Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

07 sep, 2011

Novembertråden 2011

Bröstförstoring

Kunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.

Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)

Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.

249

Sortera efter

Anonym användare

21 okt, 2011

Varit på konsultation idag, och det är en månad väntetid:) så det blir nog november för mig med!! Ska op på art clinic av Pelle Sahlin 350cc
Gilla

Hulda

Kvinna ·

22 okt, 2011

Jatropha: Ja men samma datum är inte hlet fel. Vad vi kan jämföra oss med varandra sen :)

JUSTDOIT: Vad kul :) Vem ska hon op av? Finns hon med på pof?

Gilla

afnkcmh

Kvinna ·

22 okt, 2011

jo bewi jag ska, men av göran. men vi kanske hamnar på samma avdelning ändå?? vet inte hur dem har det där :)

jag nojar också över storleken, känns som att alla reagerar så mycket på att det kommer bli SÅ stort när jag säger 445 :(

och en kompis till mig la in ganska mycket óch hon ser typ bara "tjock" ut, det vill man ju inte :(

Gilla

Saraaa

Kvinna ·

22 okt, 2011

nej ja är också rädd att se tjock eller mullig ut, då ja inte är super smal sen innan...
:/

Gilla

Kvinna ·

22 okt, 2011

Hulda skrev:

Men ååh.. är det ingen som ska opereras den 9/11 på proforma lika som mig? Vore kul om man känner igen någon där kanske tom få dela rum med :P

JO JAG! hos örjan! då syns vi säkert där om ungefär två(!) veckor :D

Gilla

Hulda

Kvinna ·

23 okt, 2011

karma skrev:

Hulda skrev:

Men ååh.. är det ingen som ska opereras den 9/11 på proforma lika som mig? Vore kul om man känner igen någon där kanske tom få dela rum med :P

Vad kul :) Hoppas vi ses där då! :) Ska du lägga framför eller bakom? Vi är lika långa och väger lika mycket, ännu mer spännande :P

Gilla

Kvinna ·

23 okt, 2011

Hulda skrev:

karma skrev:

Hulda skrev:

Vad kul :) Hoppas vi ses där då! :) Ska du lägga framför eller bakom? Vi är lika långa och väger lika mycket, ännu mer spännande :P

jaa!:) bakom muskeln, du då? haha nej seriöst? hur mycket ska du ha? :)

Gilla

Hulda

Kvinna ·

23 okt, 2011

karma skrev:

Hulda skrev:

karma skrev:

Hulda skrev:

Jag vill lägga framför pga att jag har ett jobb med mkt tunga lyft bla. och det är det vi siktar in oss på. Har endast haft telefon konsultation efter att Örjan tittat på mina bilder. Vi har prel sagt 225 cc. Men jag lutar åt 275cc, jag vill nog inte ha mer än 300 cc iaf då jag vill ha en naturlig form och storlek till min taniga kropp ;) Vad långt det blev, i korta drag jag är ej säker på storlek men prel har vi sagt 225 cc mp framför :)

Har du betalat in pengarna än?

Gilla

Kvinna ·

24 okt, 2011

Hulda skrev:

karma skrev:

Hulda skrev:

karma skrev:

Hulda skrev:

Jag vill lägga framför pga att jag har ett jobb med mkt tunga lyft bla. och det är det vi siktar in oss på. Har endast haft telefon konsultation efter att Örjan tittat på mina bilder. Vi har prel sagt 225 cc. Men jag lutar åt 275cc, jag vill nog inte ha mer än 300 cc iaf då jag vill ha en naturlig form och storlek till min taniga kropp ;) Vad långt det blev, i korta drag jag är ej säker på storlek men prel har vi sagt 225 cc mp framför :)

Har du betalat in pengarna än?

jaha men då är det klart att det är det bästa alternativet för dig. det låter bra, jag sa exakt samma till örjan på min konsultation och han rekommenderade 225cc eller 275cc till mig med. men det kommer nog bli bra så dont worry!

nej tänkte göra det nu på ons, då det är exakt två veckor kvar.. herregud.. har du?

Gilla

Saraaa

Kvinna ·

24 okt, 2011

kan ni inte alla lägga till er i operationskalendern? då ser vi mer vem vart när och hur! :)

Gilla

Hulda

Kvinna ·

24 okt, 2011

karma skrev:

jaha men då är det klart att det är det bästa alternativet för dig. det låter bra, jag sa exakt samma till örjan på min konsultation och han rekommenderade 225cc eller 275cc till mig med. men det kommer nog bli bra så dont worry!

nej tänkte göra det nu på ons, då det är exakt två veckor kvar.. herregud.. har du?

Jag hoppas då det :) Jag är såå otroligt nyfiken på vilken tid jag får.. Är inte du? Jag vill få min tid nu ju :P

Hehe, jag tänkte göra samma sak.

Gilla

Anonym användare

24 okt, 2011

Idag har jag bokat op, Wiiiiiiie:):)

Har 1 månad någonsin kännts längre?? Blir på Art clinc gbg med Pelle Sahlin 22 November!

Hur gör ni som har långt att åka till er klinik? Funderar att bo på hotell både dagen innan och dagen efter..

Gilla

Hulda

Kvinna ·

24 okt, 2011

lillboobs skrev:

Idag har jag bokat op, Wiiiiiiie:):)

Har 1 månad någonsin kännts längre?? Blir på Art clinc gbg med Pelle Sahlin 22 November!

Hur gör ni som har långt att åka till er klinik? Funderar att bo på hotell både dagen innan och dagen efter..

Om jag får en tidig tid så sover jag nog hos en kompis eller på hotell natten innan, sen samma nat sover jag på kliniken sen åker jag hem :)

Gilla

Kvinna ·

25 okt, 2011

Hulda skrev:

karma skrev:

Jag hoppas då det :) Jag är såå otroligt nyfiken på vilken tid jag får.. Är inte du? Jag vill få min tid nu ju :P

Hehe, jag tänkte göra samma sak.

jaa verkligen samma här! hoppas på en relativt tidig tid ändå så man slipper hungra ihjäl sig hela dagen..

haha vad bra!:)

Gilla

Jatropha

Kvinna ·

26 okt, 2011

Två veckor kvar idag då... Jösses, det börjar nästan kännas som om det är på riktigt!

Gilla

FollowMyBliss

Kvinna ·

26 okt, 2011

Shit nu börjar det verkligen spöka i huvudet! Drömmer om och ser tuttar överallt!

Nu är jag helt otroligt taggad! Mindre än en vecka kvar!! :D

Gilla

Anonym användare

26 okt, 2011

1 vecka kvar för mig, ska vara där 12,45.. lite halvjobbig tid men samtidigt så slipper man ju vara på kliniken lika länge som om man får en tid på morgonen.

Gilla

Smultron

Kvinna ·

26 okt, 2011

Jag har prellbokat 29 november Dr. Oya strandkliniken 400/450 Hp bakom muskeln cohesive I!!!

Ska till Victoriakliniken 8 nov för konsultation, efter det ska jag bestämma mig.

Gilla

Hulda

Kvinna ·

28 okt, 2011

karma skrev:

jaa verkligen samma här! hoppas på en relativt tidig tid ändå så man slipper hungra ihjäl sig hela dagen..

Hur märkte du din betalning? Ska man skriva nå spec på den?

Gilla

Anonym användare

28 okt, 2011

Hulda skrev:

karma skrev:

Hur märkte du din betalning? Ska man skriva nå spec på den?

Det finns en medelanderad och där skrev jag mitt namn (för&efter)personnr o datum för op.

Lycka till

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem