Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tj123 profilbild

Tj123

Kvinna ·

04 mar, 2013

Någon mer som opereras 14/3 på Proforma

Bröstförstoring

Som rubriken lyder, är det någon mer än jag som ska göra en bröstförstoring 14/3 på Proforma? Har någon koll på om man måste sova kvar eller kan välja att åka hem senare på dagen?

317

Sortera efter

malla

Kvinna ·

18 mar, 2013

Jag mår lite bättre idag, fick dock riktigt ont inatt! Ni vet när man håller på o somna så kan man rycka till för man drömmer att man faller, jag började drömma att jag stod under en hylla o saker ramlade ner i mitt huvud.. o gissa vad jag gör? far upp med armarna i ett ryck o fy vad ont det gjorde!

Jag sover på soffan för det går mkt bättre, la mig i sängen först igår men vid 12 hade jag inte somnat o la mig i soffan o somnade bums!

Tuttarna är fortfarande stenhårda, börjar mjukna aningen.. sen är jag inte lika stel längre :)
Gilla

Tj123

Kvinna ·

18 mar, 2013

Ljubi skrev:
Ska också ut på en promenad när en tjejkompis kommer förbi! Är eget företagare så jag jobbar lite som jag vill faktiskt, men hatar att bara sitta vill till gymmet och jobba får tuppjuck på att bara ligga eller som du säger -vara hemmafru! Killen kan ingenting hahah, skickade honom att handla och han kom hem med 1 av 10 rätt! ;)
Haha du kan få låna min en stund, han fixar och donar och handlar och masserar och baddar pannan(?) haha. Han har "ledigt" idag eftersom han jobbar. Ja det är skitjobbigt! Mamma kommer snart så vi kan åka och ha handla. Ska försöka baka lite kakor till i helgen då min sambo fyller 25. Då är jag iaf sysselsatt. Inser ju att jag inte kommer få gymma hur mycket jag än vill. Kul att jag ska till Dubai om ett par månader också. Jag som äntligen börjat få synliga abs och andra muskler. Haha. Ohwell, kommer vara så taggad när jag väl får börja att jag räknar med att nå formen hyfsat snabbt igen! Kul att du mår bättre Malla! Otur inatt. Hoppas det släpper snart! Jg vaknade i att och grät! Drömde en mardröm, vet att tabletterna jag tar nu påverkar mina drömmar mycket och jag hann drömma två mardrömmar som jag började gråta av inatt. Aldrig hänt. Haha. Går gympan bättre för dig? Du har killen hemma till onsdag va? När har ni återbesök?
Gilla

booblady

Kvinna ·

18 mar, 2013

fan va smarta ni är, har inte alls tänkt på att all medicin kan sätta sig på hjärnan! för har drömt jättemycket de två senaste dagarna om helt galna saker så började undra vafan de va som va på g! haha!

hur som, mina är svullna med, vänster liiite mer än höger får ja för mig. längtar till torsdag när vi får ta av oss de här så de får hänga till sig lite! ;)

egentligen borde vi skapat en blogg hörrni, hade vart roligt o dels förlja varandra o dels kanske roligt för andra att höra hur olika man kan utvecklas ;D
Gilla

Tj123

Kvinna ·

18 mar, 2013

Haha det är säkert pga medicinen! Jag minns vanligtvis dom flesta drömmar men jag brukar inte gråta, haha, Ja jag startade en men jag skrev typ ett meddelande innan jag tog bort den. Haha. Men vi borde haft en tillsammans! Alla är ju så himla olika i läkning osv, kan nog vara intressant som du skrev. Mår iaf skitbra nu! Det slog om efter en promenad och dusch. Just nu ligger jag bara och njuter! Tyvärr tror jag att jag måste ha min bh lite längre pga rullen. Buhu. Men kanske inte hela tiden iaf. Låg just här med brösten fria efter duschen och väntade på att tejpen skulle torka. SÅ SKÖNT! Jag har återbesök 8/4. Någon mer som har då?
Gilla

Anonym användare

18 mar, 2013

Hej limpan93.

