Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Vladena: Ser bra ut!

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Snyggt! :) Skönt när de är nöjda!

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Tack Sunrise!!! <3 Sult, jag har runda mellan plus profil
Gilla
Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Nu har jag lagt upp en ny bild på mina 7-veckors! :) Ni får gärna komma med åsikter, har ju bara fått höra pojkvännens än sålänge :) Håller händerna lite lustigt, men det är bara för att dölja tatueringar och jag orkar inte photoshopa alla bilder... Tar sån tid:/
Gilla
LindaStockholm

LindaStockholm

Kvinna ·

Oj vilka fina bröst! De ser verkligen helt perfekta ut! Vad säger pojkvännen hihi

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Strumpbyxan; jätte fina :) 3 månaders återbesök är bokat nu. 5 juni 17:30 Mailade Peter idag, bifogade några bilder och skrev att jag tyckte dom hängde. Då svarade han snabbt att jag skulle boka en tid så skulle vi titta på det. Nu är det bara att vänta, men det gå säkert fort till dess.
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Skönt att ha bokat återbesöket! Ska höra av mig jag med så att det blir klart innan alla tiderna tar slut.. :) Vad bra att du mailade Peter och att han svarade dig så snabbt! Bra att han kollar upp och tar det på allvar, tycker att det är viktigt att man är nöjd när man betalat så mycket pengar , då vill man ju ha ett resultat som man känner sig nöjd med. Kommer säkert att bli bra!

Gilla
fannzan

fannzan

Kvinna ·

Har också fått min 3 månaderstid. Var ju där igår på ett extra besök och det var bara att komma innan om det var något. Super att bo i samma stad och Tuve är ju bara bäst! :-)
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Ja det känns skönt, det sura är väl att göra om operationen och vara sjukskriven igen. Men det gör ingenting bara jag få ett par snygga bröst. Hoppas att han ser det som jag ser.
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Ska man boka 3 mån besöket själv? Eller får man en tid automatiskt? Detta har jag faktiskt inte tänkt på...
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Man ska själv höra av sig och boka tid :-)
Gilla
fannzan

fannzan

Kvinna ·

Jag fick en igår när jag var där.
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Har ingen aning, minns inte ens att Peter nämnde något om det. Men eftersom jag inte är helt nöjd med mina bröst så sa han att jag skulle boka. Ring och hör med dom
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Nk82, menade inte Peter då att du skulle boka tid nu, på en gång, det är ju över en månad till den tiden du bokat
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Strumpbyxan, supersnygga!!! :)
Gilla
Thkj

Thkj

Kvinna ·

Ok, då får man väl ringa och boka in en tid:-)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Har köpt en bikini idag, la bilden i bronsgalleriet :)
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Vladena skrev:
Nk82, menade inte Peter då att du skulle boka tid nu, på en gång, det är ju över en månad till den tiden du bokat
Nä han skrev att jag skulle boka en tid när det gått tre månader så skulle vi titta på att.
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Vladena snygg bikini :)
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Vladena: så fin den var! Var har du hittat den? :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem