Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Beatrice19
Kvinna ·
01 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
01 feb, 2020
Anonym användare
01 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
01 feb, 2020
Anonym användare
01 feb, 2020
Bacopa Sutera
Kvinna ·
01 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
01 feb, 2020
Det er ikke sikkert det gjør så ondt? jeg har gjort det to ganger og - ja, det er ondt men for meg var barnefødsel betydelig vondere.
Det svåraste med brystoperasjon er, tycker jeg, at man må være utrolig forsiktig i minst 2 veckor, ikke kjøre bil på en vecka og ikke trene de første seks veckor... så er det også jobbigt med sår som skal gro men det er mest de første dagene.
Det viktigste er å planere slik at du virkelig kan ta det helt med ro i minst 7 dager. Bruk din energi til å gå små turer - viktig for å unngå blodpropp.
Forsøk også å være lugn om ikke alt kjennes 100% de første dagene. Det tar tid innen kroppen läkas og hver side kan være olika.
Etter 7 dager blir det bedre :)
Pinkroose
Kvinna ·
01 feb, 2020
Jag ska göra bröstförstoring om tre veckor på citadell i Landskrona ?
Trasselsudd
Kvinna ·
02 feb, 2020
Anonym användare
02 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
02 feb, 2020
Imorgon så opererar jag mig!! ? ska även jag jobba hela helgen och har väldigt svårt att koncentrera mig på något annan än operationen ? nervositeten är på topp
Ellas
Kvinna ·
02 feb, 2020
Imorgon så opererar jag mig!! ? ska även jag jobba hela helgen och har väldigt svårt att koncentrera mig på något annan än operationen ? nervositeten är på topp
Bacopa Sutera
Kvinna ·
02 feb, 2020
Jag ska göra bröstförstoring om tre veckor på citadell i Landskrona ?
Åh va kul! Va ska du lägga in?
Dafne92
Kvinna ·
02 feb, 2020
Pumba86
Kvinna ·
02 feb, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
03 feb, 2020
Så himla spännande!!! Hur känns det nu? Hunnit göra första vändan med tvålen ännu? Vilken tid skall du vara där?
Trasselsudd
Kvinna ·
03 feb, 2020
Lycka till imorrn Trasselsudd och låt oss vet hur det gått så fort du orkar!☺️
Anonym användare
03 feb, 2020
Ja nu kan nedräkningen äntligen börja, hurra!!! Känns som att jag är sist ut här? Opereras den 24:e. Någon mer som skall opas i slutet av månaden? ?
zeev01
Kvinna ·
03 feb, 2020
Lycka till imorrn Trasselsudd och låt oss vet hur det gått så fort du orkar!☺️
Tack så mycket det ska jag göra! ?❤️
Pinkroose
Kvinna ·
03 feb, 2020