Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Pinkroose
Kvinna ·
17 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
17 feb, 2020
Anonym användare
17 feb, 2020
Kokkalica
Kvinna ·
17 feb, 2020
Anonym användare
17 feb, 2020
Anonym användare
17 feb, 2020
Nu är jag klaaaar!! Sååååå glad.. känns fantastiskt !!
Varit så nervös innan.. men alla va helt fantastiska och slappnade av mig på en gång! Atmosfär i op salen fantastisk!
Första känsla efter jag öpnade ögonen.. omg.. ska dom bli så små???
Nu är det omg.. ska dom bli så stora..
Hade svårt att slappna av överkropp, men fick avslappnade tablett.. nu mår jag toppen..
alla som är oroliga och nervösa-bli inte det, det kommer att gå så bra!!
Dafne92
Kvinna ·
17 feb, 2020
Nu är jag klaaaar!! Sååååå glad.. känns fantastiskt !!
Varit så nervös innan.. men alla va helt fantastiska och slappnade av mig på en gång! Atmosfär i op salen fantastisk!
Första känsla efter jag öpnade ögonen.. omg.. ska dom bli så små???
Nu är det omg.. ska dom bli så stora..
Hade svårt att slappna av överkropp, men fick avslappnade tablett.. nu mår jag toppen..
alla som är oroliga och nervösa-bli inte det, det kommer att gå så bra!!
Pumba86
Kvinna ·
17 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
17 feb, 2020
Sassa30
Kvinna ·
17 feb, 2020
Så skönt Kokkalica, grattis till utförd op ?
Och lycka till imorgon Sassa!
Jesss
Kvinna ·
17 feb, 2020
Tack..
Blev bara väldigt fundersam nu på min operation imorgon när jag kolla dina bilder Jesss..
Tycker vi har hyfsat samma utgångsläge, men jag har fått rekommendationen att lyfta+fylla dvs blir ankarlyft.. och fick rekommendationen om 400cc..du har fyllt med 340cc...,
Kanske bara 400cc räcker och blir bra utfyllnad...?
Vill helst slippa ankarlyft :/
Får ta ett snack med läkaren imorgon innan operationen :(
Sassa30
Kvinna ·
17 feb, 2020
Tack..
Blev bara väldigt fundersam nu på min operation imorgon när jag kolla dina bilder Jesss..
Tycker vi har hyfsat samma utgångsläge, men jag har fått rekommendationen att lyfta+fylla dvs blir ankarlyft.. och fick rekommendationen om 400cc..du har fyllt med 340cc...,
Kanske bara 400cc räcker och blir bra utfyllnad...?
Vill helst slippa ankarlyft :/
Får ta ett snack med läkaren imorgon innan operationen :(
Ja om du är villig att ha en hängigare look så kanske lyft blir "onödigt? Men å andra sidan så är 400cc tyngre och det kanske ger dig föör mkt häng?
Anonym användare
17 feb, 2020
Kokkalica
Kvinna ·
17 feb, 2020
Sassa30
Kvinna ·
17 feb, 2020
Om du er usikker bør du snakke med legen. Jeg gikk først til en som mente jeg burde ha lyft men at det kanskje kunne gå uten. Så gikk jeg til en annen som mente lyft var unødvendig.
Det handler ikke bare om hva som er rett eller galt men hvilket resultat du ønsker. Og bedre å finne ut innen op :)
Dafne92
Kvinna ·
18 feb, 2020
Tack alla!
Nu börjar det tryck från helvete.. tog en morfin, han sa att det blir bra om jag ta en första kvällen!
@Pumba ja jag va på Art clinic i Mölndal! Så nöjd!
Ska försöka sova nu.. det där kommer att bli roligt.. sover alltid på mage..
Sassa, håller tummarna för dig imorgon!
Kokkalica
Kvinna ·
18 feb, 2020
Kokkalica
Kvinna ·
18 feb, 2020
Kokkalica
Kvinna ·
18 feb, 2020
Anonym användare
18 feb, 2020
Vaknade imorse och kände mig nästan som en ny människa efter en dusch.. ingen feber än så länge, liiite huvudvärk men okey.. orkade ta en morgonpromenix med vovven... så det blir operation imorgon :)
Nu börjar tankarna bara på hur jäkla ont man kommer ha imorgon eftermiddag/onsdag/torsdag...!!!
Va gör mest ont..? Ärren/stygnen.. själva bröstet..eller bröstkorg/rygg..?
Har ju fött 2barn..opererat diskbråck och gått oc/pepparspreys utbildning så tänker jag borde klara detta också..
har sån tur så där jag bor nu, hyr lgh i 2nd, där finns en säng med höj/sänkbar rygg å fotdel..
Har också haft problem med inloggning och fick notis om att det va för tex smilyes :/