Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Girlvärmland
Kvinna ·
16 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
16 nov, 2018
Idag är det min tur, om närmare än 27min. Nervös å HUNGRIG ;) Ska välja större stl än vad vi sa vid konsultation för många sagt att man ångrar sig med Stl. Före bilder togs igår, längtar att få se dom nya.
Jaloje
Kvinna ·
16 nov, 2018
Nu är det mindre än en vecka kvar för min del. Förstår det inte riktigt fortfarande men läser alla kommentarer med stort intresse. Och en hel del ”ångest” att många verkar ha så väldigt ont. Kan man ens öppna kylskåp och frys de första dagarna efter op? Mina är rätt tröga..men man behöver ju mat...
linizen
Kvinna ·
16 nov, 2018
linizen
Kvinna ·
16 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
16 nov, 2018
Har precis lagt upp före o efterbild
MiMaria
Kvinna ·
16 nov, 2018
Jaloje
Kvinna ·
16 nov, 2018
Stort tack för ditt lugnande svar! Jag hoppas att jag inte heller kommer ha fruktansvärt ont i flera dagar. Det verkar vara väldigt olika hur ont det gör för de som skriver. Hur länge räcker den (starka) smärtlindrande medicin man får ut på recept?
Max1
Kvinna ·
16 nov, 2018
Max1
Kvinna ·
16 nov, 2018
Nu är jag op:ad och klar! Bukplastik och bröst. 320cc demi blev det. Mår bra, inte så ont. Trött men glad! Ska försöka lägga upp en bild!!
Grattis Noma! Skönt att du mår bra! Hur känns storleken? :)
So far so good tycker jag! Inte för stort iallafall, hade säkert kunnat ta 340 utan problem men detta blir nog lagom tror jag. För mig blev det mina förutsättningar som gjorde att mini gick bort, hade en del underpolshud att fylla ut. Just nu ont i bukväggen mest. Inte helt lätt att hitta en sovställning inatt!
Meminako
Kvinna ·
17 nov, 2018
JJ24
Kvinna ·
17 nov, 2018
Prussilusskaan
Kvinna ·
17 nov, 2018
Prussilusskaan
Kvinna ·
17 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
17 nov, 2018
Bimbi
Kvinna ·
17 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
18 nov, 2018
Max1
Kvinna ·
18 nov, 2018
Buffar lite här!! Hur mår ni??? Fattar inte, en dag kvar...helt skrämd
linizen
Kvinna ·
19 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
19 nov, 2018
Buffar lite här!! Hur mår ni??? Fattar inte, en dag kvar...helt skrämd
Åh vad kul att det snart är dags! Hoppas allt går bra och att du blir nöjd med resultatet!! Jag kan inte fatta känslan att vakna upp och ha bröst.. helt galet :) Själv har jag en hel vecka kvar innan det är dags.