Anonym användare
07 sep, 2011
Novembertråden 2011
BröstförstoringKunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.
Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)
Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.
Sortera efter
Anonym användare
02 nov, 2011
02 nov, 2011
ja på proforma! var har du din op?
Norpan75
Kvinna ·
02 nov, 2011
leiali
Kvinna ·
03 nov, 2011
Grattis, känns säkert kanon nu kan jag tänka mig, förutom smärtan då kanske... vad var det som gjorde att det blev framför istället? jag kommer också att lägga in 450cc framför muskel.
Anonym användare
03 nov, 2011
Anonym användare
03 nov, 2011
Jag slutade röka förra söndagen. Då var det två veckor och tre dagar kvar till min op. Det har faktiskt gått ruggit bra, hittills. Hoppas det fortsätter så :)
Vad skönt för dig! :) har några cigg kvar i mitt paket nu ska röka upp dom sedan ska de fan slutas :P Men så prata ag med dom i recepitionen på proforma och dom sa att det e inte alla som kan sluta och att det inte är hela världen om man röker 2-3 cigg om dagen men hellst inte... Men det känns inte såå ätte bra.
Nej men precis, vet många som inte slutar. Men kan man så är det väl det bästa :) Jag har tänkt sluta (igen) men inte haft motivationen. Nu fick jag den. Men det är jobbigt att vara röksugen till och från hela tiden sen. Slutade röka när jag väntade dottern och höll uppe 4-4.5 år men var då röksugen till och från hela tiden. Det gäller att vara envis. Men det är så svårt ibland. Jag åkte dit på att jag trodde att jag kunde feströka igen.
Nu är det 12 dagar kvar tills min op. och jag har fortfarande inte kunnat sluta helt. Mitt ormbo i magen gör att det är grymt svårt att låta bli.. inte blir det bättre av att jag oroar mig för att jag inte har slutat när jag borde. Tänk om jag riskerar nåt genom att röka?! Näe nu måste jag bara sluta!!!
Anonym användare
03 nov, 2011
Hulda
Kvinna ·
03 nov, 2011
Jag fick välja mellan den tiden och kl 11. Då kändes den tidiga bäst.. Hoppas att vi kommer ses där, kanske dela rum? :)
förstår det :) ja det hoppas jag verkligen! jag frågade faktiskt efter dubbelrum men det va tydligen fullt, annars hade jag gärna delat med dig:/ men vi syns iaf säkert där, antingen samma dag eller vid frukosten morgonen därpå!
Jasså, det var synd.. Ja det hade jag gärna gjort med dig med. Vi får väl se om jag får eget rum eller får dela med någon då. Annars för vi sitta och prata strunt hos varandra om vi orkar :P Hehe..
04 nov, 2011
Jag fick välja mellan den tiden och kl 11. Då kändes den tidiga bäst.. Hoppas att vi kommer ses där, kanske dela rum? :)
förstår det :) ja det hoppas jag verkligen! jag frågade faktiskt efter dubbelrum men det va tydligen fullt, annars hade jag gärna delat med dig:/ men vi syns iaf säkert där, antingen samma dag eller vid frukosten morgonen därpå!
Jasså, det var synd.. Ja det hade jag gärna gjort med dig med. Vi får väl se om jag får eget rum eller får dela med någon då. Annars för vi sitta och prata strunt hos varandra om vi orkar :P Hehe..
haha jaa gör jag mer än gärna! ska leta upp dig då, kommer komma vinglandes och helt groggy fram till dig haha.
bara FEM dagar kvar nu! :)
Hulda
Kvinna ·
04 nov, 2011
haha jaa gör jag mer än gärna! ska leta upp dig då, kommer komma vinglandes och helt groggy fram till dig haha.
bara FEM dagar kvar nu! :)
Haha! Ja då vet jag att det är du iaf :P
Ja, 5 dagar (!!).. Snart så :)
Tusse
Kvinna ·
04 nov, 2011
Anonym användare
04 nov, 2011
Anonym användare
05 nov, 2011
Saraaa
Kvinna ·
06 nov, 2011
Tusse
Kvinna ·
06 nov, 2011
Anonym användare
06 nov, 2011
Nå tjejer - hur har det gått för er som har hunnit med operationen? Hoppas att allt har gått bra för er! Vill också önska er andra ett stort lycka till nu när det börjar dra ihop sig :) Själv ligger man där på torsdag.. Shit, lär ju vara sjukt nervös! Hatar att må illa efter narkosen, så tänkte höra med narkos läkaren fall man kunde få något för det. Kanske kanske :)
Anonym användare
06 nov, 2011
Jatropha
Kvinna ·
06 nov, 2011
Nå tjejer - hur har det gått för er som har hunnit med operationen? Hoppas att allt har gått bra för er! Vill också önska er andra ett stort lycka till nu när det börjar dra ihop sig :) Själv ligger man där på torsdag.. Shit, lär ju vara sjukt nervös! Hatar att må illa efter narkosen, så tänkte höra med narkos läkaren fall man kunde få något för det. Kanske kanske :)
Jag har aldrig varit sövd, men är orolig för att må illa efteråt. Jag hatar, hatar, hatar verkligen att kräkas, på gränsen till fobi, och skulle väldigt gärna slippa det. Får väl höra med dem om vad man kan göra, har hört att man tydligen kan få nåt medel som ska motverka illamående efteråt.
Nu är det bara måndag och tisdag kvar att ta sig igenom för mig iaf. Fattar inte att det gått så snabbt, att det redan nästan är dags! Ska vara där redan vid 7 och hoppas på en tidig operationstid också, så man slipper svälta ihjäl under förmiddagen... Fasta är inte min grej. :)
Anonym användare
06 nov, 2011
FollowMyBliss
Kvinna ·
06 nov, 2011
Hej tjejer,
Nu vet jag inte om jag svarar för sent men:
Jag opererades i tisdags och mådde inte ett dugg illa efter operationen/narkosen. Innan operationen fick jag både lugnande (på rummet)och något medel mot illamående intravenöst (i op-salen). Så det ena ska nog inte alltid behöva utesluta det andra.
Än så länge är jag sjuukt nöjd! :) Bilder kommer!
Lycka till! Det kommer gå kanonbra!