Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Strumpbyxan
Kvinna ·
Thkj: jag använder bygelbh varje dag faktiskt, upplever inte att det är nåt problem. Däremot är det vääääldigt skönt att slänga av sig den vid sådär 7 på kvällen o gå utan sen! :) Jag masserar inte på det sättet som jag gjorde precis efter op, nu är det mer att jag trycker ihop brösten lite då o då.. Men inget medvetet masserande, då jag tycker dom blivit såpass mjuka ändå :) ska lägga upp några nya bilder snart!
Glad påsk och kram på er allihop!
Gilla

Sunrise
Kvinna ·
Fortsätter också med att massera varje kväll. Allt för att det ska bli ett så bra resultat som möjligt. Har idag gått utan bh nästan hela dagen då jag haft en klänning utan axelband. Vad härligt att kunna göra det utan att brösten hänger nere vid knäna!! Glad Påsk på er tjejer!
Gilla

sult
Kvinna ·
Idag solade jag tuttarna för första gången, det var riktigt trevligt :-)
Gilla

Thkj
Kvinna ·
Härligt Sult! Och jag gav mig på trädgårdsarbete och grävde och krattade. Men hjälp vad ont jag fick i tuttarna, eller snarare i bröstmuskeln tror jag. Mina bröstmuskler blir mer och mer aktiva tycker jag. Kan flexa tuttarna ordentligt, de både åker upp och lite isär. Ingen skön känsla eller snygg syn.... Hoppas inte detta blir värre... Vill ju kunna göra vardagssysslor utan att få ont...
Gilla

Thkj
Kvinna ·
Och när jag nyser, vilket jag gör mycket nu pga pollen, så åker tuttarna långt isär. Fan, vill ju inte drabbas av MFD... Vad göra?
Gilla

Nk82
Kvinna ·
Och jag har målat om i vardagsrummet, kändes lite konstigt i ena bröstet av målar rörelsen :) men fint blir det.
Solat tuttarna?? Ute?? Redan?? Har du haft det så varmt :)
Gilla

sult
Kvinna ·
Japp, haft bikini både igår och idag, nu är tuttarna lite rosa :-)
Gilla

Sunrise
Kvinna ·
Sult: Har också solat tuttarna
Det kändes bra!! ;-)
Gilla

sult
Kvinna ·
Sunrise skrev:
Sult: Har också solat tuttarna Det kändes bra!! ;-)Visst gjorde det :-)
Gilla

Strumpbyxan
Kvinna ·
Jag har inte solat ute, däremot solat solarium två gånger, så nog har dom fått lite färg minsann:) jättefina :)
Om jag orkar slänger jag upp några nya bilder ikväll, har magsjuk son här hemma som tar all min tid just nu.
Gilla

Vladena
Kvinna ·
La in nu 7 veckors bild på mina tuttar :)
Gilla

Thkj
Kvinna ·
Vladena, jättefina!! De börjar se färdiga ut
Gilla

Vladena
Kvinna ·
Tack Thkj!!! De börjar mjukna upp igen efter denna träningen för 1,5 v. sen. Kommer inte att äventyra utvecklingen igen. Ska nog vänta när tre månader har gått, som andra kliniker rekommenderar innan jag sätter igång :)
Gilla

Duenna
Kvinna ·
Tuve avrådde mig från att träna bröst eller andra övningar som involverar brösten förrän efter 3 månader. Konstigt att Jörg skulle säga att du kunde träna som vanligt då.
Gilla

Vladena
Kvinna ·
Ju, han sa allt förutom rena bröstövningar, jag frågade till och med om jag kan göra planka och han sa att jag absolut kan, allt, bara det gör inte ont och det gjorde inte det fram till kvällen :/
Men det är säkert väldigt individuellt, som allt annat med brösten. Jag kan lova att jag ändå var försiktigt och endast ja vågade som involverade bröst är två rätt korta plankor, men det räckte att få ont i en och halv vecka :(
Gilla

Duenna
Kvinna ·
Ah, okej. :/ bra att det har slutat göra ont nu iallafall!
Gilla

Nk82
Kvinna ·
Vladena skrev:
La in nu 7 veckors bild på mina tuttar :)Gilla

Vladena
Kvinna ·
Tack Nk82! Hoppas det löser sig med dina och du också blir nöjd
Kram
Gilla

sult
Kvinna ·
Vladena:
Har du runda eller högprofil?
Gilla

fannzan
Kvinna ·
Återbesök idag och Tuve är väldigt nöjd!
Ny bild på min sida :-)
Gilla