Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Strumpbyxan

Strumpbyxan

Kvinna ·

Tack så mycket, tjejer! :)) LindaStockholm: Pojkvännen verkar nöjd ;)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Tack Nk82 och Sunrise!!! Jag har faktiskt köpt det på Lindex och är supernöjd :P
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Vladena: Jaha, så kul! Såg du vilken strolek som de hade som störst?

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Sunrise: nej, det kollade jag inte, men tror det var XL Sitter ute nu i min nya bikini och känner mig fantastiskt vacker :P
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Vladena: tack! :) Får ta mig till Lindex en sväng och kolla in bikinis!

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Lycka till Sunrise!
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Tack Vladena! :) Har tyvärr inte hunnit till Lindex idag  men brösten har fått sol på sig i dag i allafall i det underbara vädret, har målat altandäck och altanstaket. Härligt! Skönt när man kan ta av sig linnet utan att skämas i för sin kropp!

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Härligt, Sunrise :) jag har också solat idag med, börjar trivas på riktigt med mina nya kompisar :P
Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Varit på gymet för första gången sen op. Kändes att det var ett tag sen. Men nu kan det bara bli bättre :)
Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Härligt! Hur kändes det? :) Har endast varit ute och PW och joggat lite.. Men det kändes bra efteråt.

Gilla
Kidius

Kidius

Kvinna ·

Jag har oxå börjat små jogga lite i samband med pw. Så härligt att få svettas lite igen
Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Körde inga arm eller bröstövningar. Crosstrainer och ben.
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

MINEON:En nyfiken fråga..Valde du släta framför?
Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Nä,textruerade. Valde inte direkt utan gick på det kirurgen rekommenderade.
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Mineon skrev:
Okej hoppas du klarar dig från rippling..Skulle du få teckna kapselförsäkring med släta på din klinik? :)
Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Opticruise skrev:
Mineon skrev:
Okej hoppas du klarar dig från rippling..Skulle du få teckna kapselförsäkring med släta på din klinik? :)
Dom har ingen sån försäkring. Betalar narkoskostnad ifall nått händer. Är det mycket vanligare med rippling med textruerade än släta?
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Mineon skrev:
Opticruise skrev:
Mineon skrev:
Dom har ingen sån försäkring. Betalar narkoskostnad ifall nått händer. Är det mycket vanligare med rippling med textruerade än släta?
Kikar man härinne så tycker jag det är vanligare, många som byter fr.text till släta och får lindrigare/ingen rippling..Hade själv släta efter första op. samma bredd som idag, ingen rippling i klyftan eller på sidorna..Men flyttade fram och pga ett missförstånd fick jag texturerade och har idag rippling när jag tar av mig bhn och ibland annars med..Har iofs förlorat endel kroppsfett oxå de senaste året.Kommer ej operera om mig sålänge det är så lindrigt som idag, men söker efter en klinik där jag kan teckna kapselförsäkring oxå för släta till framtida op..
Gilla
Mineon

Mineon

Kvinna ·

Opticruise skrev:
Mineon skrev:
Opticruise skrev:
Mineon skrev:
Kikar man härinne så tycker jag det är vanligare, många som byter fr.text till släta och får lindrigare/ingen rippling..Hade själv släta efter första op. samma bredd som idag, ingen rippling i klyftan eller på sidorna..Men flyttade fram och pga ett missförstånd fick jag texturerade och har idag rippling när jag tar av mig bhn och ibland annars med..Har iofs förlorat endel kroppsfett oxå de senaste året.Kommer ej operera om mig sålänge det är så lindrigt som idag, men söker efter en klinik där jag kan teckna kapselförsäkring oxå för släta till framtida op..
Vart går gränsen för lindrig? Hade lite eget häng innan,kanske gör att jag klarar mig bättre? Hoppas verkligen det inte blir komplikationer.
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Mineon skrev:
Opticruise skrev:
Mineon skrev:
Opticruise skrev:
Mineon skrev:
Vart går gränsen för lindrig? Hade lite eget häng innan,kanske gör att jag klarar mig bättre? Hoppas verkligen det inte blir komplikationer.
Ja det är min egen definition ;)..Inget som syns i bikini/bh och syns bara ibland utan och det är ju bara jag och min man som ser det och jag störs inte av det särskilldt mkt.Hade så mkt komplikationer efter min första op. Så detta som "bara"är en estetisk lindrig komplikation kan jag leva med.Är mkt nöjd med brösten i övrigt :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Vågar ni jogga tjejer? Jag fegar fortfarande, kör bara PW, krosstrailer och benpress. Idag var vi och badat med min lilla tjejen. Kändes lite märkligt i vatten som de spände sig typ, har inte provat simma dock, bara busat lite. Har någon annan varit och badat, hur kändes det i så fall? Jag hörde att man kan till och med uppleva att implantanten snurrar runt sig där inne, men tack och lov slapp jag det :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem