Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Sassa30
Kvinna ·
24 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
24 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
24 feb, 2020
Grattis till era op?
Jag fick inget bröstband så alla får dom inte?
Ryggen har bråkat för mig sen typ dagen efter haja. För min del handlar de säkert om spända muskler, ryggläge och inte kunna stretcha ut kroppen, som jag alltid gör varje dag.
Morfin klarar jag inte av, så har bara tagit Alvedon. Dom första 4 dagarna tog jag maxdos var 4-6 timme sen kunde jag hoppa över en dos i taget. Nu 17 dagar efter så tar jag vid behov. Andra smärtor som kommit nu, antar att det är nerver som börjar vakna och implantatet som börjar ta plats?
Tack?
Har lagt upp en bild nu på en dag gamla, är faktiskt redan väldigt nöjd och tror att det kommer att bli jättebra!
Har inte så ont i brösten nu när jag tagit 2 Alvedon men ryggen har varit otroligt spänd och även musklerna i magen. Värst är nog att brösten är så himla varma (immunologisk reaktion troligen, de är ju svullna) men kyler emellanåt.Skönt att du mår bättre nu Pinkroose!
Hur mår du nu??
Mja, andra ser nog mer än mig, men dom har börjat ändra form lite, lite mindre strutiga och mjuknat lite??
Pinkroose
Kvinna ·
24 feb, 2020
Grattis till era op?
Jag fick inget bröstband så alla får dom inte?
Ryggen har bråkat för mig sen typ dagen efter haja. För min del handlar de säkert om spända muskler, ryggläge och inte kunna stretcha ut kroppen, som jag alltid gör varje dag.
Morfin klarar jag inte av, så har bara tagit Alvedon. Dom första 4 dagarna tog jag maxdos var 4-6 timme sen kunde jag hoppa över en dos i taget. Nu 17 dagar efter så tar jag vid behov. Andra smärtor som kommit nu, antar att det är nerver som börjar vakna och implantatet som börjar ta plats?
Tack?
Har lagt upp en bild nu på en dag gamla, är faktiskt redan väldigt nöjd och tror att det kommer att bli jättebra!
Har inte så ont i brösten nu när jag tagit 2 Alvedon men ryggen har varit otroligt spänd och även musklerna i magen. Värst är nog att brösten är så himla varma (immunologisk reaktion troligen, de är ju svullna) men kyler emellanåt.Skönt att du mår bättre nu Pinkroose!
Hur mår du nu??
Mja, andra ser nog mer än mig, men dom har börjat ändra form lite, lite mindre strutiga och mjuknat lite??
Jag mår väldigt bra idag (dag 4) och natten var helt okej, sov väldigt mycket!! :) Dock är jag själv och reste mig själv ur soffan en gång och fick jätteont i vänstra bröstet och blev så himla orolig.... Tror du att det är någon fara?
Det gör inte ont nu efteråt, men just då var jag så rädd att jag sabbat något. Svårt när man inte kan få hjälp. Tar också bara Alvedon och nu också Ipren.
Tänk ändå att det snart (imorgon?) gått tre veckor för dig! Hur är smärtan idag?
Anonym användare
25 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
25 feb, 2020
Helt galet! Imorgon är det min tur .. skräckblandad förtjusning ?
Tuss123
Kvinna ·
25 feb, 2020
Emenor91
Kvinna ·
25 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
25 feb, 2020
Anonym användare
25 feb, 2020
Åh va spännande! Jag ska också opereras av Hans ??
Anonym användare
25 feb, 2020
Anonym användare
26 feb, 2020
Laura84
Kvinna ·
26 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
26 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
26 feb, 2020
Nu sitter jag i bilen påväg till kliniken ✊?
Jesss
Kvinna ·
26 feb, 2020
Tuss123
Kvinna ·
26 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
26 feb, 2020
Anonym användare
26 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
26 feb, 2020
Färdig o på hotellet nu, vilken känsla förstår de knappt !!
När jag sov så hade jag sovtshirt över bh sen bröstband över tisha. För att minska den värsta skavsårskänslan.