Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Vladena
Kvinna ·

TrashyPinup
Kvinna ·
Åh, bara några dagar kvar nu och jag börjar bli riktigt nervös. Ni vet sådär klump i magen nervös, har inga nerver alls för sånt här. Livrädd att jag kommer svimma av nervositet på kliniken, haha... Blä.

mik82
Kvinna ·
Åh, bara några dagar kvar nu och jag börjar bli riktigt nervös. Ni vet sådär klump i magen nervös, har inga nerver alls för sånt här. Livrädd att jag kommer svimma av nervositet på kliniken, haha... Blä.

TrashyPinup
Kvinna ·
Jag fick 7.45, blev också erbjuden vid 12, men eftersom vi åker upp dagen innan så kände jag morgontiden kunde vara skön att ta. Har också en bra bit att åka, så det var därför dom erbjöd mig senare tid, men är glad att jag kunde ta den tidiga :)

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Mitt vänstra är också mycket hårdare än det högra.

reitan
Kvinna ·

emvs
Kvinna ·
Jag ska operera mig på proforma den 20/3 :) !!

emvs
Kvinna ·
jag ska göra då också :)

Thkj
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

emvs
Kvinna ·
Jag ska operera mig på proforma den 20/3 jag e så jäkla nervös , men har en fråga det här med rökning. Jag har fortfarnade inte slutat helt.. Och det är 4 dagar kvar ?? Har trappat ner så röker ca.5 cigg om dagen, är det farligt om jag inte slutar eller vad händer??

Lady K
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Mineon
Kvinna ·

M_tina_
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·