Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Lycka till imorgon!!! :) Tänk så skönt när det är klart och de fina vännerna finns på plats! 👍

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Sult, det med smärtstillande oroar jag mig också för, men Jörg sa att det är bara ringa till honom, så fixar han receptet. Jag hade ont efter operationen också, jag knappt kunde andas när jag vaknade efter narkosen, det var så fruktansvärt tryck mellan brösten. Det endast skillnad är att nu gör det ont i hela bröstkorgen, men det kommer vi att klara av får du se :)
Gilla
filurifax

filurifax

Kvinna ·

Nu finns första bilden på min sida!
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Strumpbyxan skrev:
Vladena: Jag har tid kl 11 och har ungefär 4 tim att köra :)
Då kommer du att opereras på eftermiddag, de sätter näringsdropp på dig när du kommer, så du behöver inte svälta ihjäl :) jag tyckte det var jobbigt att inte kunna ens dricka. Jag hade tid kl.9 och opades strax efter 12 tror jag
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

filurifax skrev:
Nu finns första bilden på min sida!
De är jätte fina, grattis!!! :)
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Grattis filurifax!! De är jättefina!!

Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Vladena skrev:
Sult, det med smärtstillande oroar jag mig också för, men Jörg sa att det är bara ringa till honom, så fixar han receptet. Jag hade ont efter operationen också, jag knappt kunde andas när jag vaknade efter narkosen, det var så fruktansvärt tryck mellan brösten. Det endast skillnad är att nu gör det ont i hela bröstkorgen, men det kommer vi att klara av får du se :)

Kommer nog ringa imorgon och ordna lite mer piller :-)

Gilla
filurifax

filurifax

Kvinna ·

Tack så mycket! De blev liiite mindre än vad jag väntat mig men de blev super bra ändå. :)
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Åh, skönt att höra att man får näringsdropp! Jag ska ju också vara där kl 11:00 och det här med att vara utan mat oroar mig:-) kommer väl vara vrålhungrig! Strumpbyxan, vi ses imorgon! Går man in i entrén där nere, är op på första våningen?
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Operations salarna ligger alla på baksidan med havsutsikt, härligt. Vi gick runt byggnaden idag med min man innan vi åkte och då såg jag i fönstret min snygga narkosläkare och vinkade till honom, han såg glad ut och vinkade tillbaka och visade ok med fingrarna :) härliga människor, kommer att sakna de :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Thkj, du kommer in genom entré, där finns reception, du registrerar dig och få tid för återbesök och sen säger de till var du ska vänta :)
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

filurifax skrev:
Tack så mycket! De blev liiite mindre än vad jag väntat mig men de blev super bra ändå. :)
Ser jätte fina ut :)
Gilla
ansan

ansan

Kvinna ·

19 mars Art Clinic Jönköping!! NERVÖÖÖÖS!! :)😲

Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Ok, tack Vladena! Det här ska bli såååå spännande!
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Nu har jag en bild i min profil, 3 dagar gamla :-)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

sult skrev:

Så fina :) dom ser inte ut att vara så svullna heller. Har du ingen tejp runt om? Som typ visar hur bh:n ska sitta.
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Nk82 skrev:
sult skrev:

Så fina :) dom ser inte ut att vara så svullna heller. Har du ingen tejp runt om? Som typ visar hur bh:n ska sitta.

Dom är stenhårda.

Nä, ingen tejp?

Vet dock ej varför.

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Nu är vi påväg! Ses där, Thkj!
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Slut, de är jätte fina!!! klunsigt att du inte fick tejp under. Jörg var så noga o sa att buggel sak sitta presis på strecket. Hur gick natten för er Sult och Nk82? Mår ni bättre idag. Jag tror jag har den värsta dagen framför mig :( känner mig mer döende än levande just nu, det sticker till och med i vänstra bröstet, få se, kanske måste ta morfin även på dagen idag.
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Så sa Peter med och målade nya streck innan jag åkte hem. Jag är så trött och lite illamående, men tror det är morfin tabl. Men känner att jag behöver den på morgonen efter natten då det gör ont både i bröst o rygg. Svullnade har släppt lite i mitt högra bröst, så det verkar lovande att dom inte förbli strutiga haha. Känns nästan ibland som i början när jag va gravid. Illamående, hungrig men kan inte äta. Bara ta det som behövs och vila dig. Är glad att jag kommer vara hemma 3 veckor, känns som det behövs för att återhämta sig helt och att våga gå tillbaka till jobbet och kunna göra allt där. Ta hand om er och brösten. Kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem