Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

emvs
Kvinna ·

emvs
Kvinna ·
fast jag har ju varit utan min tungpiercing i två dagar förut utan att den växt igen, och navelpiercingen hade jag inte i under hela graviditeten och den fick jag också i hur lätt som i efter 10-11 månader :)

al80
Kvinna ·
Ni som relativt nyligen opererade er, är det någon av er som har smärta likt nervsmärta? Jag op mig för fem dagar sedan och för ca två dagar sedan börjde en hemsk smärta i vä bröst som jag skulle vilja likna vid nervsmärta. Det kommer när jag byter ställning och ibland när jag rör vä arm. Det smärtar till som bara den och så avtar det efter några sekunder. Jag känner absolut ingenting i det hö bröstet. Någon som känner igen sig och isf hur länge satt det i för er?

reitan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

al80
Kvinna ·
Tusen tack för ditt svar Strumpbyxan! Även om det inte var så positivt ;) D Det funkar trots allt rätt ok, försöker hålla igång lite grann men när värken kommer - fy sjutton vad ont det gör dom där sekundera innan det går över! Värst på morgnarna, när man legat i samma ställning väldigt länge. Jag fick aldrig någon info ang stretching!? Vilka stretchingrörelser gör du?

Thkj
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Jag var också på Change i stan och provade, jag hade visst 70F.. jag hade 80A innan, hoppla :-)
Just den jag ville ha var slut men kommer in nästa vecka.

Anonym användare
Hej, jag opererade mig för snart 3 veckor sedan och igår började det stråla och bränna i mitt vänstra bröst, det kommer ibland och utan förvarning, lite pinsamt på jobbet idag för jag ryckte till varenda gång så folk undrade vad som var fel:) Jag har ingen känsel i området runt bröstvårtan så jag tror att det är nerver som kanske söker sig tillbaka, i mitt högra har jag känsel och där strålar det ingenting, jag hoppas att det är så iallafall:)

Nk82
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·
Visar 621 till 640 av total 1086 objekt
det första jag gjorde när jag vakna upp på uppvaket va att tänka på att inte glömma stoppa i tungpiercingen o navelpiercingen haha, men det gick hur lätt som helst :) la även en lapp på bordet vid sängen och dom brevid för att verkligen inte glömma bort dom ;P