Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Sunrise
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Åh tack så mycket för era svar! Hade packat det ni sa, så jag är klar att åka! :P
Iiih, skräckblandad förtjusning!

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Vladena: Tack så mycket! Åh, va nice :)))

Strumpbyxan
Kvinna ·
Fanns handduk förresten?

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Kanon, tack så jättemycket!! :D

Vladena
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Ont har man iaf.. puh..
Undrar vad som är "normalt" i tid hur länge den värsta smärtan sitter i, antar att det har med olika metoder att göra men "citadellmetoden" bakomplacering, nån som minns när den värsta smärtan började släppa?

filurifax
Kvinna ·
Duenna, det är Tuve Mårtensson som op mig.
Inställningen gör nog mycket och som du säger, ett kontorsjobb är nog goda förutsättningar för att det ska gå bra!
Jag mår fantastiskt bra, har jobbat lite från sängen nu efter op, kan absolut inte sova/vila, det är väl lycko hormonet i mig som slår volter av glädje och spänning, det här är så jäkla kul!!
Nya bröst är ta mig tusan en schysst present till sig själv, ser fram emot den kommande tiden för att se slutresultatet. Jag har inte det minsta lilla ont, får ju en del värktabletter, men känner mig ändå klar i huvudet och inte särskilt påverkat av medicinen så det bådar ju gott inför morgondagen och fredagen, har lite telefonmöten inbokat och då kanske jag låter som vanligt (var rädd för att sluddra).
Droppet kändes inte alls om det är någon tröst inför din op. Och sköterskorna är grymma på att sätta nålen bra vilket också kan vara skönt för dig att veta.
Det enda jag tänker på nu, för min del som har kostym el klänning i jobbet kommer det bli svårt att dölja den här bh:n och bröstbandet...det kommer förmodligen inte se klokt ut så jag får fundera ut en lösning på det. :)

Nk82
Kvinna ·
Ont har man iaf.. puh..
Undrar vad som är "normalt" i tid hur länge den värsta smärtan sitter i, antar att det har med olika metoder att göra men "citadellmetoden" bakomplacering, nån som minns när den värsta smärtan började släppa?

filurifax
Kvinna ·
Ont har man iaf.. puh..
Sult & NK82, det ni säger tyder på att jag garanterat kommer få ont jag med. Och jag som känner mig så nöjd över att det går som en dans...
Hoppas er smärta släpper snart!

Nk82
Kvinna ·
Ont har man iaf.. puh..
Sult & NK82, det ni säger tyder på att jag garanterat kommer få ont jag med. Och jag som känner mig så nöjd över att det går som en dans...
Hoppas er smärta släpper snart!

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Precis, efter op var inte smärtan i närheten av vad det har varit sen jag kom hem..
Nk82: Jag fick INTE ta av mitt bröstband, men det är det minsta jag stör mig på :-)
Tabletterna funkar och jag hoppas att dom ska räcka till smärtan är på väg bort.

Strumpbyxan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Åh lycka till Thkj!! :) Är det op på morgonen för dig? Skönt att ha maten fixad för några dagar fram över! Tänker detsamma, ska göra massor med mat i helgen och frysa in i matlådor.. ;)
Hej! Det låter tufft!! Har också läst att det verkar som att man har väldigt ont i ryggen också, inte bara brösten...
Reflux är när magmunnen inte kan sluta tätt och magsyra tränger upp i halsen, det gör jätte ont!! Så jag sover halvsittandes med massor av kuddar bakom ryggen...
Jag ska op.as om precis en vecka.....