Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pinkroose profilbild

Pinkroose

Kvinna ·

09 dec, 2019

Operation februari 2020

Bröstförstoring

Fler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?

813

Sortera efter

Jesss

Kvinna ·

12 feb, 2020

Norgirl skrev:

Kjenner presis som du, ser frem imot at alt er klart og håper det vil gå bra!! Lykke til - alle som skal på bordet i morgen :)
Har Op i morgen kl 12....

Lycka till nu! Ser fram emot en uppdatering när du har dina nya bröst ?
Gilla

Anonym användare

12 feb, 2020

Tack, Jess? det er utrolig hvor nervøs man kan bli!! Kollade dine bilder nyss og du ser jo fantastisk ut!! Wow sier jeg bare?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

12 feb, 2020

Laddat upp en bild på hur dom ser ut nu, och mina 3d bilder på före och de förväntade resultatet?
Gilla

zeev01

Kvinna ·

12 feb, 2020

Norgirl! Imorgon är det våran tur. Detta kommer bli SÅ bra?? Lycka till? Pinkroose- ser jättefint ut! ??
Gilla

Anonym användare

12 feb, 2020

Så utrolig fine? og så stor skilnad på bare en vecka! Tycker du ble mycke finere in real life enn på 3D bildene?
Gilla

Anonym användare

12 feb, 2020

Ja zeev- nu er det vi :) ser frem imot å høre hur det har gått for deg. Min op er kl 12 när er din?
Gilla

Laura84

Kvinna ·

12 feb, 2020

Hur kan jeg få se bilder :( Er så nyfiken. Jag har 14 dager kvar til op!!! :-D :-D
Gilla

Pumba86

Kvinna ·

12 feb, 2020

Ja...nu har jag spytt en gång. Jädra skit!det går i vågor. Just nu är allt lugnt så fortsätter med medicinerna ett tag till så får vi se hur det går. Lycka till ni som ska opas imorrn!det kommer bli super och om ett dygn sitter ni där med era boobies och påbörjar återhämtningsresan????
Gilla

Jesss

Kvinna ·

12 feb, 2020

Pinkroose skrev:

Laddat upp en bild på hur dom ser ut nu, och mina 3d bilder på före och de förväntade resultatet?

Ser riktigt bra ut, härligt ?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

12 feb, 2020

Norgirl skrev:

Så utrolig fine? og så stor skilnad på bare en vecka! Tycker du ble mycke finere in real life enn på 3D bildene?

Tack, jag med?? dom bilderna är ju bara en fingervisning hur de kommer se ut, och är glad att de ser bättre ut i verkligheten? Ja visst är de! Jösses redan glömt av hur jag såg ut innan. Tog lite tvätt innan, och kom fram massa bh:ar, dessa kommer jag ju aldrig mer kunna använda? vilket oxå slog mig att jag äger ibte6en bh jag kan ha förutom den jag har på mig? ser så fram emot att få köpa massa nya fina sen?
Gilla

zeev01

Kvinna ·

12 feb, 2020

Norgirl: jag ska vara på kliniken 8:00 imorgon. Vet inte exakt när operationen blir. Hoppas och antar att jag är först? Min förhoppning är att det går undan. Inget väntande. Hur mår du nu?
Gilla

Jesss

Kvinna ·

12 feb, 2020

Norgirl skrev:

Tack, Jess? det er utrolig hvor nervøs man kan bli!!
Kollade dine bilder nyss og du ser jo fantastisk ut!! Wow sier jeg bare?

Tack va söt du är ?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

12 feb, 2020

Pumba86 skrev:

Ja...nu har jag spytt en gång. Jädra skit!det går i vågor. Just nu är allt lugnt så fortsätter med medicinerna ett tag till så får vi se hur det går.
Lycka till ni som ska opas imorrn!det kommer bli super och om ett dygn sitter ni där med era boobies och påbörjar återhämtningsresan????

Mådde sjukt illa de första dygnet, narkosen satt i väldigt länge. Kliniken sa att jag skulle försöka små äta hela tiden, att de kunde lätta. Väldigt lätt??
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

12 feb, 2020

Laura84 skrev:

Hur kan jeg få se bilder :( Er så nyfiken. Jag har 14 dager kvar til op!!!
:-D :-D

Du måste bli silvermedel för att se dom?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

12 feb, 2020

Lycka till imorgon tjejer! Tänker på er??
Gilla

Anonym användare

12 feb, 2020

Zeev01; Fortfarande nervøs men ellers i bra form. Trodde jeg hadde fått en forkylning igår men det var bare litt hovudverk. Men sånt er jo utrolig stressende. Ja vi satser på at du er klar innan meg!! ? jeg er trolig ikke hemma før kl 18 i morgen. Da hoppes jeg lese at alt har gått bra med deg og at du er nøjd?
Gilla

zeev01

Kvinna ·

12 feb, 2020

Låter toppen Norgirl ? nu ska jag försöka sova. Godnatt ?
Gilla

Anonym användare

12 feb, 2020

Godnatt zeev01?
Gilla

Anonym användare

12 feb, 2020

Åh det bara bara pirrar när man löser allas berättelser!! Jag måste få klaga av mig lite, min minsta på 15 mån fick magsjuka idag ? bara väntar på att de ska drabba dottern på 3, mig & sambon. Operation om exakt 2 veckor och på måndag skulle jag till kliniken för att bestämma implantat. Är det kört??? Inte bekant med magsjuka sen jag själv var liten ..... så ledsen just nu?
Gilla

MissMc

Kvinna ·

12 feb, 2020

Nu är jag klar! Mått oförskämt bra och håller tummar och tår att det gått vägen denna gången. Hittills mycket nöjd. Fantastiskt kirurg och underbar personal ❤
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem