Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Vladena

Vladena

Kvinna ·

Nu finns det också bilder på mina tvådagars gamla bröst :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Det känns att tortyren gjort av järn med nålar idag, hatar den! :( Ska nog också ta morfin nu
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Thkj: Är du här? Jag ligger på mitt rum med dropp nu och har tagit mitt första lugnande. Blev trött jättefort!!
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Strumpbyxan, lycka till nu, hoppas du lägger ut bilderna snart, jag velade ju mellan 410 och 440, så nyfiken hur dina kommer att se ut, fast jag vet att det är så liten skillnad men ändå :)
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Kommer in här jag med!! Har sista dagen i mars :)) skall göra mina på Kkab i Falköping
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Vladena skrev:
Nu finns det också bilder på mina tvådagars gamla bröst :)

den färgen du har på dina tuttar känner jag igen ;-)

Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Såg nu när jag hade av mig "tortyrBH´n" när jag duschade att det är en F-KUPA!?! Jisses! 

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Ja, färgen blir mörkare och mörkare med varje dag, ser hemskt ut. Jag tror att jag har E kupa, sköterskan tyckte att F var för stor för mig. Nu känns det att tortyren gjort av knivar, jag hade önskat mig en storlek bredare. Fy va hemskt det känns idag, hoppas verkligen att smärtan börjar avta snart....
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Lycka till!! :) Hoppas allt gått bra.

Berättade idag på jobbet för alla att jag kommer att operera mig och att jag inte kommer att vara på jobbet på två veckor från och med onsdag, så skönt att få det sagt till alla! Har ju berättat det för några stycken men inte till alla. Hur har era kollegor reagerat när ni berättat om bröstoperationen? Tyckte att mina inte visade jätte mycket, några som tyckte att jag gjorde rätt.. Men som sagt skönt att fått det sagt!

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Vladena: jag lägger nog upp bilder imorrn :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Strumpbyxan skrev:
Vladena: jag lägger nog upp bilder imorrn :)
Jag är så förväntansfull :) hoppas du själv är nöjd! Hur mår du efter operationen?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej på er:) Jag opererades igår, allt gick bra, hade inte speciellt ont förrens på kvällen då de var som stora meloner! Idag har det faktiskt gått bra fast bh-n skär in under brösten och det är inte skönt kan jag säga:( Skönt att ha det gjort och jag önskar er lycka till nu som ska opas i mars:)

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Vladena: jag mår jättebra och av vad jag kan se nu så är jag supernöjd med brösten! <3 Har ont såklart, men dom är ju generösa med smärtlindringen och efter att ha haft en förlossning på 24 tim så ska jag nog kunna härda ut detta ;)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Skönt att det har gott bra för dig klockan! Det där med bh-n, det kan jag hålla med om - HAAATAR DEN! Strumbyxan, kan bara säga, det värsta smärtan är inte över än, men hoppas att det blir inte så smärtsamt för dig, det är ju olika
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Vladena: Nej, vet att det kommer bli värre. Inatt har det varit för jäkligt, mest i ryggen då jag spände mig så mycket direkt efter op. Och trycket över bröstet har varit obeskrivligt, känns som någon suttit på mig hela natten. Men men! Man får ju något fint iaf! Vill man bli fin får man lida pin! :)
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Då sitter tuttarna på plats! Känns helt suveränt! Ont, visst men inget jag inte står ut med! Och BH:n känns än så länge helt ok:-) hoppas det förblir så också! Citadellkliniken och dess personal är helt fantastisk. Igår efter op kom Peter och kollade till mig då jag svimmade:-/. Han var så omtänksam och såg till att jag mådde bra! Idag hemgång, det oroar mig lite. Hoppas min fyraåring inte slänger sig i min famn när vi kommer hem, aj aj
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Thkj: Usch, svimmade du igår? Du gjorde dig inte illa hoppas jag!
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Nä, satt på sängkanten som tur var... Så jag la mig bara ner, otäckt att tappa kontrollen så...
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Ja fy va läskigt :( tur att det gick bra!
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Va läskigt, va du själv då? Tur det gick bra. Skönt att det är över :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem