Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Vladena: Vet du vad bh:n hette och vad den kostade? Jag kollade på denna nu på nätet, undra om den skulle kunna funka? http://www.timarco.com/se/triumph/underkläder/bh/triumph-beauty-full-shine-wp
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Jag har varit och tränat idag för första gången :) det blev i stort sätt bara ben press i olika takter och powerwalk, vågade inte nåt annat :) Det är så konstigt, jag bestämde mig att jag ska duscha där som jag alltid brukade göra, MEN, hur jävla svårt det var att visa sig!!! Hade faktiskt inte brytt mig så mycket innan, men nu!!! Kändes att stilikonen satt ovanpå brösten på mig, alltså att alla ser på en gång att jag har silisar... Så gick och gömde mig så gått jag kunde, är det inte konstigt??? Kommer jag att vänja mig tror ni?
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Strumpbyxan, det heter Urban Minimizer W, och kostade typ 350 kr och den ser annorlunda ut än den, på den sida du lagt i, alltså mer basisk kan man säga, väldigt lik tortyren i modellen
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Tänkte försöka köpa en till tortyr, oklippt alltså. Märket Abecitas finns bl.a. på Twillfit. Vad tror ni om det?
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Kidius, jag bad om en extra bh när jag var på återbesöket och fick en oklippt då förstås! Så om du inte varit på återbesök ännu så be om en då! Den vet man ju sitter bra!
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Thkj: smart! Kan ju maila Tuve och be dem skicka en oklippt. Använder du din oklippta?
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Vladena: Tack för tipset! Thkj: Fick du den eller fick du betala nåt för den? Blev det samma storlek som i tortyren?
Gilla
pernilla

pernilla

Kvinna ·

Ni som köpt sport-bh, vilket märke o modell? Har ni samma storlek som i bh-n?
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Thkj, jag fick också en extra tortyr, men Jörg har klippt den med :( Pernilla, jag har köpt i samma storlek på Lindex, deras egna tror jag, den sitter perfekt, vågar ff inte ta de som man ta över huvet :/
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Jag behövde inte betala för den extra bh:n. Ja, samma stl som tortyren! Konstigt nog är den bh-n den mest bekväma, den sitter ju liksom som gjutet:-)
Gilla
bananlisa

bananlisa

Man ·

Vladena, det är nog bara en vanesak med dusch på gymmet. Försök att inte bry dej om vad folk tänker, antagligen tänker ingen på det alls utan på sig själva. Är det någon som glor så får du tänka att dom bara är avundsjuka på dej;) ge det lite tid (det är ju trots allt ganska nytt) så kommer det bli bra:)

Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

.. och att man glor betyder ju inte alltid något negativt heller. Jag tittar ofta på folk, exempelvis på gymmet, för att de kanske har snygga kläder.. gör något övning som är ny för mig.. eller helt enkelt är jävligt snygga. Det är DÅ jag glor i alla fall. Haha! 🙂

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Haha! Jag vet inte om någon glott på mig, jag har ju betet mig som ett barn, tittade bort och lotsades att jag inte finns, typ om jag inte ser nån, så ser ingen mig heller :):):) men det är säkert vanesak, nu var det för första gången - premier :) hoppas det går bättre med tiden. Det är ju därför jag har gjort operation - för att inte skämmas, bl.a. På gymmet, att känna mig säkrare, snyggare och tryggare med min kropp
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Har träningsvärk i benen och rumpan idag iaf, skönt att känna sig tillbaka på banan. Nu jävlar, blir benen och rumpa också snygga, de har ingen val ;)
Gilla
coyote

coyote

Kvinna ·

Mineon skrev:
Mina bröst ömsar skinn och huden svider,nästan bränner. Bröstvårtorna gör sjukt ont. Någon mer med samma symptom?
Låter lite som du har nån sorts inflammation, Jag hade ringt min läkare direkt eller tagit Ipren iaf
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Mallans_bralla skrev:

.. och att man glor betyder ju inte alltid något negativt heller. Jag tittar ofta på folk, exempelvis på gymmet, för att de kanske har snygga kläder.. gör något övning som är ny för mig.. eller helt enkelt är jävligt snygga. Det är DÅ jag glor i alla fall. Haha! 🙂

Jag ska till badhuset snart, ska bli intressant hur jag kommer agera i duschen, visa upp sig eller gömma sig.. :-)

Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Ni som har några veckor bakom er med nya brösten, hur upplever ni det att sova utan bh? Jag blev rek att sova utan men undrar just om det är bra? Mina implantat glider ganska långt ut åt sidorna och jag blir orolig att fickorna ska töjas... Vad tänker ni om det här?
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Tycker det är jätte skönt, har ju dock ff bröstbandet på natten. Om dom skulle ha töjt sig så skulle väl läkaren sagt något om det.. Har du mailat och frågat?
Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Idag ät brösten 2 v gamla och jag slipper bröstbandet! Mycket lättare att klä sig nu utan att det syns så mycket. Brösten är nu mindre strutiga och det beror väl på sätt de sjunkit som de ska. Der jobbigaste nu är att bröstvårtor och vårtgård är så hyper känsliga. Man vill ej röra dem alls.. Hoppas det snart släpper. Kram!
Gilla
Tratten

Tratten

Kvinna ·

Åh jag har också beslutsångest... 400cc eller 450cc... silikon mentor hög profil blir det i alla fall. Jag har 350cc koksalt nu, och är inte nöjd så jag ska göra lite mer runda bröst, då jag tycker koksalt blir mest bara nere om ni förstår.

Jag har läst många inlägg och jag tycker också det är val mellan två storlekar men att nästan alla rekommenderar den stödde storleken, för att 50cc ca "försvinner" när man gör under muskeln samt att man vänjer sig så fort. Det är svårt det här =/

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem