Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

al80
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Jinne
Kvinna ·
Okej, så bra! :D

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
snyggt Vladena. :-) Idag är det min tredje dag med mina nya vänner. När jag tittar på dem i spegeln så kan jag inte riktigt förstå att det är mina ;-) Men har väldigt ont i dag. Hur hade ni andra det? När hade ni som mest ont?

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·
snyggt Vladena. :-) Idag är det min tredje dag med mina nya vänner. När jag tittar på dem i spegeln så kan jag inte riktigt förstå att det är mina ;-) Men har väldigt ont i dag. Hur hade ni andra det? När hade ni som mest ont?

Thkj
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Skönt att höra Vladena! Det ger mig lite hopp om bättring. Har superont... Tar medicinerna var fjärde timme och ibland behöver jag även ta morfinet. Har bara 2 stycken Celebra kvar. Fick "bara" en karta med dem. Hur har ni gjort när de tog slut? Har mycket ilningar i brösten och bröstvårtorna med då Jörg även förminskade vårtgårdarna.. Hoppas på bättring!! Kram på er

sult
Kvinna ·
Ska på lite kalas ikväll och funderar på att lämna tortyren hemma.. dum idé..?
Ska ju ha den 2 veckor till och har bara haft av den max 20 minuter några gånger när jag duschat.