Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Tirretirr
Kvinna ·
24 nov, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
24 nov, 2018
Finns 6 dagarsbild i silvergalleriet nu.
Var på kontroll idag och allt såg ok ut, behövde inget sådan där bröstband tack och lov.
Operationsdagen kändes ok men sen kom några jobbiga dagar i sängläge. Smärta från de djupa stygnen mot bröstbenet så man nästan tappade andan. Men nu är jag redan mycket bättre och ha börjat jobba.
Hoppas era op och läkningar går bra. Kram.
Ser jättefint ut! Är du nöjd med storleken? Hur går det att jobba så nära inpå operationen?
Opii
Kvinna ·
24 nov, 2018
Hej!!!
Snälla ni som lagt in runt 250-275. Vad blir det för kupa? Jag vill gärna ha en bra B/mindre C och funderar på att lägga in 235-250 men är rädd att det blir för stort. Min kirurg rekommenderade 180 då jag sa att jag ville fylla ut och ha ett naturligt resultat.. men set känns för lite när jag läser och ser olika bilder här på forumet....?! Lycka till ni som skall under kniven snart!!! Önska jag inte behövde vänta u två månader :-// kram
Jeg la inn 245 cc. Har en liten 70C nå. Helt perfekt - bortsett fra rippling. Må dessverre bytt protese til round for å se om jeg blir kvitt ripplingen.
Andy_pandy
Kvinna ·
24 nov, 2018
Oslo1
Kvinna ·
24 nov, 2018
Hej!!!
Snälla ni som lagt in runt 250-275. Vad blir det för kupa? Jag vill gärna ha en bra B/mindre C och funderar på att lägga in 235-250 men är rädd att det blir för stort. Min kirurg rekommenderade 180 då jag sa att jag ville fylla ut och ha ett naturligt resultat.. men set känns för lite när jag läser och ser olika bilder här på forumet....?! Lycka till ni som skall under kniven snart!!! Önska jag inte behövde vänta u två månader :-// kramJeg la inn 245 cc. Har en liten 70C nå. Helt perfekt - bortsett fra rippling. Må dessverre bytt protese til round for å se om jeg blir kvitt ripplingen.
Hej!!! Har du några bilder man kan se? Jag skall göra 3D på måndag så får se vad för olika stl vi laborerar mellan.. vet du vad din rippling beror på?
linizen
Kvinna ·
25 nov, 2018
@linizen Jo, jag oxå. Men tror du inte d beror på att huden är så pass utspänd? Tänker att den är tunnare o på så vis känsligare? Bara en tanke jag har.
Malvamy
Kvinna ·
25 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
25 nov, 2018
Malvamy
Kvinna ·
25 nov, 2018
Idag är det min sjätte dag! Vakna av smärta! När jag skulke upp från sängen gjorde det sp ont att jag skrek efter hjälp! Första två dagarna mpdde jag så bra men tredje dagen börja det o så idag har det varit de värsta! Tar alvedon o innan jag sover tar jag oxynotm
Kajj
Kvinna ·
25 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
25 nov, 2018
Malvamy
Kvinna ·
25 nov, 2018
Prussilusskaan
Kvinna ·
25 nov, 2018
Prussilusskaan
Kvinna ·
25 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
25 nov, 2018
Är det sant! Har det med garantin och göra till och med? Hmm.. ska starta datorn ikväll och se om jag får till det då. :)
Kajj
Kvinna ·
25 nov, 2018
Malvamy
Kvinna ·
25 nov, 2018
Verkar bara vara jag som inte alls kan se något slutresultat! Mina är skitfula. Implantatet sitter jätte högt å mina egna är under liksom.. inte ”dubbelbröst” dock. På återbesöket sa de att de är normalt att när de hamnar i sina ”fickor” så kommer bröstvårtan åka upp och de ner att de kommer se mycket bättre ut. Men här inne verkar alla få snygga bröst direkt som sagt.. blir lite avis! Å lite orolig om mina någonsin kommer bli snygga.
Tirretirr
Kvinna ·
25 nov, 2018
Trebarnsmorsa
Kvinna ·
25 nov, 2018
@linizen Jo, jag oxå. Men tror du inte d beror på att huden är så pass utspänd? Tänker att den är tunnare o på så vis känsligare? Bara en tanke jag har.
Jag har ju ammat 4 kids så jag vet inte om det beror på det. Läste att det kan bero på att nerverna letar sig tillbaka.
Ett annat problem jag har är att jag har ont när jag lyfter och sträcker armarna (snitt armhåla) som om senorna är för korta.
Emsc
Kvinna ·
25 nov, 2018
Verkar bara vara jag som inte alls kan se något slutresultat! Mina är skitfula. Implantatet sitter jätte högt å mina egna är under liksom.. inte ”dubbelbröst” dock. På återbesöket sa de att de är normalt att när de hamnar i sina ”fickor” så kommer bröstvårtan åka upp och de ner att de kommer se mycket bättre ut. Men här inne verkar alla få snygga bröst direkt som sagt.. blir lite avis! Å lite orolig om mina någonsin kommer bli snygga.
Är det vanligt att det kliar på bröstet? Är det från tabbleter man tar?