Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Prussilusskaan
Kvinna ·
21 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
21 nov, 2018
Opii
Kvinna ·
21 nov, 2018
Opii! Jag bestämde mig vid återbesöket i förrgår för Ergonomix Mini 185. Min önskan har alltid varit att få små, söta, runda bröst och jag är livrädd för att jag ska känna att det är för stort. Patrik tror på 185, jag litar på honom och håller tummarna. Just nu har jag istället börjat noja för att jag ska vakna upp och tycka att det är för små :-D
Opii
Kvinna ·
21 nov, 2018
Benedicte - jag tänkte PRECIS samma att jag ville ha små runda. Men nu när man gått igenom all smärta så ångrar jag att man inte tog liiiiite större bara. Men har å andra sidan inte sett slut resultatet så får återkomma om några månader hehe
Trebarnsmorsa
Kvinna ·
21 nov, 2018
Igår fick jag ett bröstband som sagt så nu har man ont igen då.. suck. Hehe.
Men det som är jobbigast är endå smärtan i ryggen som jag får när jag vart uppe en hel dag. Då är det halvsittläge i sängen som gäller allting annat väldigt jobbigt. Är det någon mer än jag som känner lika?
13 dagar sedan operation.
linizen
Kvinna ·
21 nov, 2018
Hej på er, jag gjorde mina i fredags. Vaknade efter operation med världens smärta, värre än att föda barn, låg å skakade å hyper ventilera tills jag tiggde och bad om mer smärtstillande. Svimmade 5ggr i bil påväg hem och haft det fruktansvärt jobbigt efter operationen. Gubben har vore hemma från jobbet för att hjälpa mig, jag kan inte gå på toa själv, sätta mig (från halvsittandeläge) eller klä på mig. I vänster känns det som en kniv rakt in i lungan och höger känns som mjölkstockning och under armen är det extremt ont. Höger är även svullet och man ser att det sticker upp mer än vänster. Kliniken säger att det är normalt. Jag har inte feber och ingen missfärgning men totalt nedsatt i höger sidan. Någon som haft så?
linizen
Kvinna ·
21 nov, 2018
Lini10
Kvinna ·
21 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
21 nov, 2018
Ja tjejer, jag är i den sitsen ju att jag ångrar att jag inte la in lite till! De är alldeles för små :( framifrån ser man knappt nån skillnad.
Kajj
Kvinna ·
21 nov, 2018
Ja tjejer, jag är i den sitsen ju att jag ångrar att jag inte la in lite till! De är alldeles för små :( framifrån ser man knappt nån skillnad.
Mimipigg
Kvinna ·
21 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
22 nov, 2018
Lini10
Kvinna ·
22 nov, 2018
Lini10
Kvinna ·
22 nov, 2018
Vad tråkigt att höra! Tror du inte att du borde ge dom lite mer tid?
Prussilusskaan
Kvinna ·
22 nov, 2018
Prussilusskaan
Kvinna ·
22 nov, 2018
Lini10
Kvinna ·
22 nov, 2018
allt detta mini, demi och vad det mer är? vill någon förklara för mig vad det är egentligen? Vi pratade inte om något sådant alls under min konsultation.
Opii
Kvinna ·
22 nov, 2018
De blir bara mindre och mindre för varje dag svullnaden går ner. Dock sitter de fortfarande för högt men 300 Demi är ju som 245 mini vilket jag inte fattade. Super smått då jag ändå är rätt lång.
Lini10
Kvinna ·
22 nov, 2018
De blir bara mindre och mindre för varje dag svullnaden går ner. Dock sitter de fortfarande för högt men 300 Demi är ju som 245 mini vilket jag inte fattade. Super smått då jag ändå är rätt lång.
Men hur kan Demi vara mindre än mini....? Är inte profilen demi med mer put....
Prussilusskaan
Kvinna ·
22 nov, 2018