Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Strumpbyxan
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·
Sunrise, lycka till idag!! :)
Nu har jag även en före bild på min sida + en ny efter bild.
På fredag ska jag på mitt återbesök, kl 10 hos Tuve Mårtensson, jag hoppas att allt ser bra ut då! Tejpen luktar uuurk precis som ni tidigare konstaterat här så jag vill bli av med den och få raka armarna (lite försiktigt).
Nu en fråga, i mitt ena bröst känns det ingenting konstigt men i det andra känns det som att inplantatet rör sig lite fram o tillbaka när jag böjer mig framåt mot golvet, det är en lite obehaglig känsla o det känns som att det glider omkring.
Har ni känt något liknande??

Nk82
Kvinna ·
Sunrise, lycka till idag!! :)
Nu har jag även en före bild på min sida + en ny efter bild.
På fredag ska jag på mitt återbesök, kl 10 hos Tuve Mårtensson, jag hoppas att allt ser bra ut då! Tejpen luktar uuurk precis som ni tidigare konstaterat här så jag vill bli av med den och få raka armarna (lite försiktigt).
Nu en fråga, i mitt ena bröst känns det ingenting konstigt men i det andra känns det som att inplantatet rör sig lite fram o tillbaka när jag böjer mig framåt mot golvet, det är en lite obehaglig känsla o det känns som att det glider omkring.
Har ni känt något liknande??

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Vladena : Jaa, precis, på morgonen är det som värst eftersom man varit stilla så länge då. Upp och försök ta en promenad på 10-15 min så släpper det. :)

Strumpbyxan
Kvinna ·
Hur är det med er andra när det gäller sömn? Sover ni som innan operationen? Kan ni ligga normalt? Jag har stora problem med sömnen. Måste bulla upp med massa kuddar bakom så att jag nästan sitter upp och sover för annars kommer jag inte upp på morgonen. Sover ca fem Tim på natten och har sen himla problem att komma upp för jag blir så stel. När ska man kunna sova som en människa igen? Längtar efter att bara slänga mig i soffan eller sängen istället för att behöva ha kuddar överallt och sitta som en kärring. Haha!

Nk82
Kvinna ·
Hur är det med er andra när det gäller sömn? Sover ni som innan operationen? Kan ni ligga normalt? Jag har stora problem med sömnen. Måste bulla upp med massa kuddar bakom så att jag nästan sitter upp och sover för annars kommer jag inte upp på morgonen. Sover ca fem Tim på natten och har sen himla problem att komma upp för jag blir så stel. När ska man kunna sova som en människa igen? Längtar efter att bara slänga mig i soffan eller sängen istället för att behöva ha kuddar överallt och sitta som en kärring. Haha!

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Jag är mycket bättre nu, jätteskillnad! Tuttarna kommer bli hur bra som helst.
Vill man dölja dom så är det inget problem om man tar på sig rätt kläder, vill man framhäva dom så ser dom enorma ut i typ ett tajt linne, Perfekt helt enkelt :-)

Thkj
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Jag har dammsugit halva huset och hängt tvätt hihi :-)

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

pernilla
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·