Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
linizen
Kvinna ·
13 nov, 2018
linizen
Kvinna ·
13 nov, 2018
Jaloje
Kvinna ·
13 nov, 2018
Emsc
Kvinna ·
13 nov, 2018
Jobbat första dagen. Verkar som om smärtan börjar ge sig. Bara när man måste dra i tex en dörr eller något liknade som gör ont. Inte helt fel!
linizen
Kvinna ·
13 nov, 2018
Nu ligger jag i mitt rum på Proforma och försöker kvickna till efter Operationen imorse. Vaknade mellan 12-13 på uppvaket och hade SJUKT ont i några timmar. Fick andas genom munnen för att det skulle kännas minst ;) Men det släppte ju tack och lov och nu känns det helt okej! Så fort jag försöker sätta mig upp så svartnar det dock framför ögonen, men jag hoppas lite mat och dryck ska göra det bättre :) På konsultationen sa Anna att jag troligtvis behövde lollipop-lyft men när jag vaknade nu hade det räckt med vårtgårdslyft, och det blev ju en positiv överraskning! Är trött men så sjukt lycklig just nu.
Kajj
Kvinna ·
13 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
13 nov, 2018
Jaloje
Kvinna ·
13 nov, 2018
Jaloje
Kvinna ·
13 nov, 2018
Asså ni som har barn, är det bara jag som känner typ att man är höggravid o väntar på förlosningen o så är man så himla rädd men längtar så Hahahha jag blir galen!! En vecka till jag står inte ut!!! Man går runt o tänker på det hela dagen!! Det gick så himla fort med allt! Från en månad sen va hela grejen inte ens i närheten av mina tankar! Jag tänkte aldrig på bröstförstoring..det kom Bara så o vips så hade vi bokat tid för konsultation o vips så hade vi bokat för op o vips så hade vi betalat...det känns som jag drömmer o kommer vakna när som..inte för jag har längtat efter snygga boobs länge..Men det känns skrämmande:(
[/ quote] Glömde nämna det, igår kväll när jag slängde ihop en liten väska kändes det EXAKT som när jag packade BB-väskan. Nervositeten känns likadan och jag tänkte vända flera ggr på väj till kliniken imorse, precis som man vill göra ibland när man är höggravid och rädd men det är försent. Tanken på smärta skrämde mig lika mycket båda gångerna. Tack och lov är inte denna smärta i närheten av förlossningssmärtan, inte så som jag upplevde det iaf :)3barnsmamman
Kvinna ·
13 nov, 2018
Asså ni som har barn, är det bara jag som känner typ att man är höggravid o väntar på förlosningen o så är man så himla rädd men längtar så Hahahha jag blir galen!! En vecka till jag står inte ut!!! Man går runt o tänker på det hela dagen!! Det gick så himla fort med allt! Från en månad sen va hela grejen inte ens i närheten av mina tankar! Jag tänkte aldrig på bröstförstoring..det kom Bara så o vips så hade vi bokat tid för konsultation o vips så hade vi bokat för op o vips så hade vi betalat...det känns som jag drömmer o kommer vakna när som..inte för jag har längtat efter snygga boobs länge..Men det känns skrämmande:(
Emsc
Kvinna ·
13 nov, 2018
O förresten Grattis Emsc och jalolj! Önskar er all lycka
linizen
Kvinna ·
13 nov, 2018
Emsc
Kvinna ·
13 nov, 2018
Tack så mycket linizen! :) Det känns jättebra nu och får bara ont när jag rör mig lite för mycket. Är riktigt nöjd över storleken, känns som att det blir perfekt för min kropp. Är lite orolig över att det är väldigt stor skillnad på dom. Men mitt vänstra var lite större innan så Anna skulle ta bort en del av min egna vävnad på den sidan. Förhoppningsvis är det bara mer svullnad på den sidan pga det. Ska släppa oron och låta dom läka, det blir nog toppen i slutändan... Japp jag var snabb ut med ny bild, haha! Har själv haft sån enorm nytta av att titta på andras bilder så jag ska lägga ut flera allteftersom tiden går och man ser förändringarna! Tack Kajj, snart din tur :D
Prussilusskaan
Kvinna ·
13 nov, 2018
Prussilusskaan
Kvinna ·
13 nov, 2018
Jaloje
Kvinna ·
13 nov, 2018
Tack så mycket linizen! :) Det känns jättebra nu och får bara ont när jag rör mig lite för mycket. Är riktigt nöjd över storleken, känns som att det blir perfekt för min kropp. Är lite orolig över att det är väldigt stor skillnad på dom. Men mitt vänstra var lite större innan så Anna skulle ta bort en del av min egna vävnad på den sidan. Förhoppningsvis är det bara mer svullnad på den sidan pga det. Ska släppa oron och låta dom läka, det blir nog toppen i slutändan... Japp jag var snabb ut med ny bild, haha! Har själv haft sån enorm nytta av att titta på andras bilder så jag ska lägga ut flera allteftersom tiden går och man ser förändringarna! Tack Kajj, snart din tur :D
Mina är också olika storlekar men på kliniken så de att det berodde på att jag var mer "blåslagen" och därmed mer svullen på ena bröstet och armhålan. Hoppas att det jämnar ut sig efter hand. Har du ont i dina revben? Min värsta smärta sitter framsidan på mina revben. Och bh:n sitter så hårt så det känns som att maten inte kommer ner ordentligt när man äter, haha!
Emsc
Kvinna ·
13 nov, 2018
Emsc
Kvinna ·
13 nov, 2018
Men idag 5 dagen känner jag att de gör ganska ont på revbenet, de är väl på såret.. främst på höger sida! Idag har jag vart uppe typ hela dagen inte legat alls typ.. tänker om det kan bero på det? Vad tror ni? Jobbigt när bh trycker där. Tänker direkt att de spruckit upp eller nå... men plåstrena är ju torra så borde inte vara någon fara?:)
Kajj
Kvinna ·
13 nov, 2018
Emsc
Kvinna ·
13 nov, 2018
Håll ut starka kvinnor är ni ju!!! Ni kommer bli så himla vackra efter all smärta ni går igenom!!!! Va roligt att vi är många i den här gruppen! Kram till er alla!
Visar 261 till 280 av total 674 objekt
Okej! Men nyfiken varför bara.. npgon som vet anledning till att magen svullnar? Nyfiken:)