Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
4barnsmamma
Kvinna ·
26 feb, 2020
Pumba86
Kvinna ·
26 feb, 2020
Emenor91
Kvinna ·
27 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
27 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
27 feb, 2020
Anonym användare
27 feb, 2020
Jag har också precis kommit hem efter min operation på Akademikliniken i Gbg. Känner mig relativt smärtfri med tusan vad jag har mått illa, har spytt ett antal gånger på vägen hem. Nu är det bara att vänta ut det slutgiltiga resultatet =)
Jag räknar med att börja jobba igen nästa måndag.
Anonym användare
27 feb, 2020
Anonym användare
27 feb, 2020
Hallon123
Kvinna ·
27 feb, 2020
Laura84
Kvinna ·
27 feb, 2020
Laura84
Kvinna ·
27 feb, 2020
Nu är första natten gjord. En riktig skitnatt.. inte sovit en blund och haft så ont i höger-bröstet o blodtrycksfall ?
Mitt högra bröst har svullnat o blivit nästan dubbelt så stor som de andra, någon som haft samma??? Gör skitont och går upp mot nyckelben och armhåla , ser helt knäppt ut (bara sett med linne på)
Kan ej heller ta tabletter så brus-Alvedon & 50 sup diklofenac 3 ggr/dag(var 8timma) är de ja försökt klara mig på men de går verkligen inte. Är alldeles för långt emellan.
Prata precis med kliniken dom ska försöka fixa något annat
Anonym användare
27 feb, 2020
Nu är första natten gjord. En riktig skitnatt.. inte sovit en blund och haft så ont i höger-bröstet o blodtrycksfall ?
Mitt högra bröst har svullnat o blivit nästan dubbelt så stor som de andra, någon som haft samma??? Gör skitont och går upp mot nyckelben och armhåla , ser helt knäppt ut (bara sett med linne på)Kan ej heller ta tabletter så brus-Alvedon & 50 sup diklofenac 3 ggr/dag(var 8timma) är de ja försökt klara mig på men de går verkligen inte. Är alldeles för långt emellan.
Prata precis med kliniken dom ska försöka fixa något annat
Har du fått blødning?
Dafne92
Kvinna ·
27 feb, 2020
Mitt högra bröst har svullnat o blivit nästan dubbelt så stor som de andra, någon som haft samma??? Gör skitont och går upp mot nyckelben och armhåla , ser helt knäppt ut (bara sett med linne på)Kan ej heller ta tabletter så brus-Alvedon & 50 sup diklofenac 3 ggr/dag(var 8timma) är de ja försökt klara mig på men de går verkligen inte. Är alldeles för långt emellan.
Prata precis med kliniken dom ska försöka fixa något annatHar du fått blødning?
Inget jag kan se , inte vågat lyft har massa kompresser och så i bh-n..
ringde kliniken nu så ska få komma dit vid 12 så ska dom kolla på de. Hoppas verkligen inte att något gått galet ?
Jesss
Kvinna ·
27 feb, 2020
Prata precis med kliniken dom ska försöka fixa något annatHar du fått blødning?
Inget jag kan se , inte vågat lyft har massa kompresser och så i bh-n..
ringde kliniken nu så ska få komma dit vid 12 så ska dom kolla på de. Hoppas verkligen inte att något gått galet ?
4barnsmamma
Kvinna ·
27 feb, 2020
4barnsmamma
Kvinna ·
27 feb, 2020
Anonym användare
27 feb, 2020
Kan du inte svälja tabletter ? Det lär ju finnas suppar som är starkare , morfinpreparat alltså. Hoppas smärtan och svullnaden lägger sig snart. Är du kvar på hotellet i Göteborg så du kan åka dit om det behövs ?
Anonym användare
27 feb, 2020
Anonym användare
27 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
27 feb, 2020