Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Dafne92
Kvinna ·
03 feb, 2020
Anonym användare
03 feb, 2020
Imorgon vid denna tiden har jag förhoppningsvis kommit hem och har mina nya bröst, de är såå sjukt?
Pinkroose
Kvinna ·
03 feb, 2020
Imorgon vid denna tiden har jag förhoppningsvis kommit hem och har mina nya bröst, de är såå sjukt?
Neej vad spännande! :D Du måste berätta allt sen. Är du nervös? Exalterad?
zeev01
Kvinna ·
03 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
03 feb, 2020
Lycka till Pinkroose?
Anonym användare
03 feb, 2020
Anonym användare
03 feb, 2020
Har op den11/2 så om en vecka men är sååå osäker på storlek. Har idag 400cc och planen är att byta till Mentor HP 600cc men var idag i kontakt med Dr Gia på kosmetisk kirurgi som sa att om jag nu vill ha markant skillnad som jag frågade efter så rekommenderade han 700cc extra hög profil vilket är en special implantat. Eftersom vanliga hög profil i 700cc är för breda för min bröstbredd. Tror dock att 700 cc kanske blir för stort för mig som är 160 cm och 56 kg
Bacopa Sutera
Kvinna ·
03 feb, 2020
Ja nu kan nedräkningen äntligen börja, hurra!!! Känns som att jag är sist ut här? Opereras den 24:e. Någon mer som skall opas i slutet av månaden? ?
26 här ?
Pumba86
Kvinna ·
03 feb, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
03 feb, 2020
Undrar hur det gått för Trasselsudd!Hoppas allt gått bra och hon inte har allt för ont. Lycka till imorrn Pinkroose!
Så svårt det där med storlek Natval!Jag kan inte råda dig alls.
Pumba86
Kvinna ·
03 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
03 feb, 2020
Undrar hur det gått för Trasselsudd!Hoppas allt gått bra och hon inte har allt för ont. Lycka till imorrn Pinkroose!
Nu är det nästan 12 timmar sedan jag vaknade med mina nya boobies ? känns helt overkligt, fattar liksom inte att dem är mina ? allt har gått superbra och jätte smidigt, personalen här är underbar! Svimmade nästan första gången jag gick på toaletten men sedan dess har det gått bra ? imorgon klockan 9 kommer jag åka hem och hoppas allt blir lika smidigt hemma!
gunnarssons
Kvinna ·
04 feb, 2020
Jkagdn
Kvinna ·
04 feb, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
04 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
04 feb, 2020
Ja nu kan nedräkningen äntligen börja, hurra!!! Känns som att jag är sist ut här? Opereras den 24:e. Någon mer som skall opas i slutet av månaden? ?
26 här ?
Ellas
Kvinna ·
04 feb, 2020
26 här ?
Op den 25e ?
Ellas
Kvinna ·
04 feb, 2020
Nu är det nästan 12 timmar sedan jag vaknade med mina nya boobies ? känns helt overkligt, fattar liksom inte att dem är mina ? allt har gått superbra och jätte smidigt, personalen här är underbar! Svimmade nästan första gången jag gick på toaletten men sedan dess har det gått bra ? imorgon klockan 9 kommer jag åka hem och hoppas allt blir lika smidigt hemma!
Ellas
Kvinna ·
04 feb, 2020
Jag opererade mig igår på nordiska kliniken i Stockholm :)
Supernöjd med mitt val av klinik och storlek på brösten.
Bara att fråga om det är något du undrar över :)
Ellas
Kvinna ·
04 feb, 2020