Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

reitan
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

Mallans_bralla
Kvinna ·
fannzan.. ja det är ju onödigt att ha ont när man har smärtstillande 😀
Idag är sista dagen dock för min antibiotikakur och de smärtstillande jag tar på morgonen. Men ska fortsätta med alvedonpillerna jag fick 🙂

Kidius
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·
Nu har jag lagt upp en ny bild på mina nya 3 veckors bröst. :) Är riktigt nöjd och tror att det kommer att bli ett bra resultat! Att massera brösten har verkligen hjälpt dem att bli finare och mjukare.

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Åh tack så mycket NK82. :) Jag har nu lagt upp en bild på mina hängiga och trötta kompisar som de såg ut innan op :)
Fick mail i dag från Jörg som opade mig på Citadell och han sa att jag nu kan gå utan bh om jag vill när jag är hemma och vara utan bh på natten.! Slipper tortyren och bröstbandet helt från och med nu!!! Lycka! Ska använda mig av en bygelbh utan pushup i 3 månader. sportbh när jag tränar. Ska fortsätta att massera i 5 veckor till och tejpa i 5 men tycker att det låter lite med tejpen. Hur har ni andra det?

Sunrise
Kvinna ·
Vladena: de ser jättefina ut! :)

Körsbärsblomma
Kvinna ·
3 månader ska jag ha tejp men gärna 6 för att få så fina ärr som möjligt.

Mallans_bralla
Kvinna ·
Ja, tejpen sitter ju inte direkt i vägen där i bröstvecket.. så jag ska nog fortsätta längre än 3 månader 🙂

Kidius
Kvinna ·

bananlisa
Man ·
Hej flickor! Opades för 10 dagar sen och undrar hur lång tid det tog för er innan ni kunde lyfta armarna över huvudet liksom? Har fortfarande problem med att fixa håret osv. ;)