Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

filurifax
Kvinna ·

filurifax
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

pernilla
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·
Sunrise, lycka till idag!! :)
Nu har jag även en före bild på min sida + en ny efter bild.
På fredag ska jag på mitt återbesök, kl 10 hos Tuve Mårtensson, jag hoppas att allt ser bra ut då! Tejpen luktar uuurk precis som ni tidigare konstaterat här så jag vill bli av med den och få raka armarna (lite försiktigt).
Nu en fråga, i mitt ena bröst känns det ingenting konstigt men i det andra känns det som att inplantatet rör sig lite fram o tillbaka när jag böjer mig framåt mot golvet, det är en lite obehaglig känsla o det känns som att det glider omkring.
Har ni känt något liknande??

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Jag har oxå sovit för första gången sen op, denna natt tog jag bara Alvedon och ipren några timmar innan. Har varit tvungen att ta morfin till natten förut (har snålat med dom så därför har jag kvar) men denna natt gick jag o la mig två och sov till tio!!! Plus att jag LÅG ner, inte satt upp! Hade inga direkta svårigheter att resa mig heller, brösten gjorde inte jätteont, men kändes som betonklumpar. Men det går över när jag rör på mig!
Vladena : lycka till med kalaset och vad skönt att du fick k sova just inatt!! Kram!

Nk82
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Jag har inte börjat massera än, ska på mitt återbesök imorgon och äntligen få bort tejpen! Är lite orolig för att börja massera, har inte vågat ta i mina nya bröst på det sättet :P

Thkj
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Ja, det undrar jag med. Känner att magen mår ju inte helt bra av alla dessa tabletter :/ men man vågar inte vara helt utan än. Vad för tabletter tar du fortfarande, Thkj?

Strumpbyxan
Kvinna ·
Och hur mycket och hur ofta?

Thkj
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Men om du fortfarande har ont så ta morfin till natten iaf! Jag kommer förmodligen ta en morfin inatt då jag ska spendera 8 timmar i bilen imorron... Fick oxå tag I några extra :P och kommer säkerligen behöva ta mer när jag kommer hem. Igår klarade jag mig på två Alvedon plus en ipren fyra gånger. Väldigt mycket tabletter ändå. :/

Jinne
Kvinna ·
Thkj;
Jag fick inte ta Ipren 3 veckor innan operationen eftersom det kan verka blodförtunnande, samma med rökning och alokohol. Jag fick inte heller dricka dricka alkohol och röka 3 veckor efter operationen, eftersom det kan försämra läkningsprocessen och också verkar blodförtunnande. Jag undrar om det inte är samma med Ipren då? :o Jag fick panodil utskrivet på kliniken istället som jag skulle ta i mot smärtan ihop med dom andra antibiotika tabletterna. :) Såg att du tog ipren och tänkte att jag hade blivit avrådd ifrån att ta det. Men kanske bara gäller veckorna innan och inte veckorna efter?

Vladena
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·
Sunrise, lycka till idag!! :)
Nu har jag även en före bild på min sida + en ny efter bild.
På fredag ska jag på mitt återbesök, kl 10 hos Tuve Mårtensson, jag hoppas att allt ser bra ut då! Tejpen luktar uuurk precis som ni tidigare konstaterat här så jag vill bli av med den och få raka armarna (lite försiktigt).
Nu en fråga, i mitt ena bröst känns det ingenting konstigt men i det andra känns det som att inplantatet rör sig lite fram o tillbaka när jag böjer mig framåt mot golvet, det är en lite obehaglig känsla o det känns som att det glider omkring.
Har ni känt något liknande??