Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

störrebröst 2014
Kvinna ·

Mallans_bralla
Kvinna ·
Svullnaden är helt normal.. är också svullen. Just mellan brösten är det säkert 1 cm svullet 🙂

störrebröst 2014
Kvinna ·
Svullnaden är helt normal.. är också svullen. Just mellan brösten är det säkert 1 cm svullet 🙂
ÅÅ vad skönt att höra att jag inte är ensam 🙂 tack mallans_bralla !!

Anonym användare
Jag har fått samma info som dig och håller med, konstigt att det är så olika.

Körsbärsblomma
Kvinna ·
Jag var också supersvullen mellan brösten, nu 2,5 vecka efter operation är det fortfarande lite kvar. 4-6 veckor så har alla svullnader lagt sig utom diffusa som försvinner första halvåret :) Blåmärken är vanligt efter operationen och brukar försvinna inom de första veckorna.

störrebröst 2014
Kvinna ·
Jag var också supersvullen mellan brösten, nu 2,5 vecka efter operation är det fortfarande lite kvar. 4-6 veckor så har alla svullnader lagt sig utom diffusa som försvinner första halvåret :) Blåmärken är vanligt efter operationen och brukar försvinna inom de första veckorna.
Jo det kommer säkert hålla i sig ett tag, men skönt ändå att det finns forum som detta där man kan få bra tips och råd 😉 så man slipper oroa sig i onödan!!

Kidius
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Nu har jag lagt upp en ny bild på mina nya 3 veckors bröst. :) Är riktigt nöjd och tror att det kommer att bli ett bra resultat! Att massera brösten har verkligen hjälpt dem att bli finare och mjukare.

Vladena
Kvinna ·

Mallans_bralla
Kvinna ·
Vladena, är de fortfarande smärtande? På vilket sätt då?

Körsbärsblomma
Kvinna ·
Jo visst blir man trött ibland. Det kommer och går, men det är väl sånt man får räkna med antar jag. Jag mådde jättebra vid återbesöket och häromdagen fick jag jätteont igen, då blir man trött... Tänker ju sig att det ska bli bättre och bättre, men smärtorna kommer ju och går lite. Tydligen. Tror att jag överansträngde bröstmusklerna lite när jag tvättade. Så då blir man trött för att man måste ta det ÄNNU lugnare och tänka sig för ännu mer. Sedan är det lite påfrestande att inte riktigt veta vad man kan göra utan att få ont efteråt och vara rädd att man skadar något tycker jag. För jag tyckte inte att jag lyfte särskilt tungt när jag tvättade, men tydligen gjorde det. Trött på att inte kunna ha ordentligt sex heller utan att behöva tänka på dem. Men man får väl tänka att det kommer vara värt det när dem väl är färdiga :)

Thkj
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Själv gick jag utan tortyren hela dagen igår och förrgår men idag fick den åka på igen, känns konstigt utan den, skumt, det trodde jag aldrig att jag skulle föredra den.

Vladena
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·
Tjejer ni som är lite före mig i läkeprocessen...(opererades 31/3) jag har fått som en svullnad mellan brösten 😲 är det normalt eller är det tecken på nåt annat?? är lite som en trekantig blånad också!! Tacksam för svar!!