Anonym användare
07 sep, 2011
Novembertråden 2011
BröstförstoringKunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.
Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)
Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.
Sortera efter
Hulda
Kvinna ·
31 okt, 2011
zzofia
Kvinna ·
31 okt, 2011
Jag slutade röka förra söndagen. Då var det två veckor och tre dagar kvar till min op. Det har faktiskt gått ruggit bra, hittills. Hoppas det fortsätter så :)
Vad skönt för dig! :) har några cigg kvar i mitt paket nu ska röka upp dom sedan ska de fan slutas :P Men så prata ag med dom i recepitionen på proforma och dom sa att det e inte alla som kan sluta och att det inte är hela världen om man röker 2-3 cigg om dagen men hellst inte... Men det känns inte såå ätte bra.
Hulda
Kvinna ·
01 nov, 2011
Jag slutade röka förra söndagen. Då var det två veckor och tre dagar kvar till min op. Det har faktiskt gått ruggit bra, hittills. Hoppas det fortsätter så :)
Vad skönt för dig! :) har några cigg kvar i mitt paket nu ska röka upp dom sedan ska de fan slutas :P Men så prata ag med dom i recepitionen på proforma och dom sa att det e inte alla som kan sluta och att det inte är hela världen om man röker 2-3 cigg om dagen men hellst inte... Men det känns inte såå ätte bra.
Nej men precis, vet många som inte slutar. Men kan man så är det väl det bästa :) Jag har tänkt sluta (igen) men inte haft motivationen. Nu fick jag den. Men det är jobbigt att vara röksugen till och från hela tiden sen. Slutade röka när jag väntade dottern och höll uppe 4-4.5 år men var då röksugen till och från hela tiden. Det gäller att vara envis. Men det är så svårt ibland. Jag åkte dit på att jag trodde att jag kunde feströka igen.
02 nov, 2011
Hehe, okej :) Men då borde det duga om man skriver namn och personnummer som jag gjorde.. har du fått din tid nu? måste man vänta prick till en vecka (onsdag) innan man ringer och får tiden? Vill ha den nuuuu :)
ja det blir bra! tyvärr så måste man det, inte för att jag förstår varför? frågade i måndags men hon sa att jag kunde få reda på det som tidigast på onsdag, imorrn (idag haha) då det är exakt en vecka kvar. så vi får ringa dit så fort vi vaknar :D
Anonym användare
02 nov, 2011
HJÄLP!! Idag om en vecka är jag på kliniken, fastande o säkert skitnervös. Som jag längtar med skräckblandad förtjusning!!
Anonym användare
02 nov, 2011
hehe känner med dig! jag ska åka till min op om 1,5 timme.. lite småhungrig och sjukt nervös.
Saraaa
Kvinna ·
02 nov, 2011
Sowwlan: Lycka till!!! ! =)
ja har bara några dagar kvar också, på måndag är de min tur! Är sjukt nervös.. Hur känner ni?
Anonym användare
02 nov, 2011
Anonym användare
02 nov, 2011
Anonym användare
02 nov, 2011
Hulda
Kvinna ·
02 nov, 2011
ja det blir bra! tyvärr så måste man det, inte för att jag förstår varför? frågade i måndags men hon sa att jag kunde få reda på det som tidigast på onsdag, imorrn (idag haha) då det är exakt en vecka kvar. så vi får ringa dit så fort vi vaknar :D
Jag ringde i eftermiddags.. Höll på att glömma :P
Men nu har jag min tid.. 07.45 ska jag vara där.. du då? :)
Hulda
Kvinna ·
02 nov, 2011
Grattis :)
02 nov, 2011
haha! men vad skönt, då får du det gjort så tidigt som möjligt ju :)
kl 10 ska jag vara där, jobbigt att inte veta när själva operationen är bara, kan ju få vänta i en timme eller fem min tills de hämtar en:S
Hulda
Kvinna ·
02 nov, 2011
haha! men vad skönt, då får du det gjort så tidigt som möjligt ju :)
kl 10 ska jag vara där, jobbigt att inte veta när själva operationen är bara, kan ju få vänta i en timme eller fem min tills de hämtar en:S
Jag fick välja mellan den tiden och kl 11. Då kändes den tidiga bäst.. Hoppas att vi kommer ses där, kanske dela rum? :)
Anonym användare
02 nov, 2011
02 nov, 2011
jag har exakt samma problem, mina halsmandlar är onormalt stora och svullna. ringde och frågade om man fortfarande får genomgå operationen trots att man är sjuk, då sa hon att bara man inte har något virus och bara är lite snuvig så är det ingen fara. så se till att bli frisk nu!
02 nov, 2011
Jag fick välja mellan den tiden och kl 11. Då kändes den tidiga bäst.. Hoppas att vi kommer ses där, kanske dela rum? :)
förstår det :) ja det hoppas jag verkligen! jag frågade faktiskt efter dubbelrum men det va tydligen fullt, annars hade jag gärna delat med dig:/ men vi syns iaf säkert där, antingen samma dag eller vid frukosten morgonen därpå!
Anonym användare
02 nov, 2011
Jatropha
Kvinna ·
02 nov, 2011
Har massa folk i omgivningarna som blivit sjuka senaste dagarna. Själv är jag kry än så länge (pepparpeppartaiträ) men är orolig att det ska hinna smyga sig på nåt lagom till näsa vecka. Får försöka hålla mig frisk på alla sätt det går!
02 nov, 2011
jo precis! det jag menade, förlåt om jag var otydlig! ja verkligen.. men nu har vi exakt en vecka kvar på oss att bli bättre, så se till att bomba med massa vitaminer nu! tack så mkt, krya på dig med!