Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

sult
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Thkj: Igår var det rygg och revben, men idag är det verkligen brösten som gör så fruktansvärt ont. Dom sprängvärker och känns som att dom kommer explodera vilken sekund som helst. Och minsta armrörelse jag gör så blir jag svimfärdig. Men är bättre när jag är uppe p rör på mig eller åtminstone sitter upp. Att ligga i sängen gör det bara värre för mig trots att jag hellre skulle vilja det då jag är så trött.
Nk82: det skadar ju inte att ringa. Hellre att man ringer en gång för mycket! Det skulle jag göra.

Nk82
Kvinna ·
Nk82:
Det är säkert inte nån fara med din feber.
HUr är det annars idag? ryggen? hur mjuka är dina tuttar?

sult
Kvinna ·
Man överlever..
Önskar jag hade lite smärttillande kvar men dom är slut, använder alvedon och ipren nu men det funkar inte alls :-(
Mina är väldigt hårda fortfarande, liiiite mjukare bara, har ju inte vågat klämma så mycke bara typ petat på dom.
BH´n trycker över ryggen och revbenen så det är nog det värsta nu och brösten är ganska ömma.

Strumpbyxan
Kvinna ·
Suit: kan du inte be om mer smärtstillande?

sult
Kvinna ·
Jag gjorde det men dom tyckte att jag skulle prova alvedon och ipren för det borde vara mindre smärta nu..
Ska på koll på måndag så jag ska be om mer då om det behövs.

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Duenna
Kvinna ·
Usch, blir så rædd nær jag læser om vilken smærta ni har. Alla mina vænner som har opererat sig har haft relativt smærtfria och lugna dagar efter sina operationer, så jag har varit instælld på en helt okej smærta. Måste kanske ændra instællning då? Jag har relativt høg smærttrøskel (har både tatuerat och piercat mig lite varstans) men kan ju såklart inte veta hur jag kommer reagera efter en sådan operation. Ah, læskigt! Hoppas smærtan går øver så nart sm møjligt før er, iallafall!
(Sorry før bokstæverna, sitter i Danmark før tillfællet...)

Thkj
Kvinna ·
Nu har jag lagt upp lite bilder på mina nya bröst:-)

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·
Nu har jag lagt upp lite bilder på mina nya bröst:-)

Thkj
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Ja precis som du har dina blåmärken har jag också fast mina har blivit gulare.

Strumpbyxan
Kvinna ·
Thkj: vad fina dom var! Har också massa blåmärken nu som gör jätteont :(

Sunrise
Kvinna ·
Jättefina!!! :) Längtar tills det blir min tur!

Thkj
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·
Nk82:
Det är säkert inte nån fara med din feber.
HUr är det annars idag? ryggen? hur mjuka är dina tuttar?