Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Strumpbyxan
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

Strumpbyxan
Kvinna ·

pernilla
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

bananlisa
Man ·
Vladena, det är nog bara en vanesak med dusch på gymmet. Försök att inte bry dej om vad folk tänker, antagligen tänker ingen på det alls utan på sig själva. Är det någon som glor så får du tänka att dom bara är avundsjuka på dej;) ge det lite tid (det är ju trots allt ganska nytt) så kommer det bli bra:)

Mallans_bralla
Kvinna ·
.. och att man glor betyder ju inte alltid något negativt heller. Jag tittar ofta på folk, exempelvis på gymmet, för att de kanske har snygga kläder.. gör något övning som är ny för mig.. eller helt enkelt är jävligt snygga. Det är DÅ jag glor i alla fall. Haha! 🙂

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

coyote
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
.. och att man glor betyder ju inte alltid något negativt heller. Jag tittar ofta på folk, exempelvis på gymmet, för att de kanske har snygga kläder.. gör något övning som är ny för mig.. eller helt enkelt är jävligt snygga. Det är DÅ jag glor i alla fall. Haha! 🙂
Jag ska till badhuset snart, ska bli intressant hur jag kommer agera i duschen, visa upp sig eller gömma sig.. :-)

Thkj
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

Tratten
Kvinna ·
Åh jag har också beslutsångest... 400cc eller 450cc... silikon mentor hög profil blir det i alla fall. Jag har 350cc koksalt nu, och är inte nöjd så jag ska göra lite mer runda bröst, då jag tycker koksalt blir mest bara nere om ni förstår.
Jag har läst många inlägg och jag tycker också det är val mellan två storlekar men att nästan alla rekommenderar den stödde storleken, för att 50cc ca "försvinner" när man gör under muskeln samt att man vänjer sig så fort. Det är svårt det här =/