Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Jesss
Kvinna ·
13 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
13 feb, 2020
MissMc
Kvinna ·
13 feb, 2020
Vaknade upp med fruktansvärd migrän igår morse och var tvungen att ta två Treo och två Alvedon. Nojade som tusan över Treon men det verkar lugnt enligt info-bladen från NK och lite googlande. 11 dagar kvar till op idag och huvudvärken är kvar men idag har jag bara vågat ta Alvedon. Känner mig sjukare också och hoppas verkligen inte att jag dragit på mig Influensan som min 7-åring legat däckad med i över en vecka nu.
Läser om alla som ligger hemma rastlösa och vill tillbaka till både jobb och vardagen, är jag den enda utmattade småbarnsföräldern som LÄNGTAR efter att få ligga ostörd med smärtor i en vecka? Haha
Laura84
Kvinna ·
13 feb, 2020
zeev01
Kvinna ·
13 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
13 feb, 2020
Nu har jag fått på mig mjukisbyxor och en stor zip-Hoodie. Väntar på mamma som kommer när som helst. Mår under omständigheterna fantastiskt bra. Fortfarande rätt groggy så skriver mer ikväll. Till er tjejer som väntar på operation och är nervösa: detta kommer ni klara galant! Jag har haft mer eller mindre dödsångest fram och tillbaka innan operation och känner att det här är en av de mest spännande och bästa dagarna i mitt liv. Inget att vara rädd för!♥️ Försök att bara ”åka med” i processen.
Anonym användare
13 feb, 2020
Nu har jag fått på mig mjukisbyxor och en stor zip-Hoodie. Väntar på mamma som kommer när som helst. Mår under omständigheterna fantastiskt bra. Fortfarande rätt groggy så skriver mer ikväll. Till er tjejer som väntar på operation och är nervösa: detta kommer ni klara galant! Jag har haft mer eller mindre dödsångest fram och tillbaka innan operation och känner att det här är en av de mest spännande och bästa dagarna i mitt liv. Inget att vara rädd för!♥️ Försök att bara ”åka med” i processen.
Dafne92
Kvinna ·
13 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
13 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
13 feb, 2020
Pumba86
Kvinna ·
13 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
13 feb, 2020
Pumba86
Kvinna ·
13 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
13 feb, 2020
Nä..det är inte konstigt och tror inte du tappat konditionen redan. Visst att det är en färskvara men så fort kan den väl inte försvinna. Sen tycker jag inte du ska känna att du trampar nån på tårna för vissa människor, som du, har ju svårt åt andra hållet, att lägga på sig och det kan tyckas vara ett lyxproblem för oss som går upp ganska lätt eller väldigt lätt men förstår ändå att det är jobbigt för den som är i den sitsen.
mm118890
Kvinna ·
13 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
13 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
13 feb, 2020
Jag gjorde bröstförstoring för 2 dagar sedan på Citadellkliniken. Brösten är svullen men jag är redan nöjd med resultaten :) Lycka till med din operation!
Sassa30
Kvinna ·
13 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
13 feb, 2020
Åhh... 5dgr till operation ??
Självklart dunder förkyld, ont i halsen..ont i hela kroppen.. Vabruari ?
Vill inte missa/ställa in operationen ? Men känns som fler råkat ut för det precis innan operationen, kan det va kroppen som ”förbereder” sig..? Nervositet, spänningarna som släpper..?
Ni som redan har opererats;
Om ni opererades på morgonen, har ni övernattat eller åkt hem på eftermiddagen..?
Efter hur många dagar kunde ni ”ute å gå”..?
Och när kunde/våga ni köra bil..?
Har ni varit kassa i magen..? Behöver man köpa hem typ dulcosoft..?
Pumba86
Kvinna ·
13 feb, 2020