Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Lini10
Kvinna ·
22 nov, 2018
nathalieak
Kvinna ·
22 nov, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
22 nov, 2018
linizen
Kvinna ·
22 nov, 2018
Poolly
Kvinna ·
22 nov, 2018
Finns 6 dagarsbild i silvergalleriet nu.
Var på kontroll idag och allt såg ok ut, behövde inget sådan där bröstband tack och lov.
Operationsdagen kändes ok men sen kom några jobbiga dagar i sängläge. Smärta från de djupa stygnen mot bröstbenet så man nästan tappade andan. Men nu är jag redan mycket bättre och ha börjat jobba.
Hoppas era op och läkningar går bra. Kram.
zuperwoman
Kvinna ·
22 nov, 2018
Max1
Kvinna ·
22 nov, 2018
Finns 6 dagarsbild i silvergalleriet nu.
Var på kontroll idag och allt såg ok ut, behövde inget sådan där bröstband tack och lov.
Operationsdagen kändes ok men sen kom några jobbiga dagar i sängläge. Smärta från de djupa stygnen mot bröstbenet så man nästan tappade andan. Men nu är jag redan mycket bättre och ha börjat jobba.
Hoppas era op och läkningar går bra. Kram.
Benedicte
Kvinna ·
22 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
23 nov, 2018
Hjäääääälp! Det är bara en vecka kvar nu!!! Jag är orolig, förväntansfull, har kalla fötter och framför allt massor av elaka tankar som säger att jag är helt dum i huvudet som lägger så här mycket pengar på min kropp vid min ”höga” ålder. Är jag bara totalt patetisk? Borde jag inse att jag snart är för gammal för att ens behöva bröst??? :-D
Norrsken8
Kvinna ·
23 nov, 2018
Hjäääääälp! Det är bara en vecka kvar nu!!! Jag är orolig, förväntansfull, har kalla fötter och framför allt massor av elaka tankar som säger att jag är helt dum i huvudet som lägger så här mycket pengar på min kropp vid min ”höga” ålder. Är jag bara totalt patetisk? Borde jag inse att jag snart är för gammal för att ens behöva bröst??? :-D
Prussilusskaan
Kvinna ·
23 nov, 2018
Lini10
Kvinna ·
23 nov, 2018
Nathalieak
Nej jag vet inte vad jag lagt in mer än motiva 550 round. heeheee... kul å veta.
men ni som opererade er på Nordiska kliniken där fick man med sig hem nå papper om motiva som man skulle ladda hem app och fylla i sitt nummer för implantatet som man har, detta nummer skulle stå i papperet. Någon som gjort det? Jag påbörjade de dagen efter op men de krånglade och sen har jag inte försökt igen.
linizen
Kvinna ·
23 nov, 2018
Elsy
Kvinna ·
23 nov, 2018
Tirretirr
Kvinna ·
23 nov, 2018
Noa
Kvinna ·
24 nov, 2018
Nathalieak
Nej jag vet inte vad jag lagt in mer än motiva 550 round. heeheee... kul å veta.
men ni som opererade er på Nordiska kliniken där fick man med sig hem nå papper om motiva som man skulle ladda hem app och fylla i sitt nummer för implantatet som man har, detta nummer skulle stå i papperet. Någon som gjort det? Jag påbörjade de dagen efter op men de krånglade och sen har jag inte försökt igen.
Rultan
Kvinna ·
24 nov, 2018
LiF
Kvinna ·
24 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
24 nov, 2018
Oslo1
Kvinna ·
24 nov, 2018
Hej!!!
Snälla ni som lagt in runt 250-275. Vad blir det för kupa? Jag vill gärna ha en bra B/mindre C och funderar på att lägga in 235-250 men är rädd att det blir för stort. Min kirurg rekommenderade 180 då jag sa att jag ville fylla ut och ha ett naturligt resultat.. men set känns för lite när jag läser och ser olika bilder här på forumet....?! Lycka till ni som skall under kniven snart!!! Önska jag inte behövde vänta u två månader :-// kram
Okej Lini så detta gäller bara ergnomix eller vadå? jag har motiva round