Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Patti91
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

emvs
Kvinna ·

lisa-lotta
Kvinna ·
Lycka till Emvs! Mina är nu 8 dagar och mår oförskämt bra :)

flickan
Kvinna ·
Ja precis så känner ja med.. det går som vågor för mej hela tiden :(
Usch ja det får man nog räkna med faktiskt! man har trotts allt gjort en väldigt stor ändring och stor sak! Åh va kul!! ja bland de större strl finns de inte jätte mycket val har ja hört :(

Bobbadoo
Kvinna ·
Sitter nu hemma efter min OP, känner mig stel och öm men förvånansvärt pigg. Stod i valet och kvalet vilken storlek jag skulle ha, 450 eller 500, det blev 500 då många skriver att det försvinner lite och att dom ångrar att dom inte valt större. Som någon skrivit tidigare så känns det som att brösten sitter uppe vid nyckelbenen men förhoppningsvis så rättar det till sig med tiden, jag är otroligt n öja med Örjan och sköterskorna på Proforma och kan bara ge dom lovord för bemötande och ompyssling.

flickan
Kvinna ·
Babbadoo: Va skönt att du har gjort de :) ja gick också upp 50cc och än så länge nöjd nu! nakna känns de redan perfekta trotts de sitter långt upp och är svullna! hoppas du fortsätter att vara pigg och inte får allt för ont :)

Strumpbyxan
Kvinna ·

Mineon
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Mineon
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

Duenna
Kvinna ·
Det finns de av oss som verkligen har en bra och enkel läkeperiod - som jag. Försök ställa in dig på att det såklart KAN göra ont men att det isåfall är en smärta du klarar av så går det säkert galant. Pratade med en väninna till mig som födde barn för lite mer än två år sedan, och även om en bröstoperation och barnafödande är två vitt skilda saker har vi hanterat händelserna relativt lika; med entusiasm, glädje och positivitet. Har du en relativt hög smärttröskel och ett riktigt jäklaranamma går det fint! Lycka till! :)

Thkj
Kvinna ·

Körsbärsblomma
Kvinna ·
Ni som har fått rekommendationen att massera, vet ni varför? Har det något att göra med om man har släta eller texturerade implantat?

Nk82
Kvinna ·
Ni som har fått rekommendationen att massera, vet ni varför? Har det något att göra med om man har släta eller texturerade implantat?

Körsbärsblomma
Kvinna ·
Men ni har släta implantat eller? :)

Strumpbyxan
Kvinna ·
Åh vill gärna se resultatet :D Hur var dina bröst innan?