Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Kajj
Kvinna ·
19 nov, 2018
Humblebee
Kvinna ·
19 nov, 2018
Buffar lite här!! Hur mår ni??? Fattar inte, en dag kvar...helt skrämd
Åh vad kul att det snart är dags! Hoppas allt går bra och att du blir nöjd med resultatet!! Jag kan inte fatta känslan att vakna upp och ha bröst.. helt galet :) Själv har jag en hel vecka kvar innan det är dags.
Tack så mycket fina du!! Desamma! Ja jag är lite skrämd för varje gång jag ser mig i spegeln så kan jag inte förställa mig att jag kommer få fastare och större bröst. Mina hänger ju totalt men det är så mysigt att gå runt utan bh o att dom bara hänger där. O tänk om det är inte lika mysigt efter op, att det kommer va så störigt och obehagligt att jag måste ha bh hela tiden. Då syftar jag efter 6 månader. O det som skrämmer mig mest att jag kommer inte kunna sova på magen dom första veckorna. O gud!
Tirretirr
Kvinna ·
19 nov, 2018
Humblebee
Kvinna ·
19 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
19 nov, 2018
Haha ja det är pest och pina att ligga på rygg utan att kunna vända sig på sida. Två kuddar under huvudet/axlar och två under knäna är jag nere på nu. Men får så sjukt ont i svanskotan. Imorgon bär det av till jobbet igen efter nästan två veckor hemma. Har mycket sammandragningar i brösten när jag rör på mig och det bränner vid utsidan av bröstet. Svårt att jobba när man inte kan sova också. Annars är det helt fantastiskt att ha bröst :)
Lycka till Kajj!
linizen
Kvinna ·
19 nov, 2018
linizen
Kvinna ·
19 nov, 2018
Det går bra! Imorgon är det två veckor sen.
Är väldigt nöjd med brösten. Men fettsugningen är jag panikslagen av. Ser ut som en gammal tant. För stor hud. Hopsäckad navel. Sen tar ju slutresultatet längre tid på magen
Vad härligt att du är nöjd fina du! Men har du varit på återbesök gällande fetsugningen? Vad säger Helena?
Humblebee
Kvinna ·
19 nov, 2018
Bimbi
Kvinna ·
19 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
19 nov, 2018
linizen
Kvinna ·
19 nov, 2018
Är så glad att jag hitta denna sidan!!!! O så glad att det finns så fina människor här i den gruppen!! För man kan ju prata om allt som har med bröst att göra!! Medan här hemma tror inte någon fattar hur stort det är hahaha förutom min man som längtar Hahha men att kunna prata ut o fråga det är så härligt!!
Så som jag har förstått att jag ska ta nån tablett idag innan jag lägger mig o så får jag inte äta efter midnatt? Stämmer det?
O så undrar jag om man ska ducha håret innan man åker ditt? För har för mig att man duschar där oxå innan op. Tvättar man håret där oxå?
Benedicte
Kvinna ·
20 nov, 2018
Benedicte
Kvinna ·
20 nov, 2018
Lini10
Kvinna ·
20 nov, 2018
Benedicte
Kvinna ·
20 nov, 2018
Benedicte - jag tänkte PRECIS samma att jag ville ha små runda. Men nu när man gått igenom all smärta så ångrar jag att man inte tog liiiiite större bara. Men har å andra sidan inte sett slut resultatet så får återkomma om några månader hehe
Lini10
Kvinna ·
20 nov, 2018
MiMaria
Kvinna ·
20 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
20 nov, 2018
Benedicte
Kvinna ·
20 nov, 2018
Nu är de inte alls fina för de sitter för högt upp men lägger upp en bild med sport bh så ser du storleken ungefär :) jag har motiva ergomix för jag ville som sagt ha så naturliga som möjligt. Jag har snittet under. Nu mår jag bra. Kan sova på sidan osv så det är skönt! Men första veckan var inge kul men jag var allergisk mot smärtstillande så fick pina ut det bara.
Kajj
Kvinna ·
20 nov, 2018
Det går bra! Imorgon är det två veckor sen.
Är väldigt nöjd med brösten. Men fettsugningen är jag panikslagen av. Ser ut som en gammal tant. För stor hud. Hopsäckad navel. Sen tar ju slutresultatet längre tid på magen