Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Sunrise
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Åh så underbart det låter! Längtar ännu mer nu.... Skönt att du trots förra veckans influensa ändå kunde andas fritt! Jag är lite orolig då jag har reflux och inte kan ligga plant mer än typ 30 minuter innan refluxen kommer, så jag är lite orolig hur de löser det men hoppas att de har varit med om sådana patienter tidigare och vet hur de ska göra.... Trevligt med en snygging ;) Hur ser rummet ut på Citadell?

Nk82
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·
Åh så underbart det låter! Längtar ännu mer nu.... Skönt att du trots förra veckans influensa ändå kunde andas fritt! Jag är lite orolig då jag har reflux och inte kan ligga plant mer än typ 30 minuter innan refluxen kommer, så jag är lite orolig hur de löser det men hoppas att de har varit med om sådana patienter tidigare och vet hur de ska göra.... Trevligt med en snygging ;) Hur ser rummet ut på Citadell?

filurifax
Kvinna ·
Hej! Vi ska ju opereras samma dag =) fast jag ska till Tuve Mårtensson också på Citadellkliniken. De är bara några timmar kvar nu... och jag börjar oroa mig för storleken. Först tyckte jag att jag nog valt för stora inlägg 380cc mp, men efter att ha läst massor med bloggar och även inlägg här, så verkar de som dom flesta ville haft större... du är ju mycke mindre en mig men ska lägga in mer, så nu blir jag ännu mer osäker... Hur resonerade ni kring storleken?

Duenna
Kvinna ·

Klus
Kvinna ·

filurifax
Kvinna ·
Tack Duenna! Sitter på rummet, tänkte att jag skulle vara duktig och jobba lite men vad tusan...har inte alls lust med det så jag surfar runt här i stället. :)
Cirkus kl 15 ska jag opereras, har duschat, fått dropp, nu ska jag bara vänta...
Jag försöker vara så cool med det här, ska inte ha särskilt ont (!), ska inte vara sjukskriven, ska jobba hemifrån i morgon torsdag o fredag. Till helgen ska jag vila upp mig och på måndag kör vi igång med jobbet igen, ev jobba hemifrån mån-tisdag-onsdag. Jag har inte berättat för chefen eller närmsta kollegan Stefan...undrar om de märker något?
Iallafall, jag försöker vara cool och är inte nervös, har hört att jag är smärttålig och har op förut för en del saker MEN vi får se snart. Det kanske är fruktansvärt jobbigt efter op och jag har kanske riktigt jäkla ont så jag inte kan jobba nästa vecka.
Om några timmar vet vi... ;) Update kommer.

Duenna
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Anonym användare

Strumpbyxan
Kvinna ·
Ska op:as på Citadell imorrn. Ska man ha med sig duschgrejer, handduk osv? Eller tillhandahåller dom med sånt?
Vad packade ni med er?

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Det låter ju som värsta lyxhotellet! :) Kommer att bli jättebra! Hur mår du? Har du mycket ont?
Tack Vladena! Tror att de ploppar ut lite till, absolut, men vi får nog ha tålamod vad jag förstår ;) Skönt att du är nöjd med Jörg, det känns tryggt! Hur var det att sövas?