Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Strumpbyxan
Kvinna ·

mik82
Kvinna ·

TrashyPinup
Kvinna ·
Jag har väldigt ont till och från i mitt vänstra bröst, trots smärtstillande. I övrigt är jag mest stel och öm, men försöker röra på mig och göra stretchövningarna och så. Försökte ut och gå igår men kom inte alls långt innan jag insåg att det inte skulle gå, men ja, jag hoppas det ger med sig snart. Blir galen på att vara så låst och handikappad, även om jag visste att man skulle bli det ett tag...

mik82
Kvinna ·
Jag har väldigt ont till och från i mitt vänstra bröst, trots smärtstillande. I övrigt är jag mest stel och öm, men försöker röra på mig och göra stretchövningarna och så. Försökte ut och gå igår men kom inte alls långt innan jag insåg att det inte skulle gå, men ja, jag hoppas det ger med sig snart. Blir galen på att vara så låst och handikappad, även om jag visste att man skulle bli det ett tag...

Sunrise
Kvinna ·
Här kommer en liten uppdatering från mig också :) Var på återbesök i tisdags hos fantastiske Jörg på Citadellkliniken. Han tyckte att det s¨åg mycket bra ut och var nöjd med resultatet och hur ärren ser ut, det gjorde lite ont när han tog bort tejpen och det kom några droppar blod. Han visade mig hur jag ska sätta tejpen på rätt sätt över ärren. Känns skönt att ha koll på hur det ska göras. :) Tyvärr var mina bröst för svullna för att börja med massage, jag skulle ta kort på brösten när jag byter tejp och maila till honom så fick han avgöra när jag är redo för massage. De är fortfarande väldigt högt upp men har börjat mjukna lite i underpoolen. Hur är era bröst? Är era också stenhårda upptill?

flickan
Kvinna ·
de sa till mej att ändå ta i ganska hårt.. ja trycker hårt men inte så de gör allt för ont! trycker inte ihop dem helt för de vågar ja inte eller de går inte riktigt haha! de visade mej också välldigt fort! men fick med ett papper där de visar lite!
Märkt att brösten har gått närmre varandra nu iaf efter massage :)

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Bobbadoo
Kvinna ·
Skönt att höra att det är ngn fler än jag som känner sig pigg, jag gjorde min op i onsdags och tar inga smärtstillande längre, visst är allt relativt vi har olika smärttröskel men det enda jag har problem med är att det är tajt över bröstet och att man är stel i kroppen när man suttit stilla eller legat stilla en längre tid. Det jag tycker är värst är hur det "knastrar" i brösten när man rör sig men luften ska ju försvinna med tiden. Hitills är jag såå nöjd med min op.

emvs
Kvinna ·
opererade mig o går på profroma, känner mig pigg, har inte behövt hjälp upp ur sängen någonting, och har inte ont det e mer spänning o stelt vid armhålorna typ men annars mår jag bra. Kommer det komma mer smärta än så här eller har jag haft väldigt tur?? fast vi som fött barn kanske har det lättare??

TrashyPinup
Kvinna ·
Jag hade inte så ont första två dagarna, det är igår och idag det har kommit i ena bröstet, annars är det bara ömt och stelt liksom. Men dom säger väl att den smärtan toppar dag 3-4 och sen minskar, hoppas verkligen det...

Thkj
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Är oxå jätteöm fortfarande, men har börjat stretcha varje dag och det hjälper lite.

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Ingeborg
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·