Jag är jättenyfiken på om du blev nöjd med din förstoring.
Jag ska op:a mig den 26/3, har som hade 70A och ska stoppa in 350cc..
Men jag är lite tveksam om det blir för mycket..vill att det ska se naturligt ut.
Gilla

booblady

Kvinna ·

18 mar, 2013

jag har den 5/4 :)
Gilla

4an

Kvinna ·

18 mar, 2013

hej hej. åh jag tycker att det är lite jobbigt att va ute och gå det lixom drar i hela brösten som om hunden är för tajt. har börjat kännas mer o mer i stygnen att det drar.har haft ont i em o varit tvungen att ta tramadolen. vill oxå inte ha bh n så dom kan hänga till sig.
har åb 8april
Gilla

Tj123

Kvinna ·

18 mar, 2013

Jag tycker det känns som om brösten ska glida av mig när jag är ute och går! Som glass som smälter och rinner sakta. Så ovan att ha någon tyngd i brösten, haha! Opererades du samma dag som oss 4an?
Gilla

booblady

Kvinna ·

18 mar, 2013

hahaha!! ja tycker oxå de känns som att de ska ba rinna av en ;D blir nog nåt man vänjer sig vid ha :P
Gilla

malla

Kvinna ·

18 mar, 2013

Tj123 skrev:
Ljubi skrev:
Ska också ut på en promenad när en tjejkompis kommer förbi! Är eget företagare så jag jobbar lite som jag vill faktiskt, men hatar att bara sitta vill till gymmet och jobba får tuppjuck på att bara ligga eller som du säger -vara hemmafru! Killen kan ingenting hahah, skickade honom att handla och han kom hem med 1 av 10 rätt! ;)
Haha du kan få låna min en stund, han fixar och donar och handlar och masserar och baddar pannan(?) haha. Han har "ledigt" idag eftersom han jobbar. Ja det är skitjobbigt! Mamma kommer snart så vi kan åka och ha handla. Ska försöka baka lite kakor till i helgen då min sambo fyller 25. Då är jag iaf sysselsatt. Inser ju att jag inte kommer få gymma hur mycket jag än vill. Kul att jag ska till Dubai om ett par månader också. Jag som äntligen börjat få synliga abs och andra muskler. Haha. Ohwell, kommer vara så taggad när jag väl får börja att jag räknar med att nå formen hyfsat snabbt igen! Kul att du mår bättre Malla! Otur inatt. Hoppas det släpper snart! Jg vaknade i att och grät! Drömde en mardröm, vet att tabletterna jag tar nu påverkar mina drömmar mycket och jag hann drömma två mardrömmar som jag började gråta av inatt. Aldrig hänt. Haha. Går gympan bättre för dig? Du har killen hemma till onsdag va? När har ni återbesök?

Jobbigt med drömmarna :/ Jag drömmer dock massa helatiden så det är inte förändrat för min del :P Ja jag är inte lika stel så den går bättre! Ja han stannar till ons, då får han låna min bil så han kan åka till gävle o skriva en tenta o sen kommer han på tors kväll igen o stannar en vecka :) Så skönt o ha nån som tar hand om en.. han handlar, lagar mat o diskar. Så skönt så :)
Gilla

malla

Kvinna ·

18 mar, 2013

booblady skrev:
jag har den 5/4 :)

Jag har också den 5/4 13.30! Vilken tid ska du dit?

Gilla

malla

Kvinna ·

18 mar, 2013

Hur känner ni inför att ta av bh:n på tors? Ska ju gå topless på dagarna o ha bh:n på natten.. tycker det känns obehagligt att vara utan..
tänkte köpa en bygellös bh att ha som lite stöd iaf  (som på lör t.ex när jag ska ha fest)
Gilla

Tj123

Kvinna ·

18 mar, 2013

Jag har köpt en i spets, helt bygellös till vår fest på lördag. Jag tycker att det ska bli underbart för då slipper jag rullen. Dör på den just nu. Men klart det känns lite ovant men dom behöver ju hänga till sig. Tror du vänjer dig :) Skönt att han hjälper dig så mycket, känns så skönt att man får hjälp! Känns som om det är mycket nytt man måste vänja sig vid, fast det är ju bara härligt!
Gilla

Ljubi

Kvinna ·

18 mar, 2013

Härligt att höra att ni mår bättre tjejer! Verkligen som ni säger obehagligt att ta av sig bhn! Känns som att tuttarna ska trilla av haha men det värsta är ändå när det kliar och man hittar inte stället det kliar på och så har man ingen känsel haha! Vännerna och killen har klämt och känt idag och är helt fascinerade, dom fick sig även ett gott skratt åt formen på brösten haha som dom beskrev såg ut som en myrslok för tillfället haha! Har återbesök 8/4
Gilla

