Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Nk82
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Hoppan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Nu finns bilder från före och efter upplagda i mitt galleri! :)

Nk82
Kvinna ·
Nu finns bilder från före och efter upplagda i mitt galleri! :)

Nk82
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Superfina! Grattis!!! :) Hur går det med smärtan? Jag ska opas på Citadell den 12:e och när jag läser hur ont ni har så känns det inte lika lockande längre, men när jag ser hur fina era bröst har blivit så förstår jag att det säkert är värt den smärtan.... Blandade känslor så här 5 dagar innan det är dags för mig...

Thkj
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

kakans
Kvinna ·
Alltså...

lollobella
Kvinna ·

Körsbärsblomma
Kvinna ·
Ska operera mig på Laser & Estetik den 14e. Vad jag hört från de som gjort det där så är de väldigt måna om att man inte ska ha ont och är väldigt generösa med smärtstillande. En sköterska som jobbar där har sagt att det är skillnad där mot andra kliniker hon jobbat på. De ger en även en bedövning i området under operationen just för att man inte ska ha ont när man vaknar då den sitter kvar flera timmar. Du kommer alltså ha ondare dag 2 än på operationsdagen. En sköterska ringde mig idag angående vad jag ska tänka på innan/efter och hon sa att det vanliga är att man åker hem efter 2-3 timmar. De rekommenderar dock att man har någon med sig. Lycka till! :)

fannzan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Inatt har jag åtminstone sovit, men vaknade av den värsta värken någonsin. Gråter vid minsta grej för att det gör så förbannat ont:( antar att det här är mitt värsta dygn. Tog Alvedon och Celebra vid åtta men nyss tog jag en oxynorm också. Vill bara att detta dygnet ska passera fort!

Thkj
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·