Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Strumpbyxan
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Stålkvinnan
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
stålkvinnan: mina bröst knastrar också när ja stretschar!! helt normalt! :) värsta är på natten när man ska sova, men så fort ja vaknar stretchar ja mina armar uppåt och frammot i kanske 30 min innan ja somnar om igen! känns mycket bättre idag!
Är inne på dag 3 efter op. och kan gå upp själv ur soffan/sängen nu.. gör ont men klarar det :)

Vladena
Kvinna ·

vaxad
Kvinna ·
Hänger oxå på den här tråden... Velar om jag ska byta ut mina till 375-400cc istället. Har nyligen varit på konsultation och har besluts ångest delux :/

Nk82
Kvinna ·
Hänger oxå på den här tråden... Velar om jag ska byta ut mina till 375-400cc istället. Har nyligen varit på konsultation och har besluts ångest delux :/

flickan
Kvinna ·
mitt råd är att verkligen gå på magkänslan!! ja gick från 350 och sedan 450.. 450 kändes perfekt, var rädd de skulle bli förstort men nu 3 dagar efter är ja JÄTTE GLAD att ja valde lite större då de känns lite mindre än när man testade på konsultationen, (när de väl sitter innanför) :) Lyssna på va andra säger och ta del av råden.. MEN i slutändan gå på magkänslan :)

Sunrise
Kvinna ·
Vladena: De ser jättefina ut! Du kan verkligen vara nöjd! :)
Nu har jag äntligen lagt ut bild på mina 5 dagars bröst. De är fortfarande väldigt svullna och höga. Men förhoppningsvis så lägger det sig snart. Jag ska på återbesök i morgon till Citadellet. :) Ska bli kul att träffa Jörg och Marie igen. :)

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Tack så mycket Vladena! 🙂 Jag är redan ganska nöjd med dem, men hoppas att de ska sjunka ner lite... ;) När får man börja massera?

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Det låter toppen! Hoppas att det kan göra dem lite mer mjuka och att de "trillar ner" :) Hur lång tid tog själva återbesöket? Har fått tid klockan 17:15.

Nk82
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·