Anonym användare
07 sep, 2011
Novembertråden 2011
BröstförstoringKunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.
Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)
Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.
Sortera efter
Anonym användare
28 okt, 2011
Anonym användare
29 okt, 2011
nu är det inte alls många dagar kvar.. känns helt sjukt.
leiali
Kvinna ·
29 okt, 2011
Hejsan alla november opare :) ansluter mig också till er, har idag varit på konsultation på Läkarhuset Norr Umeå, och bokade in op den 24 november, hade själv tänkt 400cc, men vi kom fram till 450cc high profil framför muskel, och om jag då förstod det rätt så hamnar jag då på en bredd på implantatet som var 12,5, han kollade i en implantatlista när jag undrade om det här med bredd och projektion, men jag tror det blev bra. Har en egen bröstbredd på 14 cm, och då skulle man egentligen dra av 2,5 cm för att hamna på rätt bredd, men det gick visst bra med lite bredare. är det någon som tycker detta verkar konstigt så säg gärna det.
Hur som så känns det helt fantastiskt och jag som ni andra längtar sjuuukt mycket :d!
Anonym användare
29 okt, 2011
Hulda
Kvinna ·
29 okt, 2011
Välkomna alla nya november tjejer :) Kul att vi blir fler och fler :) Ska bli otroligt spännande att få se allas bröst sen när dom är gjorda.
Anonym användare
30 okt, 2011
Shiit vad ja börjar bli nervös redan. Igår var de exakt en månad kvar för mig, vilket betyder att de e Mindre än en månad idag. Börjar kännas verkligt nu ju. Har haft op bokad sen juni och man bara väntar och väntar, men nu närmar de sig med stormsteg.
Läängtar!
Inanna
Kvinna ·
30 okt, 2011
Imorgon smäller det! Skitnervös. Borde inte vara, men har en massa ångest angående narkos och så.. Tänk om jag stryker med, för fåfängas skull, och lämnar mina barn moderlösa. :(
Inanna
Kvinna ·
30 okt, 2011
Imorgon smäller det! Skitnervös. Borde inte vara, men har en massa ångest angående narkos och så.. Tänk om jag stryker med, för fåfängas skull, och lämnar mina barn moderlösa. :(
Anonym användare
30 okt, 2011
Idag är det 1 månad kvar till min op, juhuu!!
Saraaa
Kvinna ·
30 okt, 2011
ja har bara 1 vecka kvar nu!!!!! GAAAAH
Jatropha
Kvinna ·
30 okt, 2011
Jag har en vecka kvar på onsdag... Kämpar för att hålla mig fullt sysselsatt om dagarna så man inte tänker för mycket på det. :)
zzofia
Kvinna ·
31 okt, 2011
Heej tjejer!
op den 29 nov och har fortfarande inte kunnat sluta röka ordentligt än. Börjar få lite smått panik nu! :O Någon som är i samma situation?!
Inanna
Kvinna ·
31 okt, 2011
Jepp, bara timmar kvar nu.
Anonym användare
31 okt, 2011
Anonym användare
31 okt, 2011
Anonym användare
31 okt, 2011
Anonym användare
31 okt, 2011
31 okt, 2011
jaa verkligen samma här! hoppas på en relativt tidig tid ändå så man slipper hungra ihjäl sig hela dagen..
haha vad bra!:)
Hur märkte du din betalning? Ska man skriva nå spec på den?
Det finns en medelanderad och där skrev jag mitt namn (för&efter)personnr o datum för op.
Lycka till
jo fast tjejer jag ringde till proforma idag och frågade vad man skulle skriva och hon sa "bara ditt personnummer"!
zzofia
Kvinna ·
31 okt, 2011
jaa inte bara det att de vanliga suget är jobbigt utan det att man e så himla nervös att man måste röka hela tiden! Sedan kan jag säga att jag igentligen inte vill sluta röka. men självklart vill jag ju göra op men i bland känns det som att jag snart skiter i op bara jag får röka :S
Hulda
Kvinna ·
31 okt, 2011
jaa verkligen samma här! hoppas på en relativt tidig tid ändå så man slipper hungra ihjäl sig hela dagen..
haha vad bra!:)
Hur märkte du din betalning? Ska man skriva nå spec på den?
Det finns en medelanderad och där skrev jag mitt namn (för&efter)personnr o datum för op.
Lycka till
jo fast tjejer jag ringde till proforma idag och frågade vad man skulle skriva och hon sa "bara ditt personnummer"!
Hehe, okej :) Men då borde det duga om man skriver namn och personnummer som jag gjorde.. har du fått din tid nu? måste man vänta prick till en vecka (onsdag) innan man ringer och får tiden? Vill ha den nuuuu :)
1 november 450 mentor högprofil :) längtar och är sjukt nervös!
claes lossing calanderska i göteborg