Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Jesss
Kvinna ·
10 feb, 2020
zeev01
Kvinna ·
10 feb, 2020
Cliopatra
Kvinna ·
10 feb, 2020
@Jesss, gick du tillbaka till jobbet idag? Hur gick det? Är så rastlös så att jag snart blir galen och funderar på att börja igen imorgon men vet inte om det är en bra idé ?
Japp! Tuttan är tilllbaka på jobbet ? Ingen som märker ngt, jag mörkar en förkylning och tar mina Alvedon och muskelavslappnande i smyg.
Behöver verkligen röra på mig, ryggen går ju typ av när man ska ligga eller halvsitta hela tiden. Så förstår att du börjar bli otålig.
Jaa!
Börjar få panik över att inte kunna göra så mkt, såå trött på soffan haha. Psykisk tortyr?Ja herregud, är också så trött på detta! Tycker att smärtan blivit värre igen och dras med lite illamående nu också. Gnäll, gnäll gnäll ?
Åhnej.. Tar du morfin?
Dafne92
Kvinna ·
10 feb, 2020
zeev01
Kvinna ·
10 feb, 2020
Opererar mig nästa torsdag (20e) och har idag börjat få lite rethosta! Är livrädd att det ska utvecklas till bronkit som jag hade för ca 3 år sen och var då riktigt sjuk i ca 3-4 veckor.. Hoppas att det bara är lite hosta och inte blir något mer!! :(
Så kul att läsa era inlägg Cliopatra, Jesss mfl. Vad spännande att det snart är din tur zeev01! Hur känns det?
zeev01
Kvinna ·
10 feb, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
10 feb, 2020
zeev01
Kvinna ·
10 feb, 2020
zeev01
Kvinna ·
10 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
10 feb, 2020
@Jesss, gick du tillbaka till jobbet idag? Hur gick det? Är så rastlös så att jag snart blir galen och funderar på att börja igen imorgon men vet inte om det är en bra idé ?
Japp! Tuttan är tilllbaka på jobbet ? Ingen som märker ngt, jag mörkar en förkylning och tar mina Alvedon och muskelavslappnande i smyg.
Behöver verkligen röra på mig, ryggen går ju typ av när man ska ligga eller halvsitta hela tiden. Så förstår att du börjar bli otålig.
Jaa!
Börjar få panik över att inte kunna göra så mkt, såå trött på soffan haha. Psykisk tortyr?Ja herregud, är också så trött på detta! Tycker att smärtan blivit värre igen och dras med lite illamående nu också. Gnäll, gnäll gnäll ?
Åhnej.. Tar du morfin?
Inget morfin idag men kommer att ta en att sova på. Slut Paraflex också som jag tyckte fungerade bäst. Får se imorgon annars får jag ringa kliniken och be dem skriva ut mer.
Kämpa ?
Jesss
Kvinna ·
10 feb, 2020
Idag firar mina nya bröst en vecka! ? har ÄNTLIGEN börjar känna mig lite normal igen. Fortfarande öm och stel men kan faktiskt göra saker på egen hand. Jätteimponerad på er som går tillbaka till jobbet så kort efter!
Har även lagt upp en bild på mitt resultat ?
Trasselsudd
Kvinna ·
10 feb, 2020
Grattis Trasseludd! ??? utstår man smärtan? ? mvh nervös
Trasselsudd
Kvinna ·
10 feb, 2020
Idag firar mina nya bröst en vecka! ? har ÄNTLIGEN börjar känna mig lite normal igen. Fortfarande öm och stel men kan faktiskt göra saker på egen hand. Jätteimponerad på er som går tillbaka till jobbet så kort efter!
Titta där! Ser bra ut, väldigt proportionerligt till din kropp också ?
Dafne92
Kvinna ·
10 feb, 2020
Opererar mig nästa torsdag (20e) och har idag börjat få lite rethosta! Är livrädd att det ska utvecklas till bronkit som jag hade för ca 3 år sen och var då riktigt sjuk i ca 3-4 veckor.. Hoppas att det bara är lite hosta och inte blir något mer!! :(
Så kul att läsa era inlägg Cliopatra, Jesss mfl. Vad spännande att det snart är din tur zeev01! Hur känns det?
Men fy din stackare! Försök ta det lugn och ät mycket c-vitaminer! Drick te med honung ?
Jag pendlar mellan jättetaggad och katastrof-känslor? Verkligen två helt olika lägen. Jag har planerat att gå tillbaka till jobb redan på tisdag, börjar ifrågasätta om det är en bra idé..
Hur känner du??
Dafne92
Kvinna ·
10 feb, 2020
Cliopatra
Kvinna ·
10 feb, 2020
Jaa!
Åhnej.. Tar du morfin?
Inget morfin idag men kommer att ta en att sova på. Slut Paraflex också som jag tyckte fungerade bäst. Får se imorgon annars får jag ringa kliniken och be dem skriva ut mer.
Kämpa ?
Aha de muskelavslappnande? Har tagit ett par st mdn har inte upplevt att det gett något men det kanske det gör.
Tycker det känns som att brösten är sprängfyllda med mjölk och att jag skulle behöva amma ?
Cliopatra
Kvinna ·
10 feb, 2020
Har även börjat fundera på storleken fram och tillbaka. Har egentligen redan bröst (stor B/liten C) men vill ”fylla” ut dem för att få lite mer put uppåt. Har tänkt lägga i 400cc. Börjar föreställa mig att det kommer bli megastort eller alldeles för lite. Så jag är i två lägen vad det gäller exakt allt.???
Plingeling
Kvinna ·
10 feb, 2020
Cliopatra
Kvinna ·
10 feb, 2020
Måste bara säga att ni är så himla goa som delar med er av så mycket, och att stämningen här är så bra. När nervositeten hägrar går man in här och bläddrar lite så släpper det faktiskt en hel del för mig. ?
Trasselsudd
Kvinna ·
10 feb, 2020
Jättefina!! Grattis! ? Säger som Jesss att de passar jättebra till din kropp. Hoppas att mina också kommer att göra det!
Ja herregud, är också så trött på detta! Tycker att smärtan blivit värre igen och dras med lite illamående nu också. Gnäll, gnäll gnäll ?