Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Emsc
Kvinna ·
14 nov, 2018
Jost
Kvinna ·
14 nov, 2018
Tjollo
Kvinna ·
14 nov, 2018
Max1
Kvinna ·
14 nov, 2018
Nu är jag op:ad och klar! Bukplastik och bröst. 320cc demi blev det. Mår bra, inte så ont. Trött men glad! Ska försöka lägga upp en bild!!
Noma
Kvinna ·
15 nov, 2018
Nu är jag op:ad och klar! Bukplastik och bröst. 320cc demi blev det. Mår bra, inte så ont. Trött men glad! Ska försöka lägga upp en bild!!
Grattis Noma! Skönt att du mår bra! Hur känns storleken? :)
linizen
Kvinna ·
15 nov, 2018
Tjollo
Kvinna ·
15 nov, 2018
Tjollo, man blir svullen i magen av narkos och mediciner.
Jag opades för 9 dagar sen o varit på jobbet två dagar, men kastade in handduken i morse kom inte upp. Alldeles slut och huvudvärk. Stel överallt. Ska ta stygnen i armhålan idag.
linizen
Kvinna ·
15 nov, 2018
Tjollo
Kvinna ·
15 nov, 2018
Tjollo :)
Jag är en sån som har svårt att dra ner på takten... men ansåg mig besegrad idag. Får så dåligt samvete.
zuperwoman
Kvinna ·
15 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
15 nov, 2018
nathalieak
Kvinna ·
15 nov, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
15 nov, 2018
Oj då! Vilken klinik?
Kajj
Kvinna ·
15 nov, 2018
Oj då! Vilken klinik?
Nej det var ingen fara tydligen. Bara en större operation. Fick veta att vi ligger enligt tidsschema. Är nog nummer 3 denna dag.
Däremot tyckte jag att jag kunde fått en senare tid att komma. ;) Nu är kl 15.40 och jag vaknade nyss. Är så glad, mår bra och är lyckligt tårögd av resultatet (och morfinet).
zuperwoman
Kvinna ·
15 nov, 2018
linizen
Kvinna ·
15 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
15 nov, 2018
MiMaria
Kvinna ·
16 nov, 2018
Sofiec
Kvinna ·
16 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
16 nov, 2018
Sammanfattning av mina tankar dagen före den stora Dagen.
...Nu om 24 timmar har jag ätit sista maten.
...Nu om 24 timmar sover jag gott på sidan en sista gång på länge.
...Nu om 24 timmar duschar jag.
...Nu om 24 timmar sitter jag på tåget.
...Nu om 24 timmar kliver jag in på kliniken.
...Nu om 24 timmar är jag nog hungrig, grinig och spänd om jag får vänta länge på min tur.
...Nu om 24 timmar är jag troligen sövd.
...Nu om 24 timmar är jag nog på uppvakning.
...Nu om 24 timmar vaknar jag med bröst(!)
...Nu om 24 timmar har jag kommit hem.
Nu är det kväll, klockan är 19.10 och imorgon är det min tur. Trots att jag tänkt alla de tankarna hela dagen kan jag inte fatta att JAG SNART ska operera mina bröst. Känns inte på riktigt utan mer som att det är i en film, att det är på låtsas alltihop.
Just nu är det 12 timmar kvar tills jag sitter på morgontåget. Lakanen är bytta och väskan ska packas. Ändå fattar jag inte att är på riktigt. Så surrealistisk känsla att jag inte ens känner mig nervös. Haha!
Skönt att få skriva av sig lite.
Önskar er alla en fin kväll/dag/helg. Kram!