Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Ellas
Kvinna ·
07 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
07 feb, 2020
Jkagdn
Kvinna ·
07 feb, 2020
Klaaaar? ligger på uppvak sedan 1h tillbaka och även jag mår oförskämt bra! Känns helt underbart
Skönt!!! Jag är hemma nu med de mest spända boobsen i världshistorien känns det som ?
Hade du också fyra män under operationen? För mig var alla män ink systrarna. Helt annan stämning i rummet med lite skön musik haha
Hehe? Jag hade narkos-Ove och en manlig ssk. Somnade innan någon annan kom in:) jag känner mig inte särskilt spänd alls, de är tom mindre än vad jag förväntat mig men antar att de svullnar upp sen
Vilken storlek blev det? Jag körde 340cc
Nästan samma då:) Jag körde 320, kändes superbra efter jag fått ställa lite frågor
Hur mår du idag då?
Dafne92
Kvinna ·
07 feb, 2020
Cliopatra
Kvinna ·
07 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
07 feb, 2020
missk8
Kvinna ·
07 feb, 2020
Op i onsdags så dag två nu. Annorlunda smärta idag, mer träningsvärk, men är hittills supernöjd med resultatet!
Fråga, är så svullen i magen! Ser ut som att jag är höggravid. Inte varit på toaletten heller. Någon som vet hur länge detta håller i sig? Ska man ta något för att få det att släppa?
Cliopatra
Kvinna ·
07 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
07 feb, 2020
Har bara tagit 1 morfin tablett, inte för att jag kanske inte behöver utan för att jag inte klarar av dom, alldeles för yr och illamående?
Dag 3 idag och nu värker de rejält, men vet inte om det är brösten som är värst eller att kroppen gått i total strejk för att jag tvingas ligga på rygg hela tiden? så spänd och stel i överkroppen, ner mot revbenen både fram och bak, och upp mot nacken??
Jkagdn
Kvinna ·
07 feb, 2020
Vad skönt att ni verkar klara er utan morfinet Jess och Jkagdn! Min förhoppning är att även jag ska kunna göra det. Visst får ni även ta ipren nu?
Pinkroose
Kvinna ·
07 feb, 2020
Har bara tagit 1 morfin tablett, inte för att jag kanske inte behöver utan för att jag inte klarar av dom, alldeles för yr och illamående?
Dag 3 idag och nu värker de rejält, men vet inte om det är brösten som är värst eller att kroppen gått i total strejk för att jag tvingas ligga på rygg hela tiden? så spänd och stel i överkroppen, ner mot revbenen både fram och bak, och upp mot nacken??
Du känns ändå tapper! Förstår, hela kroppen kommer väl lite ur balans. Hur känns smärtan? Skärande eller mer molande som en träningsvärk? Är så spänd (hehe) på att få se hur det kommer att bli för mig. Tänk ändå att du snart klarat av de tre första dagarna som för många är de värsta! Har du hunnit gå ut och promenera något? :)
Pinkroose
Kvinna ·
07 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
07 feb, 2020
Vad skönt att ni verkar klara er utan morfinet Jess och Jkagdn! Min förhoppning är att även jag ska kunna göra det. Visst får ni även ta ipren nu?
Jag får ta Ipren från och med lördag/söndag men som det känns nu behövs det inte heller. Dom sa dock att det kan vara bra även om man inte behöver det för smärtlindringens skull för det funkar som en antiinflammatorisk kur som även får ner eventuell svullnad så jag ska fundera på det. Väldigt skönt att slippa må illa iaf, morfinet var verkligen ?? för mig
Pinkroose
Kvinna ·
07 feb, 2020
Okej, förstår. Ja, det kan ju vara bra att veta ifall du skulle märka att det blir någon reaktion. :-)Skönt att slippa morfinet, men är smärtan ok ändå? Jag är lite rädd att det kommer vara svårt att andas och att jag ska känna mig lite instängd och få ångest. Har du upplevt något sånt?Dafne92 skrev:Vad skönt att ni verkar klara er utan morfinet Jess och Jkagdn! Min förhoppning är att även jag ska kunna göra det. Visst får ni även ta ipren nu?
Jag får ta Ipren från och med lördag/söndag men som det känns nu behövs det inte heller. Dom sa dock att det kan vara bra även om man inte behöver det för smärtlindringens skull för det funkar som en antiinflammatorisk kur som även får ner eventuell svullnad så jag ska fundera på det. Väldigt skönt att slippa må illa iaf, morfinet var verkligen ?? för mig
zeev01
Kvinna ·
07 feb, 2020
Laura84
Kvinna ·
07 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
07 feb, 2020
Op i onsdags så dag två nu. Annorlunda smärta idag, mer träningsvärk, men är hittills supernöjd med resultatet!
Fråga, är så svullen i magen! Ser ut som att jag är höggravid. Inte varit på toaletten heller. Någon som vet hur länge detta håller i sig? Ska man ta något för att få det att släppa?
Ellas
Kvinna ·
07 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
07 feb, 2020
Fy vad jobbigt det låter, hoppas att det vänder inom ett par dagar din stackare!
Ellas
Kvinna ·
07 feb, 2020