Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

mintur2014
Kvinna ·

mintur2014
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

filurifax
Kvinna ·
Jag är nyfiken på erbjudandet om injektion, har aldrig testat detta och kan tänka mig det.
Vill inte ha någon anknäbb men kan tänka mig lite mer fyllnad!

filurifax
Kvinna ·
Har läst tråden på nytt då jag inte hängt med här riktigt de sista dagarna - en del av er verkar ha haft det smärtsamt efter op, andra inte och för en del kommer det onda nu efter några dagar.
Jag har inte särskilt ont och glömmer ta min medicin, tar den till natten lite som förebyggande. Brösten känns hårda ibland, ibland lite mjukare. BH:n och förbandet lider jag inte av, det enda är att det är svårt att klä sig när man ska iväg, jag vill inte att förbandet el bröstvårtorna syns igenom kläderna - där har jag löst det lite genom att tejpa brötvårtorna med kirurgtejp.
När jag tittar ner på mina bröst tycker jag att de är lite små - för små, och det är lite trist. Jag hoppas att de känns perfekta ändå när de läkt så jag inte får storhetsvansinne och vill ha större! ;)
Jag köpte en bikinitopp från HM igår och det var härligt att kunna ha en tunn, platt bikini utan vaddering - så på så sätt är mission completed, jag har ju bröst nu! Nu vill jag bara att tiden ska gå så jag kan slippa detta förband och använda vanliga bh, jag är judessutom sjukt nyfiken på vilken storlek jag kommer ha, som jag tolkar det med ögonmått känns det "bara" som en 75C.
Under resans gång dyker det upp frågor efter hand och för min del har jag börjat skriva ner relevanta frågor till återbesöket som sker i kommande vecka.
Hade varit kul att i fortsättningen följa denna eller om någon påbörjar en ny tråd för oss som nu ska börja leva med våra bröst för att dela funderingar el ev. komplikationer.
Så alla ni, god fortsättning önskar jag er med brösten - hoppas det inte gör allt för ont nu!

Nk82
Kvinna ·
Jag är nyfiken på erbjudandet om injektion, har aldrig testat detta och kan tänka mig det.
Vill inte ha någon anknäbb men kan tänka mig lite mer fyllnad!

Nk82
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Största problemet som jag ser det är att försöka dölja bröstbandet..?

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·