Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Tirretirr
Kvinna ·
20 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
20 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
20 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
20 nov, 2018
Hej fina ni! Har lagt ut en bild. Jag kunde inte lägga ut bilder som jag har redan tagit under dagen o sparat i mobilen ( för stora) Hahha inte mina bröst utan bilderna hahaha nu ligger jag ner o orkar inte gå upp o ta nya bilder gör det så fort jag ställer mig! Hittills är jag super nöjd nöjd
Grattis till brösten! Jag brukar använda redigera och beskära fotot så kan man välja lägre upplösning så går det att ladda upp :)
Blev inget jobb för mig idag som planerat, fick så sjukt ont i ena ärret så jag är sängliggande. Ska ringa kliniken imorgon igen för säkerhets skull. Men tror inte att det är någon infektion.
linizen
Kvinna ·
20 nov, 2018
Hej fina ni! Har lagt ut en bild. Jag kunde inte lägga ut bilder som jag har redan tagit under dagen o sparat i mobilen ( för stora) Hahha inte mina bröst utan bilderna hahaha nu ligger jag ner o orkar inte gå upp o ta nya bilder gör det så fort jag ställer mig! Hittills är jag super nöjd nöjd
Pipilotti
Kvinna ·
20 nov, 2018
Hej tjejer!
Efter att ha varit jordens veligaste människa tog jag idag min rädsla i handen och hoppade. Jag har betalt in pengarna! Den 29 november kl 08.00 får jag nya bröst!
Jag har funderat och vänt och vridit på det här bokstavligt talat ett halvt liv. Nu ska det bli av. Just nu är jag allt på en gång: nervös, glad, förväntansfull, skräckslagen, rädd att ångra mig, you name it. Men å vad jag är glad att det äntligen är min tur att hoppa in i en sån här grupp!!!
Sååå.... nån mer som kommer att tillbringa dagen den 29/11 på Nordiska Kliniken? Det är Patrik som opererar mig. Jag hoppas att jag ska vakna upp och ha äntligen ha de små söta bröst som jag har drömt om i hela mitt liv. :-)
Kajj
Kvinna ·
20 nov, 2018
Snyggt! Lagt upp en ny själv idag!
Tirretirr
Kvinna ·
20 nov, 2018
Grattis till brösten! Jag brukar använda redigera och beskära fotot så kan man välja lägre upplösning så går det att ladda upp :)
Blev inget jobb för mig idag som planerat, fick så sjukt ont i ena ärret så jag är sängliggande. Ska ringa kliniken imorgon igen för säkerhets skull. Men tror inte att det är någon infektion.
Oj vad tråkigt att höra! Hoppas det är inget allvar! O att det enda du behöver är att vila. Kram
Girlvärmland
Kvinna ·
20 nov, 2018
Isnes
Kvinna ·
20 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
20 nov, 2018
Hej på er, jag gjorde mina i fredags. Vaknade efter operation med världens smärta, värre än att föda barn, låg å skakade å hyper ventilera tills jag tiggde och bad om mer smärtstillande. Svimmade 5ggr i bil påväg hem och haft det fruktansvärt jobbigt efter operationen. Gubben har vore hemma från jobbet för att hjälpa mig, jag kan inte gå på toa själv, sätta mig (från halvsittandeläge) eller klä på mig. I vänster känns det som en kniv rakt in i lungan och höger känns som mjölkstockning och under armen är det extremt ont. Höger är även svullet och man ser att det sticker upp mer än vänster. Kliniken säger att det är normalt. Jag har inte feber och ingen missfärgning men totalt nedsatt i höger sidan. Någon som haft så?
Kajj
Kvinna ·
20 nov, 2018
Hej på er, jag gjorde mina i fredags. Vaknade efter operation med världens smärta, värre än att föda barn, låg å skakade å hyper ventilera tills jag tiggde och bad om mer smärtstillande. Svimmade 5ggr i bil påväg hem och haft det fruktansvärt jobbigt efter operationen. Gubben har vore hemma från jobbet för att hjälpa mig, jag kan inte gå på toa själv, sätta mig (från halvsittandeläge) eller klä på mig. I vänster känns det som en kniv rakt in i lungan och höger känns som mjölkstockning och under armen är det extremt ont. Höger är även svullet och man ser att det sticker upp mer än vänster. Kliniken säger att det är normalt. Jag har inte feber och ingen missfärgning men totalt nedsatt i höger sidan. Någon som haft så?
Ojj vad tråkigt att höra!!! Men att du svimmar så tror jag inte att det är normalt!!! O sen att du upplever att det är värre än födda så tycker jag att du ska kolla upp det. Åk till din vårdcentralen. Låt dom kolla o ta prover. Det kan va något som inte stämmer oavsett om du inte har feber. Du ska inte uppleva det på detta sättet. För min del har jag tagit all tabletter man kan ta o mer, o nu börjar det kännas
Max1
Kvinna ·
20 nov, 2018
Opii! Jag bestämde mig vid återbesöket i förrgår för Ergonomix Mini 185. Min önskan har alltid varit att få små, söta, runda bröst och jag är livrädd för att jag ska känna att det är för stort. Patrik tror på 185, jag litar på honom och håller tummarna. Just nu har jag istället börjat noja för att jag ska vakna upp och tycka att det är för små :-D
Tirretirr
Kvinna ·
21 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
21 nov, 2018
Girlvärmland
Kvinna ·
21 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
21 nov, 2018
Sofiec
Kvinna ·
21 nov, 2018
Bimbi
Kvinna ·
21 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
21 nov, 2018