Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Kidius
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Kidius
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Mallans_bralla
Kvinna ·
Wow att ni vågar jogga/springa! Fick rådet att vänta 3 månader och kommer hålla det som en tok. Dock så går det ju som tur va att svettas på cykeln också 😀
Börjar bli liiiiite trött på underkroppsgymmande dock.......... gymmar ju typ 6 ggr i veckan så det blir lite enformigt. Försöker dela upp fram och baksida i alla fall. Går bra för mig med benböj med fri stång, men då är jag försiktig. Kör hellre i smithen där man får stabilitet. Har även testat marklyft och det kändes okej. Och då är jag redigt lycklig kan jag säga 😀
Men jag längtar skarpt till man får träna axlar och rygg ordentligt igen!

Vladena
Kvinna ·

Thkj
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Vad tråkigt att ni har ont fortfarande. Det låter jobbigt. Kanske skulle ni maila till era kirurger och beskriva hur ni känner? Jag känner ingen smärta i brösten längre och det är nog 4 veckor sedan som jag gjorde det. Men däremot så blir mina bröstvårtor aldrig styva. Den vänstra har också varit väldigt svullen fram till för en vecka sedan cirka men har nu lagt sig. Hoppas att få tillbaka känslen. Men när det är kallt ute så känner jag hur det liksom ilar inne i brösten däremot, är det någon mer som har likadant?

Vladena
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Sunrise
Kvinna ·
Har lagt upp nya bilder på mina 8 veckors Citadellbröst om ni vill titta. :) Men tycker mig se db på vänster brsöt men är inte säker.. Vad tror ni?