Anonym användare
07 sep, 2011
Novembertråden 2011
BröstförstoringKunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.
Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)
Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.
Sortera efter
Hulda
Kvinna ·
11 nov, 2011
citadell2011
Kvinna ·
11 nov, 2011
Hulda
Kvinna ·
12 nov, 2011
Ja jag är öjd med storleken än så länge.. Dom är som sagt rätt små så visst kan jag känna att jag skulle valt större men samtidigt så vet jag att det är inte jag. :)
citadell2011
Kvinna ·
12 nov, 2011
Jatropha
Kvinna ·
12 nov, 2011
Jag börjar nästan må som folk efter min op 9/11. Har haft rätt rejält ont, förmodligen mest för att min tydligen ovanligt fasta vävnad är väldigt ovillig att anpassa sig till den nya formen. Får bunkra upp med tålamod för att hoppas att de ska komma till rätta. Just nu är de STENHÅRDA, strutiga som bara den och allmänt i vägen. Men det var väl ungefär vad jag räknade med, har inte haft sån ångest över storleken som jag trodde jag skulle ha, men har å andra sidan inte sett dem nakna än.
La upp en bild precis för den som är nyfiken. :)
Blev sjukskriven i 3 veckor, och just nu känns det som jag kommer behöva den tiden...
Hulda: Tror det blir jättebra storlek! Mina är ju inte mycket större än dina heller (290/310). Jag ville verkligen inte ha några jättebröst, bara bröst öht. :)
Hulda
Kvinna ·
12 nov, 2011
Jag har också lagt upp bild efter operationen. Kanske inte världens bästa då brösten är väldigt spända och hårda. Men det får man ju räkna med i början.
zzofia
Kvinna ·
15 nov, 2011
Nu e det bara 2 veckor kvar tills det i min tur!så jäkla nervös har nästan ingen att prata om detta med eftersom att dom flesta tycker det är dumt att jag ska göra det så håller inne på allt.... Vill bara få ringa in till proforma och få min tid jag ska vara där nu! :D Vilka är det som ska op sig hos MIchael Olenius den 29/11 mer än jag?!
Anonym användare
15 nov, 2011
Två veckor för mig också idag :D E nervös till o från, börjar kännas så verkligt nu. Hoppas dessa veckor går supersnabbt :)
Smultron
Kvinna ·
15 nov, 2011
mindre än 1 vecka kvar nu. har äntligen funnit ro i mitt storleksval också! 375 cc hö/425 cc vä HP mentor runda bakom coheisve 1 blir det!
Anonym användare
16 nov, 2011
Idag är det 2 veckor kvar, och jag har fortfarande inte bestämt vilken placering jag vill ha!
Per rekomenderar bakom, jag funderar på framför..att det ska vara så svårt!
Anonym användare
16 nov, 2011
6 dagar kvar för mig nu!!!! Shiit jag hoppas att denna vecka springer iväg för nu vill jag bara ha tisdag! Har också haft lite storleksnojja men jag vet om jag skulle ta större så är det inte jag lixom! Blir 350cc framför:)
Jatropha
Kvinna ·
16 nov, 2011
Per Windh gjorde mina. Var himla nöjd med honom som kirurg, kändes väldigt lugn, trygg och förtroendeingivande, man märkte att han lyssnade och tog sig tid. För tidigt att säga nåt om själva resultatet än, men när jag var och tog suturerna idag hade de iaf läkt fint och såg bra ut, så såhär långt är allt väl. :)
leiali
Kvinna ·
17 nov, 2011
Hulda och Jatropha, Grattis till brösten, ser jättebra ut :), själv har jag exakt en vecka kvar nu, längtar, örker för närvarande typ 2 cig per dag, ska sluta helt på söndag har jag bestämt, hoppas det inte påverkar allt för mycket, vad är det egentligen som gör att det är så farligt? har det bara med läkningen att göra eller är det mer?
Jatropha
Kvinna ·
18 nov, 2011
Inte säker, men rökning försämrar ju cirkulation vad jag vet, vilket är dåligt i allmänhet för läkning, och påverkan på luftvägarna är förmodligen inte toppen för syresättning och så under narkos heller. Men bara kirurg och narkosläkare kan ge dig riktigt bra svar!
Går framåt för mig, har lagt upp ett par nya bilder sen jag blev av med tejpen vid stygntagningen och tycker de redan börjar se bättre ut, faktiskt. Letar sig sakta men säkert mer volym nedåt mot underpoolen. :) Har börjat sticka alldeles fantastiskt mycket i dem idag på de ställen som varit "döda" tidigare, tar det som ett tecken på att nerverna börjar vakna till liv och leta sig fram igen. Bra, men uscha så obekvämt!
Hulda
Kvinna ·
22 nov, 2011
Hej brudar! Hur går det med allas tuttar och operationer ? :)
Saraaa
Kvinna ·
22 nov, 2011
Hulda
Kvinna ·
22 nov, 2011
Jag började jobba idag. Opererades den 9:e. Det gicka kanon, hoppas resten av veckan går lika bra.
Dom börjar mjukna på rätt bra. Tror jag, har inte koll på hur sillisar känns :P
akupa
Kvinna ·
22 nov, 2011
Saraaa
Kvinna ·
22 nov, 2011
Jatropha
Kvinna ·
22 nov, 2011
Blir två veckor för mig i morgon, och det går väl framåt även om det känns som det går långsamt. :) Har fortfarande en hel del ont, även om det inte är samma slags ont som i början, mer stickande och skärande nu och kommer mest vid vissa rörelser och ställningar. Äter inget smärtstillande längre, men blir trött för minsta lilla. Är väldigt glad att jag ska vara hemma från jobbet iaf tills på måndag.
Höger bröst läker på bra, vänster är rätt mycket efter men ska väl förhoppningsvis arta sig snart. Tänkte försöka ta nya bilder i morgon på tvåveckorsdagen. :)