Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Dafne92
Kvinna ·
05 feb, 2020
Laura84
Kvinna ·
05 feb, 2020
Pumba86
Kvinna ·
05 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
05 feb, 2020
Åh va skönt att höra att allt gått bra Pinkroose!nu får du vila upp dig och bara ta det lugnt. Visst va det nån som hade operation kmorrn 6/2?som är näst på tur?
Angående de olika strukturerna visste jag inte heller att Motiva hade två att välja mellan?vad sa din kirurg Pharmagirl?Vad rekommenderade han?vart ska du opas?
Pumba86
Kvinna ·
05 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
05 feb, 2020
Ja..lättare sagt än gjort tänker jag??ska nog inte yttra mig innan jag är i samma sits..är oxå rastlös samt en kontrollmänniska så kommer nog fresta på att bara ligga i soffan. Men man borde nog försöka njuta av den stunden för är en av få gången man kommer kan slippa allt för en stund och bara va
Pinkroose
Kvinna ·
05 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
05 feb, 2020
zeev01
Kvinna ·
06 feb, 2020
Imorgon är jag på tur! Kl 10 är op planerad till och jag ska infinna mig 930. Får ont i magen bara av att skriva detta. Jag vill fan inte ha ont :S
Jkagdn
Kvinna ·
06 feb, 2020
Imorgon är jag på tur! Kl 10 är op planerad till och jag ska infinna mig 930. Får ont i magen bara av att skriva detta. Jag vill fan inte ha ont :S
Pinkroose
Kvinna ·
06 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
06 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
06 feb, 2020
Ja herregud alltså! På väg in nu, 50 min tills jag bör vara på plats och så håller vi tummarna för att det inte är några förseningar. Vill bara ha det gjort nu :D
zeev01
Kvinna ·
06 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
06 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
06 feb, 2020
Ja herregud alltså! På väg in nu, 50 min tills jag bör vara på plats och så håller vi tummarna för att det inte är några förseningar. Vill bara ha det gjort nu :D
Lycka till!!?❤
Jesss
Kvinna ·
06 feb, 2020
Lycka till!! :)
zeev01
Kvinna ·
06 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
06 feb, 2020
Klaaaar!!! Känner mig oförskämt pigg och har det så skönt i min säng på uppvaket. Snart borde en pof-syster ansluta ?
Laura84
Kvinna ·
06 feb, 2020
Hejhej!
Sitter sömnlös och har läst alla era inlägg i februaritråden och även jag har tid i slutet på månaden, 25/2 närmare bestämt. På fettisdagen och allt??
Är velig vad gäller både projektion, volym och ytstruktur. Det som är säkert är att det blir Motiva round. Jag är ganska nätt i överkroppen med taniga armar och tunn tunn hud (revben och allt sticker liksom ut fast jag är normalviktig till min längd eller kanske lite under men inget som märks nämnvärt). Det gör det komplicerat vid val av implantat...Inte nog med det...jag har dessutom olika stora bröst OCH de sitter på olika höjd? Nu ser ni nån deformerad person framför er kan jag tänka mig? Min kirurg tyckte inte att skillnaden i storlek var tillräckligt stor för att det skulle behöva åtgärdas med olika storlek på höger och vänster sida och skulle försöka lägga fickan så brösten hamnar på någorlunda samma höjd, men vi får se.
Just nu känner jag mig helt förvirrad över vad jag ska välja för projektion. Har alltid haft minimala bröst, och nu när jag passerat 40, och efter att ha ammat 3 barn tätt, i sammanlagt 4,5 år, så sa det bara poff och allt försvann över en natt...ja allt förutom två sorry ass bröstvårtor som desperat hänger sig kvar. Noll egen vävnad typ.
Har funderat på bröstförstoring sen tonåren så det är inget jag fattat beslut om i all hast. Så snurrar tankar om komplikationer. Jag brukar vara den personen i statistiken som drabbas av diverse konstigheter och har sämst läkekött så förutsättningarna är inte på topp direkt? Tål dessutom inte morfin så är prolig över smärtlindringen och måendet efteråt?
Och vad ska man säga till barnen?? Som man kämpar och pratar med, om att tycka om sig själv precis så som man är osv osv. ”Men det gäller inte mamma för hon ska minsann fixa till det som blivit trasigt...” och det är ju inte ens trasigt utan fullt fungerande. Känner mig som världens hycklare, men jag vill verkligen detta av hela min kropp och själ så jag bara måste genomföra det. För mig själv. Ja faktiskt helt för min egen skull och för att stilla mina egna hjärndemoner.
Nu blev det maratoninlägg, som vanligt, jag har svårt att fatta mig kort ? Jag som bara skulle skriva mitt datum och kolla hur det gått med alla som är färdigopererade.
Har ni tips och klokheter så dela gärna med er!
Vad har ni valt för ytstruktur på era implantat? Släta? Strukturerade?
Ni med Motiva, ska man välja silk surface eller velvet surface? Full eller corsé. Ha en fin natt hörni och kram på er?