Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Trasselsudd
Kvinna ·
04 feb, 2020
Bacopa Sutera
Kvinna ·
04 feb, 2020
Ja nu kan nedräkningen äntligen börja, hurra!!! Känns som att jag är sist ut här? Opereras den 24:e. Någon mer som skall opas i slutet av månaden? ?
26 här ?
Op den 25e ?
Vad roligt att vi är tre stycken där på sluttampen iaf! ?Var skall du opa dig och vad blir det för implantat?
zeev01
Kvinna ·
04 feb, 2020
Sassa30
Kvinna ·
04 feb, 2020
Undrar hur det gått för Trasselsudd!Hoppas allt gått bra och hon inte har allt för ont. Lycka till imorrn Pinkroose!
Så svårt det där med storlek Natval!Jag kan inte råda dig alls.
Nu är det nästan 12 timmar sedan jag vaknade med mina nya boobies ? känns helt overkligt, fattar liksom inte att dem är mina ? allt har gått superbra och jätte smidigt, personalen här är underbar! Svimmade nästan första gången jag gick på toaletten men sedan dess har det gått bra ? imorgon klockan 9 kommer jag åka hem och hoppas allt blir lika smidigt hemma!
Anonym användare
04 feb, 2020
Ja nu kan nedräkningen äntligen börja, hurra!!! Känns som att jag är sist ut här? Opereras den 24:e. Någon mer som skall opas i slutet av månaden? ?
26 här ?
Vad roligt! ?Har nervositeten börjar kicka in än?
Ellas
Kvinna ·
04 feb, 2020
26 här ?
Op den 25e ?
Vad roligt att vi är tre stycken där på sluttampen iaf! ?Var skall du opa dig och vad blir det för implantat?
Ja verkligen spännande å följa andra som går igenom samma sak?
Jag ska opereras på citadell i Landskrona hos Jörg. Och han rekommenderade motiva full 500cc. Har en skillnad på 20ml på brösten men han sa att det kommer bli bra ändå att ha samma storlek på implantaten så jag hoppas han har rätt. ??
Pumba86
Kvinna ·
04 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
04 feb, 2020
Jag opereras nästa torsdag. Har bestämt Menthor hög profil 400 cc. Börjar fundera omdet blir för lite... Har redan gått upp från 360.. Någon annan som är i samma tankebanor om storlek?
Jesss
Kvinna ·
04 feb, 2020
Hur mår du Jesss, frisk än? Snart vår tur?
Jesss
Kvinna ·
04 feb, 2020
Jag opererade mig igår på nordiska kliniken i Stockholm :)
Supernöjd med mitt val av klinik och storlek på brösten.
Bara att fråga om det är något du undrar över :)
zeev01
Kvinna ·
04 feb, 2020
Jag opereras nästa torsdag. Har bestämt Menthor hög profil 400 cc. Börjar fundera omdet blir för lite... Har redan gått upp från 360.. Någon annan som är i samma tankebanor om storlek?
Om något är för lite eller mycket är ungefär samma sak som att fråga hur långt ett snöre är här inne i forumet, haha :) Beror helt på vad du är ute efter för resultat och hur din kropp ser ut idag. Spontant, utan att ha sett dig, tror jag att 400cc blir naturligt men stort och fylligt på dig utan kläder men ändå hyfsat diskret med kläder utifrån din längd och vikt. Men fokusera inte på cc för det kan skilja hur mycket som helst beroende på bredd och projektion. Låga och breda implantat kan ha precis samma cc som smala och höga. Börja med att kolla upp vilken bröstbredd du har, och en tumregel är att du håller dig till samma bredd eller 1cm mindre lite beroende på hur mycket egen vävnad du har innan, hur dina bröst är placerade på kroppen och vilken implantatstyp du skall ha (prata med din kirurg om detta) och sen jobbar du dig uppåt med projektionen bara tills du hittat en som känns bra. Jag har t.ex. 13,5 i bröstbredd och min kirurg säger att 12,5cm är optimalt för min kropp i bredd så de jag kan välja mellan är Motiva Ergonomix Mini 310cc, Demi 380cc eller Full 450cc som alla har samma bredd men olika projektion/put :)
Jkagdn
Kvinna ·
04 feb, 2020
Hur mår du Jesss, frisk än? Snart vår tur?
Jag är frisk!! Men sååå nervös och jag ifrågasätter mig hundra ggr om dagen om jag verkligen vill detta.
Hur mår du?! Jag blev för övrigt framflyttad från 08 till 10, kanske att vi möts i dörren då :D
zeev01
Kvinna ·
04 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
04 feb, 2020
Jag är rädd för att ha så ont efter op att jag får ångest. Har dock sett såååå många youtube-vloggar nu om tjejer som gjort förstoringar, och det har lugnat mig. Alla överlever ju smärtan! Men ändå nervös för att känna mig ”klaustrofobisk” i smärtan. Fångad i min kropp liksom. Någon annan som känner likadant?
Dafne92
Kvinna ·
04 feb, 2020
Jag är rädd för att ha så ont efter op att jag får ångest. Har dock sett såååå många youtube-vloggar nu om tjejer som gjort förstoringar, och det har lugnat mig. Alla överlever ju smärtan! Men ändå nervös för att känna mig ”klaustrofobisk” i smärtan. Fångad i min kropp liksom. Någon annan som känner likadant?
Pharmagirl
Kvinna ·
05 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
05 feb, 2020
zeev01
Kvinna ·
05 feb, 2020
De gick jätte bra igår!?
Men va (är fortfarande?) så trött yr och illamående när jag kom hem att telefonen fick ligga där den låg.
Det spänner, värker och man går lite framåtlutad, och dom är jätte svullna! men så sjukt glad!?
Dafne92
Kvinna ·
05 feb, 2020
De gick jätte bra igår!?
Men va (är fortfarande?) så trött yr och illamående när jag kom hem att telefonen fick ligga där den låg.
Det spänner, värker och man går lite framåtlutad, och dom är jätte svullna! men så sjukt glad!?
Pinkroose
Kvinna ·
05 feb, 2020