Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Anonym användare
23 jan, 2020
Anonym användare
23 jan, 2020
Anonym användare
24 jan, 2020
Nu har jag betalat in för övrigt:D:D känns så overkligt att de pengarna äntligen får spenderas (har haft de sparade och avskiljda på ett separat dolt konto)
Jkagdn
Kvinna ·
24 jan, 2020
Nu har jag betalat in för övrigt:D:D känns så overkligt att de pengarna äntligen får spenderas (har haft de sparade och avskiljda på ett separat dolt konto)
Ska också betala in mitt imorgonbitti. Känns ju helt overkligt för jag fattar typ inte att det kommer bli av ?
Pumba86
Kvinna ·
26 jan, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
27 jan, 2020
Snart går vi in i februari!shit va fort det går tjejer!Snart sitter vi där med våra nya och förhoppningsvis amazing boobs!?☺️Då jag ska opas mitt i vabruari så kör jag stenhårt med ingefärashots nu?Vet inte om det funkar eller inte men placeboeffekt funkar lika bra?Jag ska försöka allt jag kan för att hålla mig frisk!
Pumba86
Kvinna ·
27 jan, 2020
Anonym användare
27 jan, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
27 jan, 2020
Lr hur!vi har inte haft magsjukan på besök på flera år (ta i trä?) så vore så jädra typiskt om den skulle hitta hit just när man ska opas. Tvättar handdukar och lakan ofta, tvätta toa och handfat lite oftare kanske oxå vore bra för att förebygga. Till helgen ska det inhandlas fler kuddar. De vi har behöver bytas ut och sen införskaffa några fler så man har att bulla upp sig med.
Jkagdn
Kvinna ·
27 jan, 2020
Har op 13/2
Ta ut gamle innlegg + hard kapsel, legge inn nye og litt ekstra fett. Motiva Ergonomix.
Funderer mye på storlek. Vil virkelig ha mindre uten at brösten blir tomme eller får heng. Vil ikke gjøre lyft nu, det får evt bli senere om det er HELT nødvendig...
Funderer også på om jeg skal velge demi (som kirurgen har foreslått) eller mini.
Andre som har samme tanker?
Anonym användare
27 jan, 2020
Pumba86
Kvinna ·
27 jan, 2020
Anonym användare
28 jan, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
28 jan, 2020
Så..nu har jag beställt descutan. Börjar närma sig nu. Spännande när du gjort Pinkroose, för visst är du först ut här i gruppen??
Pumba86
Kvinna ·
28 jan, 2020
Anonym användare
28 jan, 2020
Ska också betala in mitt imorgonbitti. Känns ju helt overkligt för jag fattar typ inte att det kommer bli av ?
Inte jag heller! Sällan man är såhär taggad när man bränt 45lax?
Jesss
Kvinna ·
28 jan, 2020
Pumba86
Kvinna ·
28 jan, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
29 jan, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
29 jan, 2020
Ja klart de går att köpa på apoteket men som sagt smidigt att klicka hem de?
Ja, börjar bli en aning nervös nu haha, hur ska de då bli dagen innan och samma dag om jag redan är såhär nipprig nu?? en bilresa på ca 1 timme dit.. Så får nervös kissa och bajsa färdigt innan vi åker hahaha??
??♀️jag ska operera brösten den 12/2-20 på Art Clinic Gbg. Läkare Per Windh. Lite osäker på storlek. Ska ha Motiva ergonomix. Fått rekommenderat 245demi på ena och 320 mini på andra. Rädd att det ska bli för litet men är ju såå svårt att veta. Det är det jobbigaste inför op tycker jag, att man tar rätt storlek. Att man blir nöjd efteråt.