Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

fannzan

fannzan

Kvinna ·

Sunrise skrev:

Grattis Fannzan! Vilken skillnad! :) Ser jättefint ut!

Tack snälla! Jag är super nöjd! :-)
Gilla
Mallans_bralla

Mallans_bralla

Kvinna ·

Har ny bild på min nya fina vita Abecita Kimberly 🙂

Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Thkj: Vad skönt att höra! :D Jag är iaf jättenöjd med både utseendet och känslan av mina bröst :)) Kram!
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Jag är också jättenöjd! Det är en sån lättnad att det gått så bra! Strumpbyxan, hur mycket använder du bygelbh? Jag slarvar och använder en mjuk bh utan byglar. Har så svårt för bygelbh nu, tänker att det nog beror på alla veckorna i tortyren....
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Härligt att ni är nöjda :) jag inte helt nöjd :( Ska lägga upp några bilder. Tycker ju att mitt ena mjuka bröst hänger för mycket och är för platt. Det andra är ju ff hårt och kämpa med massagen. Massera ni era fortfarande?? Säg gärna va ni tycker, hade ni velat ha bröstet så platt?
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Supernöjd här också! De flesta som har fått reda på det har varit possitiva.. :-)

Hade en tajt tröja utan bh på krogen..gjorde susen.. hihi.

Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Nk82,har du talat med din kirurg om ditt missnöje? Inte kul att betala så mycket pengar och vara missnöjd direkt. Jag har oxå framför men Mentors Hp,opererades några veckor efter dig men mina är inte platta. Hänger nog till sig sedan men hoppas dom håller formen lite iaf. Hoppas du blir nöjd på ett eller annat sätt till slut. Glad påsk :)
Gilla
Firebird

Firebird

Kvinna ·

Mallans_bralla skrev:

Har ny bild på min nya fina vita Abecita Kimberly 🙂

Jag fick också hem min Abecita i veckan och är så nöjd! Den är såååå sjukt bekväm! ^^
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Mineon skrev:
Nk82,har du talat med din kirurg om ditt missnöje? Inte kul att betala så mycket pengar och vara missnöjd direkt. Jag har oxå framför men Mentors Hp,opererades några veckor efter dig men mina är inte platta. Hänger nog till sig sedan men hoppas dom håller formen lite iaf. Hoppas du blir nöjd på ett eller annat sätt till slut. Glad påsk :)
Jag nämnde det när jag mailade till han efter 4 v, men just det svarade han inte på. Ska nämna det igen när jag mailar till han igen om 2 veckor för att tala om hur läget med mitt hårda bröst är. Ja jag hoppas jag blir nöjd till slut jag med. Vill bara få upp dom lite. Jag var ganska tydlig att jag ville ha naturliga.. Glad påsk till dig med
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Sult härligt att höra.. Fick du många blickar till dig när du körde utan bh haha..
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Nk82, jag kan hålla med dig att de är för hängiga, vad säger Peter, har du skickat bilder till honom? Jag skulle massera 8 veckor sammanlagt, så ja, jag masserar ff, fast börjar bli lite slarvig med det. Mina tyvärr har inte mjuknat än, de är rätt så hårda båda två, inte så som från början, men man kan inte jämföra med riktiga bröst. Sen är det lite så att jag börjar få dubbel bröst på underkanten (vänster) är också orolig art det kommer att utvecklas. Jag är inte smärtfri heller. Vi ska åka på semester i mitten av maj, så hoppas de mjuknar lite tills dess iaf..
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Jag har lagt upp en lite "busig" bild i mitt galleri på mina 7-veckors tuttar :-)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Vladena skrev:
Nk82, jag kan hålla med dig att de är för hängiga, vad säger Peter, har du skickat bilder till honom? Jag skulle massera 8 veckor sammanlagt, så ja, jag masserar ff, fast börjar bli lite slarvig med det. Mina tyvärr har inte mjuknat än, de är rätt så hårda båda två, inte så som från början, men man kan inte jämföra med riktiga bröst. Sen är det lite så att jag börjar få dubbel bröst på underkanten (vänster) är också orolig art det kommer att utvecklas. Jag är inte smärtfri heller. Vi ska åka på semester i mitten av maj, så hoppas de mjuknar lite tills dess iaf..
Tack för ärligt svar :) Jag mailade då dom va 4 veckor som man skulle, skrev då att ju tyckte dom va hängiga. Han svarade inte på det utan skrev bara att jag skulle massera hårdare då på vänster bröst som ff är hårt o att jag skulle ha bandet på natten. Mailade efter nån dag eller v o frågade om jag skulle massera på mitt högra, inget svar på det. Dubbel bröst tycker jag även mitt vänstra är, men får för mig att det är för att det inte kommit ner ordentligt. Jag kommer maila Peter slutet på månaden för då har jag masserat hårt o sovit med bandet på natten i 4 v. Är ibland lite öm på sidan ut mot armhålan ibland i vänster bröst. Va säger Jörg om att dom är hårda då? Glad påsk
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Jag har inte mailat till Jörg, fast jag tänkte göra det. Var lite syr på honom då han sa att jag kan träna som vanligt. Känns som sen jag tränat föra fredag, har jag ont ff, som var borta och de blev hårdare igen. Har också mest ont på sidorna och på nerekanten
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Glad påsk på er med :) Kram
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

sult skrev:

Jag har lagt upp en lite "busig" bild i mitt galleri på mina 7-veckors tuttar :-)

Väldigt fina :) och ser väldigt naturligt ut
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

sult skrev:

Dom ser jätte fina ut :)
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Jättefina! :)

Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Tack, vad glad jag blir :-)

Gilla
fannzan

fannzan

Kvinna ·

Nu blir mina 3 veckor på måndag och jag är verkligen nöjd! Dock har höger bröst varit lite mer svullet några dagar men beror nog på överansträngning. Vilar och stretchar. Brösten kliar nu också så att jag kan bli tokig. Både på och i ärren. Väntar på svar ifrån Tuve ang bröstbandet om jag är klar med det eller ej.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem