Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pinkroose profilbild

Pinkroose

Kvinna ·

09 dec, 2019

Operation februari 2020

Bröstförstoring

Fler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?

813

Sortera efter

Dafne92

Kvinna ·

03 feb, 2020

Pinkroose skrev:

Imorgon vid denna tiden har jag förhoppningsvis kommit hem och har mina nya bröst, de är såå sjukt?

Neej vad spännande! :D Du måste berätta allt sen. Är du nervös? Exalterad?
Gilla

Anonym användare

03 feb, 2020

Pinkroose skrev:

Imorgon vid denna tiden har jag förhoppningsvis kommit hem och har mina nya bröst, de är såå sjukt?

Hoppas allt går bra , lycka till?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

03 feb, 2020

Dafne92 skrev:

Pinkroose skrev:

Neej vad spännande! :D Du måste berätta allt sen. Är du nervös? Exalterad?

Jadå klart jag gör? Nervös, jaaa! Nu är de mer, va har jag gett mig in på?
Gilla

zeev01

Kvinna ·

03 feb, 2020

Lycka till Pinkroose?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

03 feb, 2020

zeev01 skrev:

Lycka till Pinkroose?

Tack så jätte mycket❤
Gilla

Anonym användare

03 feb, 2020

Har op den11/2 så om en vecka men är sååå osäker på storlek. Har idag 400cc och planen är att byta till Mentor HP 600cc men var idag i kontakt med Dr Gia på kosmetisk kirurgi som sa att om jag nu vill ha markant skillnad som jag frågade efter så rekommenderade han 700cc extra hög profil vilket är en special implantat. Eftersom vanliga hög profil i 700cc är för breda för min bröstbredd. Tror dock att 700 cc kanske blir för stort för mig som är 160 cm och 65 kg
Gilla

Anonym användare

03 feb, 2020

Natval skrev:

Har op den11/2 så om en vecka men är sååå osäker på storlek. Har idag 400cc och planen är att byta till Mentor HP 600cc men var idag i kontakt med Dr Gia på kosmetisk kirurgi som sa att om jag nu vill ha markant skillnad som jag frågade efter så rekommenderade han 700cc extra hög profil vilket är en special implantat. Eftersom vanliga hög profil i 700cc är för breda för min bröstbredd. Tror dock att 700 cc kanske blir för stort för mig som är 160 cm och 56 kg

Gilla

Bacopa Sutera

Kvinna ·

03 feb, 2020

Emandm skrev:

Ellas skrev:

Ja nu kan nedräkningen äntligen börja, hurra!!! Känns som att jag är sist ut här? Opereras den 24:e. Någon mer som skall opas i slutet av månaden? ?

26 här ?

Op den 25e ?
Gilla

Pumba86

Kvinna ·

03 feb, 2020

Undrar hur det gått för Trasselsudd!Hoppas allt gått bra och hon inte har allt för ont. Lycka till imorrn Pinkroose! Så svårt det där med storlek Natval!Jag kan inte råda dig alls.
Gilla

Trasselsudd

Kvinna ·

03 feb, 2020

Pumba86 skrev:

Undrar hur det gått för Trasselsudd!Hoppas allt gått bra och hon inte har allt för ont. Lycka till imorrn Pinkroose!

Så svårt det där med storlek Natval!Jag kan inte råda dig alls.

Nu är det nästan 12 timmar sedan jag vaknade med mina nya boobies ? känns helt overkligt, fattar liksom inte att dem är mina ? allt har gått superbra och jätte smidigt, personalen här är underbar! Svimmade nästan första gången jag gick på toaletten men sedan dess har det gått bra ? imorgon klockan 9 kommer jag åka hem och hoppas allt blir lika smidigt hemma!
Gilla

Pumba86

Kvinna ·

03 feb, 2020

Åh va skönt att höra!Hur går det med smärtan?hoppas du får sova okej inatt!
Gilla

Jesss

Kvinna ·

03 feb, 2020

Trasselsudd skrev:

Pumba86 skrev:

Undrar hur det gått för Trasselsudd!Hoppas allt gått bra och hon inte har allt för ont. Lycka till imorrn Pinkroose!

Nu är det nästan 12 timmar sedan jag vaknade med mina nya boobies ? känns helt overkligt, fattar liksom inte att dem är mina ? allt har gått superbra och jätte smidigt, personalen här är underbar! Svimmade nästan första gången jag gick på toaletten men sedan dess har det gått bra ? imorgon klockan 9 kommer jag åka hem och hoppas allt blir lika smidigt hemma!

Så härligt att allt känns och här gått bra!! Grattis till dina nya boobs:)
Gilla

gunnarssons

Kvinna ·

04 feb, 2020

Jag opererade mig igår på nordiska kliniken i Stockholm :) Supernöjd med mitt val av klinik och storlek på brösten. Bara att fråga om det är något du undrar över :)
Gilla

Jkagdn

Kvinna ·

04 feb, 2020

Hur mår du Jesss, frisk än? Snart vår tur?
Gilla

Trasselsudd

Kvinna ·

04 feb, 2020

Tack så mycket allihopa! ❤️❤️ Natten har väl gått si sådär. Vaknade några gånger och behövde gå på toa och hade riktigt ont men sköterskorna tar hand om mig så bra så att det har inte varit någon fara ??
Gilla

Ellas

Kvinna ·

04 feb, 2020

Emandm skrev:

Ellas skrev:

Ja nu kan nedräkningen äntligen börja, hurra!!! Känns som att jag är sist ut här? Opereras den 24:e. Någon mer som skall opas i slutet av månaden? ?

26 här ?

Vad roligt! ?Har nervositeten börjar kicka in än?
Gilla

Ellas

Kvinna ·

04 feb, 2020

Hallonpokalen skrev:

Emandm skrev:

Ellas skrev:

26 här ?

Op den 25e ?

Vad roligt att vi är tre stycken där på sluttampen iaf! ?Var skall du opa dig och vad blir det för implantat?
Gilla

Ellas

Kvinna ·

04 feb, 2020

Trasselsudd skrev:

Pumba86 skrev:

Vad härligt att höra!!! Grattis! :)
Gilla

Ellas

Kvinna ·

04 feb, 2020

gunnarssons skrev:

Jag opererade mig igår på nordiska kliniken i Stockholm :)
Supernöjd med mitt val av klinik och storlek på brösten.
Bara att fråga om det är något du undrar över :)

Vad roligt, grattis!! :) Jag skall också operera mig på NK hos Patrik den 24:e! Så pirrigt och nervöst! Hur mår du idag? Hur har natten varit? Hur lång tid tog det från att du kom dit och skrev in dig i receptionen tills dess att du gick in till op-salen?
Gilla

Ellas

Kvinna ·

04 feb, 2020

Pinkroose, tänker på dig! Lycka till idag!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem