Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Vladena
Kvinna ·

Klus
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

Patti91
Kvinna ·

Mineon
Kvinna ·

miss jen
Kvinna ·

reitan
Kvinna ·

reitan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Bobbadoo
Kvinna ·
Idag är det min tur. Är så sjukt nervös så jag tror jag ska döööö. Hoppas verkligen man får ngt lugnande, magen är i uppror och huden känns som pergamentpapper av allt skrubbande, längtar tills jag får använda hudkräm.
Börjar fundera på om jag gör rätt, och storleken, många skriver att dom ångrar att dom nte valt större, hoppas man får testa en gång till innan man bestämmer sig helt, velar nu om jag ska ta 450 som vi sa eller om jag ska gå upp till 500, det är ju bara 50 och om det försvinner lite när man sätter bakom muskeln.
Ja nu är det bara att ladda.......

Mineon
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
Nu är det 5 dagar sen min op. tar "bara" panodil och ipren och sen antibiotika.. gör riktigt ont vissa gånger!!
Jag är JÄTTE GLAD över min op. men nu kan ja bara börja gråta och vara jätte ledsen ena stunden och andra jätte glad.. nån annan som råkat ut för detta?? Ångrar ingenting men när det gör så ont så kommer tankarna att man nästan ångrar sig :( (fast ändå inte) om ni förstår?
Känns som man blivit lite deprimerad ibland :( är detta normalt?

TrashyPinup
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
trashypinup: ja fick också jätte svårt med andningen direkt efter,.. höll i sej några dagar.
Sedan den starka tabletten kan göra så att man får ytterligare andningssvårigheter, på natten fick ja nästan andningsuppehåll vilket man kan få av dom stod det i förpackningen.
fortfarande jobbigt att andas lite och speciellt att gäspa :(

Mineon
Kvinna ·

bananlisa
Man ·
Hej!
Jag ska opas den 25 mars, också på Citadellkliniken i Landskrona hos Jörg Bohn.
Väldigt förväntansfull:) Har velat mellan 410cc och 450cc men bestämde mig för det mindre.
Dock säger läkarna ofta att man efteråt ångrar att man inte tog storleken större..
Jag har bestämt mej iaf:) Hur har det gått för er andra som haft/ska ha era? :)

Mineon
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

miss jen
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·