Tj123

Kvinna ·

18 mar, 2013

Då har vi samma dag! Så himla spännande att få se vad han säger. Haha jag förstår det! Jag är själv fascinerad. Min pojkvän är också väldigt fascinerad över mina bröst. Tror varken han eller jag trodde att han skulle tycka dom var så fantastiska, haha! Alltså mina ser typ bra ut, gjort från dag ett. Skulle liksom inte bry mig om detta var slutresultatet. Är det bra eller dåligt? Tänk om dom ändrar sig jättemycket? Om jag får önska vill jag såklart ha mer underpool och lite mindre bollighet och det är väl det som isf kommer ske? men jag skulle fortfarande se mig som nöjd om det inte hände. Blir orolig att dom är "för bra" nu liksom. Haha. Känner igen det med känseln. Blir galen! En liten mer intim fråga. Har ni våga ha sex än? Jag är rädd att dom liksom ska sättas i gungning även om man tar det lugnt. Haha ni behöver inte svara men jag kan inte vara den enda som är fundersam?
Gilla

limpan93

Kvinna ·

18 mar, 2013

Jag har också mitt återbesök den 8 april :)

Syster yster - Jag tycker att mina bröst ser perfekta ut till min kropp, varken för stort eller för litet. 
Ville verkligen inte ha för breda bröst så min kirurg sa att 350cc hp skulle passa mig bra, inte större i alla fall.
Vet fortfarande inte vilken storlek på bh jag kommer få, återstår att se!

Som ni andra skriver, jag var på min första promenad idag. Kändes som att brösten skulle trilla ner på fötterna om jag sträckte på mig. Gick som en pensionär, med lätt kutad rygg och i väldigt långsam takt. Tror att det mest är att man är ovan som man är lite försiktigt, provade även att parkera om bilen. Gick bra men skulle ej våga mig ut på en längre tur ännu då musklerna stretar lite fortfarande.  
Gilla

Ljubi

Kvinna ·

19 mar, 2013

Jag har haft sex haha! Men bara i missionären och du får be din pojkvän inte dunka på för hårt, bara mjukt så att dom liksom inte hoppar omkring :) Oj? Ofta ditt resultat redan är bra? Jag bara skrattar när jag ser mina tuttar.. Dom sitter liksom uppe under hakan och ingen underpol haha :)
Gilla

Tj123

Kvinna ·

19 mar, 2013

Det är väl så vi har tänkt att det ska gå till. Skönt att höra att det gick bra, då kanske jag vågar testa! Haha ja dom har sett bra ut från dag ett. Bättre nu såklart men fortfarande inte sett konstiga eller roliga ut. Min svullnad gick ner ganska fort och underpolen är inte så liten. Bara rädd att dom ska ändras totalt och bli skitfula istället! Förhoppningsvis har jag bara haft tur och får ett bra resultat!
Gilla

booblady

Kvinna ·

19 mar, 2013

mallan: jag ska dit 11.30 :)

tj123: vissa verkar ju typ få bra resultat direkt, ja hoppades att ja skulle vara en av dem men nej nej, är som ljubi, man skulle fan kunna säga myrslokar, haha! Liksom strutiga och ingen underpool nånstans! ;)

mina känns för övrigt rätt bra nu, e fortfarande jobbigt på morgonen när ja legat hela natten liksom. så gör jympan extra länge när ja vaknar :) längtar tills ja får ta av mig den här toppen, men samtidigt e ja rädd att man får ont av att gå utan, vissa verkar ju få de? typ att det drar mer i "fickan"/ärren. scary!
Gilla

4an

Kvinna ·

19 mar, 2013

hejsan igen. jag opades samma dag som er. det var vi som satt å pratade lite innan vi skulle åka hem. kom från norrtälje. har barn.
hur har ni det idag? har ni sovit bättre?  jag har sovit bra men det är jobbigt när man ska komma igång på morgonen då är dom superstora och hårda och det drar i alla styngnen både dom invändiga och dom utvändiga. hur är det för er klarar ni er utan smärtis nu? ska ni ta av bhn på tors el på fre? längtar......vill bara hjälpa dom att få lite bättre form. har haft sex det är ju svårt att inte spänna sig men det funkade. ; )
min kille är hemma till torsdag sen börjar han jobba och då har jag ju min lilla 1åring som inte går själv än som jag måste försöka få till dagis e så rädd för det där med lyften..det står ju att man inte får lyfta tungt första veckan men sen då? kan man känna lite själv vad som funkar. e så rädd att ngt går sönder. nån som vet.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem